Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hulp bij keuze voor laptop om te gamen en films te kijken.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
na een aantal jaren geen laptop te hebben gehad, wil ik er weer een aanschaffen. heb eerder een ROG gaming laptop van asus gehad. Toen hiervan het moederbord kapot ging, heb ik een desktop aangeschaft. nu dus weer terug naar laptop, omdat ik voor mijn werk niet altijd thuis ben.

de enige game die wat vermogen vereist is tom clancy's the division. Deze wil ik kunnen spelen, hoeft niet allemaal op maximaal. Als dit niet mogelijk is, dan ga ik kijken naar een budget laptop om alleen LoL en hearthstone te kunnen spelen. Ook wil ik er films in HD/bluray kwaliteit op kijiken. Verder zal ik er niet zo veel mee doen, aangezien ik thuis gewoon op console speel. Hij zal dus af en toe versleept worden, maar dat is niet wekelijks.

Ik heb dus zelf al wat rond gekeken en ben op de volgende 4 uit gekomen. Heb nu echter geen idee wat nu de beste optie is. wil niet meer dan 1000 euro uitgeven en uiteraard hoe minder hoe beter.

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus ROG GL552VX-CN267T€ 899,-€ 899,-
1Asus ROG Strix GL553VW-DM059T€ 899,-€ 899,-
1Asus VivoBook R558UQ-DM326T€ 829,-€ 829,-
1Asus VivoBook X556UQ-DM552T€ 749,-€ 749,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 3.376,-

Als er van jullie kant andere opties en/of mogelijkheden zijn, hoor ik deze graag. Heb bijvoorbeeld 0 ervaring met medion, MSI e.d. ook in mijn omgeving niemand met zulke laptops.

Alle reacties

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:58
Ik zou persoonlijk voor de 960m variant gaan. CPU is echt wel sterk genoeg. En de 950m presteert toch net dat beetje minder. Ik weet niet of de laptop een mogelijkheid heeft tot aansluiten van een ssd naast de hdd. Als dat wel zo is dan is dat een zekere aanbeveling.

Edit:
Misschien is de nieuwe Dell 7566 een idee. Goede game performance voor een nette prijs. Koop er voor 100 euro een ssd bij en je bent klaar

[ Voor 21% gewijzigd door bjvdven op 19-11-2016 18:59 ]

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:07
En kies ook een laptop met een goed scherm,aangezien je blu ray er op wilt kijken,is dan denk ik wel belangrijk?