Toon posts:

NPO Gemist website 4K scherm belachelijk kleine TT ondertite

Pagina: 1
Acties:
  • 729 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij bij NPO Gemist website op 4K scherm zijn de 888 ondertitel letters ontzettend klein.
Lijkt me een schalingsprobleem.
Iemand ook 4K en hetzelfde (opgevallen)

Beste antwoord (via Mx. Alba op 28-11-2016 09:21)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Is geen TV maar 4K computer scherm.
Geef het beestje maar een naam. Gaat uiteindelijk om de resolutie en in hoeverre onderdelen kunnen schalen. Of dit een ipad, iphone, telefoon of tv is, is niet relevant.
De rest van de desktop is gewoon goed als je het mij vraagt.
Neem ik blindelings van je aan. Fout ligt bij de site van het NPO dus meeste succes ga je behalen door je vraag/klacht bij die partij neer te leggen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:02
Helaas geen 4k-scherm hier, maar ik zie wel dat je op http://help.npo.nl/ een vraag kunt stellen. Wie weet kunnen ze je daar helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:02
Mag ik je een advies geven? En dat is dat de manier hoe je reageert niet helpt bij het oplossen van je probleem. Ik zie dat je het op fok ook geprobeerd hebt, maar ook hier geen antwoord krijgt:

http://forum.fok.nl/topic/2341536

Misschien helpt het als je aangeeft welke tv je hebt en hoe je NPO gemist kijkt. Geef ook even aan wat je zelf al geprobeerd hebt. Heb je bijvoorbeeld in de opties gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Geef het beestje maar een naam. Gaat uiteindelijk om de resolutie en in hoeverre onderdelen kunnen schalen. Of dit een ipad, iphone, telefoon of tv is, is niet relevant.
Neem ik blindelings van je aan. Fout ligt bij de site van het NPO dus meeste succes ga je behalen door je vraag/klacht bij die partij neer te leggen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, dacht ik ook al.

Maar ik zocht iemand met een 4K scherm die hetzelfde was opgevallen.

Sowieso vind ik het al raar dat je niet de lettergrote kan instellen van de 888 ondertitels bij NPO Gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Vraag beantwoord, kan deze ook op slot.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.