Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een iPhone 6 Plus gebruiker en twijfel wat ik als nieuw toestel neem.

Ik zit namelijk te denken aan de Pixel XL omdat ik stock Android (ik weet 't het heeft de Pixel launcher) wil ervaren, maar aan de andere kant denk ik ook aan de iPhone 7 Plus. Beide zijn in dezelfde prijs categorie dus dat is niet de issue. Wat ik op mijn iPhone wel merk is dat als ik op het scherm een link klik of scrol ik heel soms een klik geluid hoor en ik merk dat spotify soort van het scherm laat vriezen. Mijn enige ervaring met Android was met de Samsung Galaxy S4

Ben benieuwd naar jullie mening.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Tja, wat vind je belangrijk aan een telefoon?
Je hebt aan beide os'en kunnen snuffelen, wat bevalt je het best?
De 'probleempjes' die je noemt op je huidige telefoon zijn of softwarematig (dus kwestie van update oid) of hardwarematig (zal dan op het nieuwe toestel niet van toepassing zijn). Ergo, beide zouden geen motief mogen zijn om niet meer voor ios te gaan.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus normaal gesproken zou ik dit soort topics naar de MAA verplaatsen. Je openingspost is alleen heel erg karig. Maak even een nieuw topic aan de in MAA en vul daarbij het template volledig in, op die manier kunnen we je beter helpen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

Dit topic is gesloten.