Wijzigiging User Review [Madrox] [Speedway4]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Zou graag zien dat een admin hier even naar kijkt, met Speedway4 kom ik er niet meer uit.

Mijn user review bij hem mag geheel verwijderd worden, bij mij zou ik er minsten 1 weg willen hebben.
Zijn toon was vanaf de eerste minuut al laaiend, ook al gaf ik aan dat het toch ook echt een beetje zijn eigen schuld was, daar hij een email van mij naar hem toe "vergat" te lezen.

Jammer dat dit zo uit de hand is gelopen. Vervelend voor hem ook dat hij voor niets op mij wachtte, maar zoals gezegt; dat had helemaal niet gehoeven als hij zijn mail leest.

Mvg, Madrox

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Nogmaals, we komen er niet uit. Hij reageert zelfs niet meer. Hoop dat er nu snel iets gebeurd, want 2x reagereren op 1 koop/verkoop mag gewoon niet.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dan heb ik toch echt eerst de correspondentie nodig. Stuur maar even via de mail of DM.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.