Een tijdje geleden was hier een posting naar aanleiding van ee nreview van de 2coolpc cooler. Krijg ik vandaag een mailtje van Nedcool:
Hallo,
Onlangs kwam ik deze posting tegen op GoT:
http://gathering.tweakers.net/Forum5/HTML/002663.html
Om het forum niet onnodig met reclame te "vervuilen" hebben wij de vrijheid genomen u op deze wijze te benaderen.
Onze excuses voor de eventuele overlast die u ondervindt ten gevolge van het ontvangen van deze ongevraagde e-mail.
Ik kan u melden dat ons bedrijf onlangs officieel reseller van dit produkt is geworden en we in eerste instantie alleen de goedkoopste versie leveren.
Wij zijn van mening dat de 2coolPC Plus niet gek veel meer heeft te bieden dan de "normale" versie en vinden het enorme prijsverschil dan ook niet echt helemaal gerechtvaardigt.
Afhankelijk van de vraag kunnen we mogelijk in de nabije toekomst besluiten de andere versies in ons produktassortiment op laten nemen.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u kontakt met ons opnemen
Met vriendelijke groet,
In de header stonden naast mijn adres ook de emailadressen van de andere posters. Aan de ene kant best relaxed, want ik was allang weer vergeten dattik er eentje wilde hebben, aan de andere kant wordt dit forum dus gescand op potentiele klanten. Maar wat ik dus eigenlijk kwijt wilde, het ding isser dus nu. (Voor diegenen die hem willen hebben of cuz ...

)
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..