Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVDrock
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-02-2022
Beste Lezer,

Na het aanschaffen van een nieuwe TV de Samsung UE55JU6400 zit er een beeldvertraging/discrepantie bij het kijken naar tv bij het doorlus-systeem van XBOX.

Heeft iemand een idee waar dit door komt?

Ik verneem graag!

gr JVDrock

Beste antwoord (via JVDrock op 20-11-2016 23:46)

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:04

GforceNL

Out of memory....

Kijk of je TV een game modus heeft, die lost dat vaak op.

<Zinloze tekst hier>

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:04

GforceNL

Out of memory....

Kijk of je TV een game modus heeft, die lost dat vaak op.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Hoezo is er een vertraging? Heb je ook een extra TV op de Xbox aangesloten en die je dus dat het beeld op de nieuwe Samsung vertraag wordt weergegeven?

En zoals zo vaak; jij hebt net iets gekocht en "blijkbaar" functioneert dat niet zoals je verwachtte. Wat is er dan mis met de handleiding eens goed doorlezen en daarna de verkoper om hulp vragen en/of de helpdesk van de fabrikant (in dit geval Samsung)?

En simpele deductie van problemen is eerst alle tussenliggende apparaten ontkoppelen dus in dit geval de One en "dus" je TV rechtstreeks aansluiten op de decoder of via een (geleend) CI+ module TV kijken.

@GforceNL; grote kans dat dat ook niets oplost. De One ziet de TV waarschijnlijk niet goed (of kan er niet mee overweg) en dat moet je aanpassen op de One zelf.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVDrock
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-02-2022
@GforceNL; Game modus is de oplossing! Helemaal top. Goede tip.
@MAX3400; dank voor je antwoord. Het beeld hakkelde heel erg en was niet vloeiend. De rechtstreekse variant werkte sowieso maar met een kinect is het zo handig dat hij alles opstart en voice control hebt.

dank beiden cheers