Goedemorgen,
Ik ben nu al een aardige tijd bezig met een project waar een TFT display in zit. Het gaat om een statusscherm waarop alle technische zaken van een camper worden weergegeven (watertanks, gasfles, temp, accu's, etc) Alles functioneert, maar het oog wil ook wat, dus het display moet er ook een beetje fraai uit komen te zien. Ik kan prima overweg met Photoshop en het ontwerpen van websites is ook geen probleem. Toch zal ik hier helemaal van de grond moeten beginnen met opbouwen en ik ben geen grafisch ontwerper. Ik heb nu steeds gewerkt met ruitjespapier, maar met een display van 5 inch paste dat niet meer.
Google brengt mij steeds bij hetzelfde programma : Visual TFT
Welke software kunnen jullie mij aanbevelen bij het ontwerp van mijn layout?
Waar halen jullie templates/ideeën vandaan voor het ontwerp?
Is er iemand die het leuk vind om mij hierbij te helpen? #durftevragen
Groeten,
Remon
Ik ben nu al een aardige tijd bezig met een project waar een TFT display in zit. Het gaat om een statusscherm waarop alle technische zaken van een camper worden weergegeven (watertanks, gasfles, temp, accu's, etc) Alles functioneert, maar het oog wil ook wat, dus het display moet er ook een beetje fraai uit komen te zien. Ik kan prima overweg met Photoshop en het ontwerpen van websites is ook geen probleem. Toch zal ik hier helemaal van de grond moeten beginnen met opbouwen en ik ben geen grafisch ontwerper. Ik heb nu steeds gewerkt met ruitjespapier, maar met een display van 5 inch paste dat niet meer.

Google brengt mij steeds bij hetzelfde programma : Visual TFT
Welke software kunnen jullie mij aanbevelen bij het ontwerp van mijn layout?
Waar halen jullie templates/ideeën vandaan voor het ontwerp?
Is er iemand die het leuk vind om mij hierbij te helpen? #durftevragen
Groeten,
Remon
Nog 17 jaar tot mijn pensioen