Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.

Na veel vergelijken met mijn vereisten (zie hieronder) kwam ik op de Lenovo Yoga 510 pricewatch: Lenovo Yoga 510-14ISK 80S7002DMH
Echter twijfel ik nog sterk omdat deze toch wel zwaarder is in vergelijking met alternatieven. Aangezien ik hem elke dag moet meezeulen, vraag ik mij af of dit gewicht te doen is of ik toch beter uitkijk naar een alternatief. Wie heeft ervaring met Lenovo Yoga? Wat is jullie mening over zijn gewicht? En de behuizing?

Ter info:

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal voor dagelijks gebruik instaan: browsen, mailen, tekst verwerken...
Maar ik moet er ook mee kunnen programmeren (in Eclipse) wat ook dagelijks zal gebeuren. Grafische toepassingen zoals foto en video bewerken gebruik ik zelden, dus op dat vlak heb ik geen eisen.

Wat is je budget?
1000 euro, maar ben bereid dat wat te verhogen als het het waard is

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij zal dagelijks vervoerd worden op de fiets. Voor mij is het dus redelijk belangrijk dat hij compact is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
In het kort, ik zoek een nieuwe laptop die instaat voor dagelijks gebruik, maar ook krachtig genoeg is om te programmeren. Ik zou hem dagelijks transporteren dus verkies ik een licht en compact model. Langs de andere kant wil ik het voor mezelf nog overzichtelijk houden en het scherm ook niet te klein nemen. Liefst heb ik een mat scherm.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 00:34
Voor dat budget zou ik voor de yoga 710 gaan ipv de 510, die is net wat lichter en net wat compacter, en iig een stuk mooier. En als je niet per se een convertible wil zou je ook voor een van deze kunnen gaan:

pricewatch: HP Envy 13-d020nd
pricewatch: Lenovo Ideapad 710S-13ISK 80SW006AMH

[ Voor 57% gewijzigd door Cinemaskoop op 19-11-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 00:34
Ik was de link naar de yoga 710 vergeten:

pricewatch: Lenovo Yoga 710-14IKB (80V4004NMH)