Toon posts:

Kan mijn "Toekomstige" PC dit aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Kunnen jullie mij advies geven over mijn PC? Graag wil ik ik weten of mijn "Toekomstige" PC GTA 5, Watch Dogs 2 en BF1 aankan op ultra of op 1080p. Ook wil ik weten of ik iets niet ben vergeten of dat ik iets moet verbeteren.
Hier komt ie dan!!
CPU: i5 6600k
CPU COOLER: Cooler MasterHyper 212 EVO
Moederbord: ASUS Z170-A
Graphics card: MSI GeForce 1060 GAMING X 6G
Case: Corsair Carbine Series 200R Compact ATX Case
RAM: Corsair Value Select 8GB unbuffered
Interne Geheugen: WD Blue 1TB SATA 6 Gb/s 7200 RPM 64MB Cache 3.5 Inch Desktop Hard Drive.
Powersupply: EVGA 500 B1, 80+ BRONZE 500W Power Supply
Alvast Bedankt! PS dit gaat alleen over de computer, monitor, keyboard en muis heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Domme vraag maar waarom heb je de templates gewist en je eigen tekst getikt?

Twee opmerkingen; ga de benchmarks van de 1060 opzoeken voor de games die je noemt en lees de BBG's eens of je voeding voldoende is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Als je niet weet hoe je producten dingen in een lijst moet doen: Handleiding Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38

Emiel1984

Made in NL

Ultra of op 1080p ?? Bedoel je niet 'ultra op 1080p'?
Benchmark opzoeken van GTA5 en BF1 in combi met videkaart zal je antwoord kunnen geven op je vragen. Watch dogs 2 blijft gissen denk ik maar verwacht niet dat je die op ultra kan zetten, echter wel acceptabele settings omdat de PS4 versie al prima graphics laat zien.

[ Voor 77% gewijzigd door Emiel1984 op 19-11-2016 23:42 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen fraai lijstje. De genoemde games zal je op 1080p met hoge instellingen kunnen spelen maar een te dure GTX 1060, een oud model cpu koeler welke niet geschikt is voor overklokken, erg matige voeding en er mist een ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:35

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.