Ik heb net in mijn profiel mijn usericoontje verwijderd met de verwijder image knop onderaan in het profiel, echter bij mijn postings komt er nu een broken image te staan ipv geen icoon .. Hoe kan dat
Nope, nooit gehad .. De broken image isOp zaterdag 30 juni 2001 11:31 schreef SaURoN het volgende:
Weburl heb je daar nog een link staan ?
http://gathering.tweakers.net/usericons/28278/spacer.gif
Dat is een alternatieve 404 denk ik meer.Op zaterdag 30 juni 2001 12:07 schreef SaURoN het volgende:
dat is een textje geen gif file
dat bedoel ik
ik wil er mee zeggen hij heeft een blaat.txt verandert naar blaat.gif , en denkt dat het dan een plaatje is gewordne
ik wil er mee zeggen hij heeft een blaat.txt verandert naar blaat.gif , en denkt dat het dan een plaatje is gewordne
Ehm... er staat daar *geen* bestand, daarom krijg je die tekst. Niks geen geupload tekstbestand ofzo.
Dat zal es vervangen moeten worden door een leeg plaatje dan...
Maak je geen zorgen Sauron, ik weet genoeg van het internet om te weten dat dat niet werkt
Maaruh, tis inmiddels toch opgelost, plaatje is weg .. Diegene die het heeft gefixed, bedankt!
<wild idee>Op zaterdag 30 juni 2001 13:09 schreef ACM het volgende:
Dat zal es vervangen moeten worden door een leeg plaatje dan...
Of men zorgt er gewoon voor dat verwijderde plaatjes niet het actieve plaatje kunnen zijn...
</wild idee>
Verwijderd
Hmm... spacer...
yep idd een alternatieve 404.. probeer maar eens naar een onderliggende directory te gaan... krijg je dezelfde message...
yep idd een alternatieve 404.. probeer maar eens naar een onderliggende directory te gaan... krijg je dezelfde message...
Niet zo eng doen jij...Op zaterdag 30 juni 2001 17:52 schreef Onno het volgende:
<wild idee>
Of men zorgt er gewoon voor dat verwijderde plaatjes niet het actieve plaatje kunnen zijn...
</wild idee>
Pagina: 1