Samsung afstandbediening volgende programma op slot?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:15
Beste,
Ik weet dat de titel een beetje vaag is, maar ik heb een samsung smart TV met smart remote:
http://www.123afstandsbed..._fu2k-iivhWSEBBoCp0Xw_wcB

Mijn andere remote ben ik kwijt geraakt dus dit is mijn enige remote.

Mijn vraag is: bestaat er iets als een lock?
Mijn zoontje van 1,5 heeft heel hard op allerlei knoppen lopen drukken en nu kan ik niet meer van zender wisselen. Alle knoppen doen het en hebben dezelfde feedback, maar de knoppen vorige en volgende programma doen het niet.
Zelfs als ik via de KEYPAD (dan zie ik een remote op de tv verschijnen), op een andere zender schakel, gebeurd er niets.

Ik denk dat hij een combinatie van toetsen heeft ingedrukt waardoor alleen NL1 nu bekeken kan worden.

Iemand een oplossing?

Beste antwoord (via kx22 op 19-11-2016 19:21)

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

a reboot a day keeps the doctor away,,,, Oftwel: Zet je TV eens uit en haal 'm even voor een paar minuten van de stroom af.

Klinkt "dom" maar je wil niet weten hoevaak je daar een issue mee oplost. De meest rare problemen welke mensen thuis ervaren treden spontaan niet meer op als ze het apparaat eenmaal weggebracht hebben naar een reparateur.....

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Alle reacties

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

Zit je tv in de demo modus? Dat zou je inderdaad met de afstandbediening op kunnen lossen.
De manier waarop verschilt echter per model. Welke tv heb je? Heb je de handleiding er al bij gepakt?

[ Voor 14% gewijzigd door job op 19-11-2016 19:00 ]

• kx22
Nee staat op thuisgebruik.
Aan de achterkant van de TV kan je ook van zender verwisselen, maar ook dat doet het niet. Geluid harder en zachter maken wel.

Het ligt niet aan de kabelmaatschappij, want ik blijf alleen op NL 1. Kan niet eens naar een andere zender.

Acties:
  • Beste antwoord

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

a reboot a day keeps the doctor away,,,, Oftwel: Zet je TV eens uit en haal 'm even voor een paar minuten van de stroom af.

Klinkt "dom" maar je wil niet weten hoevaak je daar een issue mee oplost. De meest rare problemen welke mensen thuis ervaren treden spontaan niet meer op als ze het apparaat eenmaal weggebracht hebben naar een reparateur.....

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• kx22
Ja hoor.......is nog gelukt ook!
Ben aan de ene kant erg blij dat ik weer voetbal kan kijken, maar voel me aan de andere kant ook "teleurgesteld" dat het probleem zo simpel was hahha.
Bedankt!