Momenteel hebben mijn vriendin en ik een Ford Fiesta 1st edition uit 2003.
Prima auto, alleen sinds kort is onze zoon geboren en merken we dat de auto toch wat klein is. We willen er graag een auto bij gaan kopen.
Wat zoeken we?
- Formaat groter dan Fiesta, denk dat formaat Focus prima is.
- Maximaal 5.000 euro
- Benzine, wordt te weinig gereden voor diesel
- Meest praktische is waarschijnlijk een station/combi/etc.
- Niet te duur in onderhoud
- Qua vermogen vind ik de 1.4 die in de Fiesta zit afdoende
- Zo zuinig mogelijk, maar is geen breekpunt gezien het aantal kilometers per jaar (1 op 10 of beter zou fijn zijn)
- Minimaal airco en centrale deurvergrendeling
Heb een aantal Focussen gezien met Titanium uitrusting wat ik wel fijn vind qua comfort. Wil er alleen waarschijnlijk nog een andere autoradio in plaatsen, heb in de Fiesta er 1 ingebouwd met carkit en dat bevalt me erg goed. Het kunnen bellen en streamen via Bluetooth is fijn. Mag in principe ook via een kabel.
Hebben jullie aanraders in dit segment? Alvast bedankt voor de reacties.
Prima auto, alleen sinds kort is onze zoon geboren en merken we dat de auto toch wat klein is. We willen er graag een auto bij gaan kopen.
Wat zoeken we?
- Formaat groter dan Fiesta, denk dat formaat Focus prima is.
- Maximaal 5.000 euro
- Benzine, wordt te weinig gereden voor diesel
- Meest praktische is waarschijnlijk een station/combi/etc.
- Niet te duur in onderhoud
- Qua vermogen vind ik de 1.4 die in de Fiesta zit afdoende
- Zo zuinig mogelijk, maar is geen breekpunt gezien het aantal kilometers per jaar (1 op 10 of beter zou fijn zijn)
- Minimaal airco en centrale deurvergrendeling
Heb een aantal Focussen gezien met Titanium uitrusting wat ik wel fijn vind qua comfort. Wil er alleen waarschijnlijk nog een andere autoradio in plaatsen, heb in de Fiesta er 1 ingebouwd met carkit en dat bevalt me erg goed. Het kunnen bellen en streamen via Bluetooth is fijn. Mag in principe ook via een kabel.
Hebben jullie aanraders in dit segment? Alvast bedankt voor de reacties.
To dare is to do