[Afhandeling] 50% korting bij VT Wonen (Afgelopen)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.879 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:33
Leuke deal mogelijk bij de webshop van vtwonen met Hue materiaal of bijvoorbeeld bluetooth speakers.

Stap 1 koop de gewenste hoeveelheid cadeaubonnen (onbeperkt en tegelijk in te wisselen) via scoupy met 50% korting: klik
stap 2 schrijf je in voor de vtwonen nieuwsbrief en krijg 10 euro korting vanaf 50 euro: klik
Stap 3 kies het product naar keuze.

Ik heb zelf 2x Hue GU 10 besteld voor 69,95-10=59,95 / 2 = 29,90 :+

[ Voor 15% gewijzigd door laredo op 18-11-2016 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:24
laredo schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:39:
Leuke deal mogelijk bij de webshop van vtwonen met Hue materiaal of bijvoorbeeld bluetooth speakers.

Stap 1 koop de gewenste hoeveelheid cadeaubonnen (onbeperkt en tegelijk in te wisselen) via scoupy met 50% korting: klik
stap 2 schrijf je in voor de vtwonen nieuwsbrief en krijg 10 euro korting vanaf 50 euro: klik

Kortingsbonnen lijken niet meer (gelijk) verstuurd te worden na betaling. Ben bang dat ik maandag mijn geld moet gaan terugvragen....

[ Voor 181% gewijzigd door Yorinn op 18-11-2016 23:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
laredo schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:39:

Mooie aanbieding! Werkt dit op het hele assortiment of enkel op Hue en bluetooth speakers?

Edit:
Krijg net een bericht van bszz dat hij hier zojuist gepost heeft dat de kortingscodes vanuit scoupy niet meet verzonden worden. Je kunt ze wel kopen, je bent dan je geld kwijt maar krijgt vervolgens niet. Lijkt me toch zeer relevante informatie voor deze aanbieding, snap dan ook niet waarom dit weg gemodereerd wordt.
Hier trouwens een discussie van mensen die ook deze problemen ervaren.

[ Voor 27% gewijzigd door miicker op 18-11-2016 23:41 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
De 15,- kreeg ik inderdaad ook niet, maar de 10,- wel dus rarara ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:09
Ze zullen een beperkt aantal codes gereserveerd hebben bij VT wonen, mogelijk is de aanloop voor deze actie wast groter dan gepland....

De 10€ bonnen zullen gedurende het weekend ook wel opraken. De vraag is vernieuwen ze maandag en reserveren ze nieuwe codes of annuleren ze de extra bestelde codes. In ieder geval een populaire actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdh2978
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-09 22:29
De 10€ bonnen kreeg ik net nog binnen. Mooie lamp besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:57
€10 kaarten deden het net nog. Daarnaast krijg je 10% korting via Visa of MasterCard en voor 1 cent een Vismes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 10:23
Heb er twee gekocht van 7,50 die niet binnen zijn gekomen dus even kijken hoe we dit gaan oplossen, uiteraard wel met Paypal betaald.. Overigens daarna nog een zooitje van 5 gekocht die wel direct binnenkwamen. Uiteindelijk dus een mooie 50% korting min nog eens de 10 euro van de nieuwsbrief. Moet alleen die 2 x 7,50 zonder codes terug zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Als je bij een nieuw account gelijk inschrijft voor de nieuwsbrief dan krijg je een 10 euro bon bij besteding vanaf 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
MarcoL1978 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 09:45:
€10 kaarten deden het net nog. Daarnaast krijg je 10% korting via Visa of MasterCard en voor 1 cent een Vismes.
Is die 10% bij Mastercard over het gehele bedrag of het nog openstaande bedrag na gebruik van de cadeaucodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:18
Zojuist voor ongeveer 123 euro het volgende besteld:
4 x hue ambiance white
1 x motion sensor
3 x dimmer switch

Totale korting: 130 euro.

Wel de 10 euro bonnen gebruiken. Die van 15 euro blijken niet meer aan te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Brammel op 19-11-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:43
Net geprobeerd alvast één 10 euro bon te kopen. Maar deze lijken ook niet meer aan te komen... Hoe lang duurde dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:47
alex3305 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:49:
Net geprobeerd alvast één 10 euro bon te kopen. Maar deze lijken ook niet meer aan te komen... Hoe lang duurde dat bij jullie?
Kreeg hem eerst direct nu niet meer op dus. Niet meer bestellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:45
alex3305 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:49:
De eerste direct, daarna nog 2 besteld maar die komen ook niet aan. (10 euro bonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik krijg ook niets binnen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:43
Verdorie. Echt vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:02
Opzich is er niets aan de hand lijkt mij. De frontpage maakt nog steeds melding van deze aanbieding. Niks over op=op oid. Lijkt mij dat leveren gewoon verplicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
errox schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:57:
Opzich is er niets aan de hand lijkt mij. De frontpage maakt nog steeds melding van deze aanbieding. Niks over op=op oid. Lijkt mij dat leveren gewoon verplicht is.
Ik krijg ook geen bevestiging van mijn bestelling bij VTWonen. Sowieso is het wel vreemd, als er een mechanisme is om geen codes meer te mailen moet je dit ook wel kunnen koppelen aan het bestellen ervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Het is niet de bedoeling dat er nutteloze 'ik ook-posts' komen. Niet met status-updates, maar ook niet met wat je precies besteld hebt. Volgende posts hierover worden verwijderd.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
In de algemene voorwaarden staat wel het volgende: ''Per klant mogen maximaal 2 actie-cadeaukaarten gebruikt worden.''

Grote kans dat ze dus de bestellingen met meer dan twee bonnen zullen annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
VeeGee schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:54:
In de algemene voorwaarden staat wel het volgende: ''Per klant mogen maximaal 2 actie-cadeaukaarten gebruikt worden.''

Grote kans dat ze dus de bestellingen met meer dan twee bonnen zullen annuleren.
Dat lijkt mij gelden voor de actie-cadeaukaarten die (blijkbaar) bij de VT Wonen-magazine zaten.

De hele zin is:
18. De actie-cadeaukaart die bij vtwonen magazine zit is geldig t/m 29 oktober 2016. Per klant mogen maximaal 2 actie-cadeaukaarten gebruikt worden.
Dit zijn gewone cadeaukaarten zo te zien, en sterker nog, daarvoor geldt:
15. Per bestelling kunt u een onbeperkt bedrag aan cadeaukaarten of een combinatie van maximaal 1 kortingscode en een onbeperkt bedrag aan cadeaukaarten inwisselen.

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 19-11-2016 15:16 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Nu online
anandus schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:15:
[...]
Dat lijkt mij gelden voor de actie-cadeaukaarten die (blijkbaar) bij de VT Wonen-magazine zaten.

De hele zin is:

[...]

Dit zijn gewone cadeaukaarten zo te zien, en sterker nog, daarvoor geldt:

[...]
Eens. De voorwaarden iets te snel doorgenomen op mijn smartphone. :) *knip* Wat staat er nou in de modbreak een paar posts hierboven? Geen status-updates.

[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 19-11-2016 16:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VeeGee
  • Nu online
Het is niet de bedoeling om hier feedback op modbreaks te geven, dit kan je per DM bij de betreffende mods doen of in Feedback A&K forum

[ Voor 91% gewijzigd door Yorinn op 19-11-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 13:27

Thrilseeka

Woef Woef.

wat iemand of er een reactie vanuit Scoupy is geweest op social media ? Ik kan niets vinden.

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bszz
Social media niet. Ik heb gisteren een melding verstuurd via contactformulier. Vandaag kreeg ik een reactie per e-mail met de mededeling dat ze het vervelend voor mij vonden en dat het mogelijk tot maandag kan duren voor eea is uitgezocht. Even afwachten nog dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Zijn er nog mensen die afgelopen uren een bon gekocht hebben? Ben erg benieuwd of het nu wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 18:58
62 stuks besteld vanmiddag, nog geen een binnen :) ^ Ik zou er dus niet op rekenen dat er vóór maandag nog bonnen gemaild worden. Ze mogen mij maandag ook gewoon een bon twv 620€ sturen.

[ Voor 57% gewijzigd door AlexFL op 19-11-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdh2978
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-09 22:29
62 wat een werk! Of zat je lekker in de flow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
sdh2978 schreef op zondag 20 november 2016 @ 00:48:
Levert zo'n 310,- korting op !
Moet ik toch zo'n drie dagen voor werken dacht ik zomaar.
Kopen en verzilveren zal aanzienlijk minder tijd kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:57
Black-Xjuh schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:29:
[...]

Is die 10% bij Mastercard over het gehele bedrag of het nog openstaande bedrag na gebruik van de cadeaucodes?
Die 10% ging van het volledige bedrag af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Laatst online: 21-09 18:58
sdh2978 schreef op zondag 20 november 2016 @ 00:48:
Het was inderdaad aardig wat klikwerk maar als de bonnen straks binnen zijn en ik zo'n 300€ bespaar was het het wel waard :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenWwijk
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:33
*knip* Zoals in de topic warning ook staat, zijn status-updates niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 20-11-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 15:24

KWM

Iemand anders ook de volgende melding als je probeert te betalen met de cadeaubonnen:

"Het is momenteel niet mogelijk om het saldo te controleren. Als u zeker weet dat uw kaartgegevens kloppen, probeer het dan a.u.b. op een later moment nog eens."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:37
De actie lijkt overigens over te zijn want de link naar Scoupy geeft aan niet meer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Ik een via Facebook een bericht van scoupy ontvangen. Ze zijn het aan het uitzoeken. Op de vraag of er daadwerkelijk geleverd gaat worden kreeg ik geen antwoord.

Update:
Even gebeld met scoupy. De medewerkerster gaf aan dat er een technische storing is waardoor er niks verstuurd is. Op mijn vraag of na de storing de kaarten verstuurd werden, werd heel ontwijkend gereageerd. Wel gaf ze aan dat er vanmiddag een mail word gestuurd met een eventuele oplossing naar iedereen die een kaart besteld heeft.

[ Voor 51% gewijzigd door Thrilseeka op 21-11-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Ik heb een (redelijk vage) mail ontvangen van Scoupy
Beste,

Bedankt voor je bericht! We hebben helaas te maken gehad met een storing. We hebben het technische probleem inmiddels gelukkig wel gevonden. Wij zullen je hier vanavond per e-mail van op de hoogte brengen. Ook vind je in deze e-mail een passende oplossing. Heb je de e-mail morgenochtend nog niet ontvangen? Dan horen wij dat graag! Controleer voor de zekerheid ook even je map met 'ongewenste e-mail', het kan zijn dat onze e-mail daar terecht is gekomen.

We vinden het ontzettend jammer dat we niet de service hebben kunnen verlenen die je van ons gewend bent. We willen dan ook graag onze excuses voor het ongemak aanbieden!

Met vriendelijke groet,

*Naam*
SCOUPY Customer Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Jochemd13 schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:00:
Ik heb een (redelijk vage) mail ontvangen van Scoupy

[...]
Ik heb exact hetzelfde via Facebook ontvangen.
Ben benieuwd wat de oplossing word :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13
aankoop wordt teruggedraaid. :)

Ik krijg zojuist de bevestigingsmails van terugbetaling Paypal betaling binnen.

Ben ik blij dat ik toch nog voor €1200 de €10-cadeaubonnen heb gekocht.

Edit: mail van scoupy ook binnen
Beste Paul,

In de afgelopen dagen heb je meegedaan aan een actie van SCOUPY, waarbij je online een vtwonen cadeaukaart kon bestellen.

Door een technische storing is er daarbij helaas wat misgegaan. Hierdoor zijn er meer vtwonen cadeaukaarten aangeboden dan dat er daadwerkelijk beschikbaar waren: het systeem negeerde de vooraf ingestelde beschikbarheidslimiet.

Jouw bestelling kwam na het moment waarop het maximaal aantal beschikbare vtwonen cadeaukaarten al uitverkocht waren. Omdat wij geen vtwonen cadeaukaarten meer beschikbaar hebben, gaan wij vandaag het aankoopbedrag aan je terugstorten via IBAN of Paypal, afhankelijk van jouw gekozen betaalmethode.

We vinden het erg vervelend dat we onze kwaliteitsstandaard dit weekeinde niet hebben kunnen waarmaken. We bieden je daarvoor dan ook onze welgemeende excuses aan!

Met vriendelijke groet,

Customer Service Director
SCOUPY

[ Voor 71% gewijzigd door TweakersOnly op 21-11-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
Nou wat een ''passende oplossing'' is dit zeg.
Wat een slechte Service van Scoupy. Dat je niet kan leveren, oké, maar probeer dan die mensen nog enigszins tegemoet te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Reyad schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:32:
Nou wat een ''passende oplossing'' is dit zeg.
Wat een slechte Service van Scoupy. Dat je niet kan leveren, oké, maar probeer dan die mensen nog enigszins tegemoet te komen.
Inderdaad erg teleurstellend, ze lijken er ook totaal geen moeite aan willen te besteden om met een acceptabele oplossing te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Door een technische storing is er daarbij helaas wat misgegaan. Hierdoor zijn er meer vtwonen cadeaukaarten aangeboden dan dat er daadwerkelijk beschikbaar waren: het systeem negeerde de vooraf ingestelde beschikbarheidslimiet.
Doe dan tenminste nog moeite om het mailtje netjes op te stellen.
Ik heb het idee dat ze er makkelijk vanaf willen komen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-09 22:22
Hier ook mijn bestelling in behandeling maar de drie kaarten die ik nog had zijn niet meer te gebruiken? Ze lijken alle uitgegeven cadeaubonnen nu te hebben geblokkeerd. Geen e-mail van scoupy ontvangen overigens. Morgen maar eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Update:
Beste Jochem,

In de afgelopen dagen heb je meegedaan aan een actie van Scoupy, waarbij je online een vtwonen cadeaukaart kon bestellen.

Door een technische storing is er daarbij helaas wat misgegaan. Er kon en mocht per persoon maar één kaart besteld worden, maar door deze technische storing was het mogelijk om steeds opnieuw één cadeaukaart te bestellen. Ook jij hebt daardoor meerdere vtwonen cadeaukaarten kunnen bestellen.

Dit was en is helaas niet de bedoeling, zoals ook valt te lezen in de actievoorwaarden. Om deze reden zijn alle uitgegeven codes inmiddels ongeldig gemaakt en voorzien we alle kopers van nieuwe actiecodes.

Omdat we begrijpen dat dit voor menig gebruiker een teleurstelling zal zijn, komen we je graag tegemoet met een tweede cadeaukaart-code. Heb je meer dan twee kaarten besteld en betaald, dan wordt het verschil vandaag nog aan je terug overgemaakt via IBAN of Paypal, afhankelijk van je gekozen betaalmethode.

Onderin deze e-mail vind je twee nieuwe, unieke codes. Deze kun je vanaf nu gebruiken.

We vinden het erg vervelend dat we onze kwaliteitsstandaard niet hebben kunnen waarmaken. We bieden je daarvoor dan ook onze welgemeende excuses aan!

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 14:04
Mag dat zomaar, gekochte en reeds ontvangen kadobonnen eenzijdig deactiveren? Ik heb ook geen voorwaarden zien staan op de bestelpagina volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
rk74 schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:12:
Mag dat zomaar, gekochte en reeds ontvangen kadobonnen eenzijdig deactiveren? Ik heb ook geen voorwaarden zien staan op de bestelpagina volgens mij.
Nee dat dacht ik ook al, en de onderstreepte 'actievoorwaarden' is niet eens een linkje. Heb trouwens alsnog 3 codes ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
rk74 schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:12:
Ik heb ook geen voorwaarden zien staan op de bestelpagina volgens mij.
Euhm.. Je moest notabene aanvinken dat je "akkoord ging met de voorwaarden" (incl een linkje naar de voorwaarden) als je wilde bestellen :P

Veegee voelde de bui al hangen:
VeeGee schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:54:

[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 21-11-2016 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
Dat had ik dan even niet scherp. Heb inmiddels wel de voorwaarden gelezen en de actie-cadeaukaarten waarover gerept wordt zijn cadeaukaarten die in een vtwonen tijdschrift zaten. In alle communicatie bij aanschaf werd niet verteld dat de cadeaubonnen die gekocht konden worden de afgelopen dagen actie-cadeaubonnen zouden zijn. Blijft mijnsinziens een vaag verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Nano2009 schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:35:
Hier ook mijn bestelling in behandeling maar de drie kaarten die ik nog had zijn niet meer te gebruiken? Ze lijken alle uitgegeven cadeaubonnen nu te hebben geblokkeerd. Geen e-mail van scoupy ontvangen overigens. Morgen maar eens bellen...
Ik heb zojuist een e-mail gekregen met 2 werkende €15,- code's als tegemoetkoming. De overige bestelde kaarten worden teruggestort op mijn rekening. Toch netjes van ze, alsnog wat Hue spul met korting kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Daan87423 schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:35:
[...]

Ik heb zojuist een e-mail gekregen met 2 werkende €15,- code's als tegemoetkoming. De overige bestelde kaarten worden teruggestort op mijn rekening. Toch netjes van ze, alsnog wat Hue spul met korting kunnen kopen.
Zag ze gister avond inderdaad ook binnenkomen. Toch wel netjes.

Alle cadeaubonnen zijn nu ook in de orders gerenamed van "cadeaubon" naar "kortingscode". Ik ben benieuwd of dat nog iets van invloed gaat hebben op de nog lopende orders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
Ja, de cadeaukaarten -> kortingscodes worden ongeldig verklaard wanneer je er meer dan twee hebt gekocht zoals ik het begrijp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deze aanbieding op de website van Scoupy blijkt een oase te zijn! Wat een deceptie! Iedereen die via Scoupy kortingscouponnen heeft besteld en betaald blijkt echter een kat in de zak te hebben gekocht, want alle codes zijn door Scoupy/Sanoma ongeldig verklaard! Scoupy heeft al haar klanten van een email voorzien waarin zij de technische storing als argument aanvoeren, terwijl het lag aan de grote verkoop en het niet willen voorzien van al die verkopen, omdat ze bang zijn dat ze dan failliet gaan. (niet genoeg kunnen verdienen, want eerlijk is eerlijk op VTwonen.nl liggen de prijzen altijd hoger dan andere webwinkels) Iedereen die veel bonnen heeft besteld (bijv. 20 of 30 of meer) krijgt als compensatie maar 2 geldige codes en zijn geld terug. Dit is eigenlijk niet oke, want verkocht = verkocht!

Scoupy/Sanoma maakt zich er makkelijk vanaf door iedereen zo af te schepen. Ik heb geen woorden voor deze zeer slechte klantenservice en onbetrouwbaarheid van Scoupy zelf. Waarschijnlijk kan Sanoma geen geld meer missen door alle tegenvallende cijfers en flops op de zenders van SBS.

Dus wees gewaarschuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Niet mee eens. Het was duidelijk redelijkerwijs een foutje/loophole, daarom was de actie ook zo populair ;)
Zoals er eerder in het topic al te lezen was was er al een duidelijk vermoeden dat er maximaal twee codes per klant mochten.

Ik ben het eens dat de verwoording van de voorwaarden gebrekkig was, en dat het überhaupt niet mogelijk had moeten zijn om er emer dan twee te bestellen, maar dat het zou gaan om de populariteit en dat ze het dáárom terugdraaien, dat vind ik niet geloofwaardig.

Overigens is het wel heel netjes van VT Wonen dat ze wel gewoon alle producten geleverd hebben, ondanks dit foutje.

En uiteindelijk moeten we niet vergeten dat je met twee bonnen sowieso nog 15 euro korting hebt, dat is niet niets (even los van het feit dat VT Wonen misschien duur is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
anandus schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:16:
Niet mee eens. Het was duidelijk redelijkerwijs een foutje/loophole, daarom was de actie ook zo populair ;)
Zoals er eerder in het topic al te lezen was was er al een duidelijk vermoeden dat er maximaal twee codes per klant mochten.

Ik ben het eens dat de verwoording van de voorwaarden gebrekkig was, en dat het überhaupt niet mogelijk had moeten zijn om er emer dan twee te bestellen, maar dat het zou gaan om de populariteit en dat ze het dáárom terugdraaien, dat vind ik niet geloofwaardig.

Overigens is het wel heel netjes van VT Wonen dat ze wel gewoon alle producten geleverd hebben, ondanks dit foutje.

En uiteindelijk moeten we niet vergeten dat je met twee bonnen sowieso nog 15 euro korting hebt, dat is niet niets (even los van het feit dat VT Wonen misschien duur is).
Je kan er een hoop van vinden maar deze misser afschuiven op "de techniek" is wel erg kinderachtig. Geef dan gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt. "De techniek" had van de voorwaarden kennelijk ook een potje gemaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
Verder is het natuurlijk ook wel wat verwarrend om tevens te vermelden dat de kadebonnen stapelbaar zijn, dit impliceert natuurlijk toch wel dat je er meerdere mag kopen. Qua communicatie kan het wel een heel stuk beter imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Haha niet helemaal goed gegaan met terugstorten.
Ik heb voor 35 euro aan bonnen gekocht maar heb 50 euro teruggestort gekregen en nog 3 bonnen :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweegroenethee
Jochemd13 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:25:
Ik heb voor 35 euro aan bonnen gekocht maar heb 50 euro teruggestort gekregen en nog 3 bonnen :?
Ik heb ook teveel gekregen, mij hoor je niet klagen.. >:)

[ Voor 26% gewijzigd door tweegroenethee op 22-11-2016 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:10:
Deze aanbieding op de website van Scoupy blijkt een oase te zijn! Wat een deceptie! Iedereen die via Scoupy kortingscouponnen heeft besteld en betaald blijkt echter een kat in de zak te hebben gekocht, want alle codes zijn door Scoupy/Sanoma ongeldig verklaard! Scoupy heeft al haar klanten van een email voorzien waarin zij de technische storing als argument aanvoeren, terwijl het lag aan de grote verkoop en het niet willen voorzien van al die verkopen, omdat ze bang zijn dat ze dan failliet gaan. (niet genoeg kunnen verdienen, want eerlijk is eerlijk op VTwonen.nl liggen de prijzen altijd hoger dan andere webwinkels) Iedereen die veel bonnen heeft besteld (bijv. 20 of 30 of meer) krijgt als compensatie maar 2 geldige codes en zijn geld terug. Dit is eigenlijk niet oke, want verkocht = verkocht!

Scoupy/Sanoma maakt zich er makkelijk vanaf door iedereen zo af te schepen. Ik heb geen woorden voor deze zeer slechte klantenservice en onbetrouwbaarheid van Scoupy zelf. Waarschijnlijk kan Sanoma geen geld meer missen door alle tegenvallende cijfers en flops op de zenders van SBS.

Dus wees gewaarschuwd ;)
Slechte klantenservice? Die mensen krijgen dus hun geld terug en nog steeds 2 codes? Mierenneuken noemen ze dit.. Ik snap dat je even boos bent als je denk jezelf 1000 euro te gaan besparen en dat uiteindelijk niet door gaat, maar om nou alles af te schuiven op scoupy :N Je kunt jezelf toch ook wel bedenken dat het te maken heeft met inkoop en verkoop? Ze hebben waarschijnlijk een verkeerd aanval ingevuld bij de voorraad o.i.d., want toen de bonnen nog op voorraad waren kreeg iedereen ze meteen, toen ze eenmaal uitverkocht waren kon je ze wel kopen maar kreeg je niets binnen. Wat moet scoupy dan? Het verlies nemen en wellicht (tien)duizenden euro's verlies leiden op deze actie? Stel het is jouw bedrijf, zou je het dan anders doen?

Ik vind het nog zeer coulant dat ze iedereen op die manier tegemoet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:53:
[...]

Slechte klantenservice? Die mensen krijgen dus hun geld terug en nog steeds 2 codes? Mierenneuken noemen ze dit.. Ik snap dat je even boos bent als je denk jezelf 1000 euro te gaan besparen en dat uiteindelijk niet door gaat, maar om nou alles af te schuiven op scoupy :N Je kunt jezelf toch ook wel bedenken dat het te maken heeft met inkoop en verkoop? Ze hebben waarschijnlijk een verkeerd aanval ingevuld bij de voorraad o.i.d., want toen de bonnen nog op voorraad waren kreeg iedereen ze meteen, toen ze eenmaal uitverkocht waren kon je ze wel kopen maar kreeg je niets binnen. Wat moet scoupy dan? Het verlies nemen en wellicht (tien)duizenden euro's verlies leiden op deze actie? Stel het is jouw bedrijf, zou je het dan anders doen?

Het gaat vrij willekeurig hoor: Had 2 cadeaubonnen besteld en Ik heb exact mijn geld teruggekregen met de mededeling dat ze hopen dat dit een nette oplossing is. Verder geen tegemoetkoming of wat dan ook en het probleem afgeschoven op de techniek. Fouten maken we allemaal maar dit kan echt een stuk fatsoenlijker worden opgelost. De sleutel is communicatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
bszz schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:57:
[...]

Het gaat vrij willekeurig hoor: Had 2 cadeaubonnen besteld en Ik heb exact mijn geld teruggekregen met de mededeling dat ze hopen dat dit een nette oplossing is. Verder geen tegemoetkoming of wat dan ook en het probleem afgeschoven op de techniek. Fouten maken we allemaal maar dit kan echt een stuk fatsoenlijker worden opgelost. De sleutel is communicatie....
De inconsistentie tussen de tegemoetkomingen is inderdaad veer vreemd en niet netjes. Daar zou ik dan ook even achteraan gaan als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:53:
[...]

Nja ik snap dat dit geen gewenste situatie is geweest voor zowel VTWonen als Scoupy en dat ze hier niet gelukkig mee zijn maar ik snap de frustratie van iedereen in dit topic wel.

1. Scoupy opent een aktie voor cadeaubonnen met 50% korting en vernoemt daar geen maximaal aantal in. Ook in de voorwaarden van VTWonen staat duidelijk vermeld dat er zoveel cadeaubonnen bij een order gebruikt kunnen worden als je maar wilt.

2. De cadeaubonnen zijn op maar kunnen nog steeds gekocht worden. Het geld wordt afgeschreven maar er komen geen cadeaubonnen meer binnen <- inderdaad duidelijk een technische fout

3. VTWonen blokkeert alle uitgegeven nog niet gebruikte cadeaubonnen

4. Scoupy stuurt een e-mail naar alle klanten van geblokkeerde cadeaubonnen een e-mail met daarin nieuwe kortingscodes. Let op! Dit zijn geen cadeaubonnen en deze nieuwe kortingscodes kunnen inderdaad wel volgens de voorwaarden maar twee keer gebruikt worden.

5. Bij alle bestaande orders hernoemt VTWonen de "cadeaubonnen" naar "Kortingscodes"

Kijkende naar bovenstaande kun je denk ik wel concluderen dat sanoma media (het moederbedrijf van Scoupy en VTWonen) simpelweg niet goed heeft nagedacht over de aktie en de mogelijke gevolgen daarvan. Sanoma heeft bewust cadeaubonnen uitgegeven terwijl ze er later achter zijn gekomen dat het slimmer was om kortingscodes uit te geven. Nadat ze hier achter zijn gekomen proberen ze het op een technische fout te gooien en de gevolgen van de fout zo veel mogelijk te beperken.

Maar nogmaals; ik snap de reactie van VTwonen helemaal en als het mijn bedrijf was, had ik misschiel wel hetzelfde gedaan. Het is in ieder geval zeer netjes van Sanoma te noemen dat alle geplaatste orders gewoon uitgeleverd worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Nano2009 op 22-11-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:De aanbieding is afgelopen, maar de afhandeling nog niet. Ik gooi het topic voor de afhandeling over van AK naar SF, met een kleine titelfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Members only: Mailtje
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dit is een reactie die ik kreeg na gezegd te hebben niet enthousiast te zijn over deze actie. Hebben jullie deze ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:30
Jochemd13 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:30:
***members only***

Dit is een reactie die ik kreeg na gezegd te hebben niet enthousiast te zijn over deze actie. Hebben jullie deze ook?
Volgens mij valt dit onder status-update post..

Verder was dit te verwachten, is iedere keer hetzelfde.....boos worden op de aanbieder omdat het plan om (massaal) oneigenlijk gebruik te maken van 'de actie' is afgekapt :(
Ik vindt het nog netjes opgelost van ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
EvolutionX schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:37:
[...]
Ik vindt het nog netjes opgelost van ze...
Ja inderdaad, ik denk ook dat ze er zeker van geleerd hebben want dit heeft wel voor veel ophef gezorgd lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Nu online
Helaas hebben ze mijn bestelling (slechts één code besteld) geannuleerd zonder iedere vorm van compensatie. Ik was niet van plan er nog veel tijd en energie in te steken, ondanks dat je ze wellicht wel kunt houden aan de overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Jochemd13 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:44:
[...]

Ja inderdaad, ik denk ook dat ze er zeker van geleerd hebben want dit heeft wel voor veel ophef gezorgd lijkt het.
Heel eerlijk gezegd denk ik het niet. Een aantal jaar geleden kon je met scoupy gratis naar de zwaluwhoeve, dan moest je wel op tijd zijn. De website lag er letterlijk 1 minuut voor tijd uit, en kwam na een half uur online met dat het uitverkocht was. Toen hebben ze ook enorm veel excuses gemaakt e.d. maar goed, ik heb nergens ook maar een verhaal gelezen van iemand die gewonnen had, volgens mij was het gewoon feek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastachilla
  • Laatst online: 16:43
Jochemd13 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:25:
Jochemd13 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:30:
***members only***

Vind het toch bijzonder, je zegt zelf dat je te veel gecompenseerd bent en dan ga je vervolgens lopen klagen dat je niet tevreden bent :?

Mijns inziens lossen ze het nog netjes op.

Iedereen wist dat de actie eigenlijk te mooi is om waar te zijn en dat het nooit lang goed kon gaan. Als er dan mensen alsnog voor tientallen euros bonnen gaan kopen dan moeten ze niet verbaasd zijn dat ze niet geleverd worden :w

Leuk als het gelukt was maar we moeten niet gaan zeuren wanneer het geannuleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:38
In de afgelopen dagen heb je meegedaan aan een actie van SCOUPY, waarbij je online één (of meerdere) vtwonen Cadeaukaart(en) hebt besteld.

Zoals we je gisteren hebben laten weten, is er door een technische storing iets misgegaan met de verwerking van de aanvragen. Daardoor konden er veel meer Cadeaukaarten worden verkocht dan de bedoeling was. In eerste instantie hebben we daarom een aantal transacties ongedaan gemaakt en geld teruggestort. Dit leverde veel onbegrip en boze reacties op.

Bij SCOUPY én bij onze partner vtwonen streven we naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid. We zien in dat ons handelen van de afgelopen dagen, al was dat door een technische fout, daar niet toe heeft bijgedragen. Daarom zorgen SCOUPY en vtwonen ervoor dat de waarde van je eerder bestelde cadeaukaart(en) alsnog helemaal beschikbaar gemaakt word(t)(en).

Je ontvangt in de komende dagen van SCOUPY een e-mail met daarin een link naar de gebruikelijke betaalomgeving. Middels die link kun je een cadeaukaart met het totale resterende saldo van jouw oorspronkelijk bestelling, alsnog bestellen. Omdat we in de afgelopen dagen het geld van gedane bestellingen veelal hebben teruggestort, moet je het resterende saldo dan wel opnieuw betalen. Om dit mogelijk te maken, vragen we nog wel om enkele dagen geduld.

Als pleister op de wond sturen we bovendien graag het laatste exemplaar van vtwonen naar je toe, op het adres dat gekoppeld is aan je account. We hopen je daarmee wat ontspanning te bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Mooie oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
Die oplossing had ik niet verwacht, vind ik wel heel erg netjes van Scoupy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
mastachilla schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:35:
[...]

[...]

Vind het toch bijzonder, je zegt zelf dat je te veel gecompenseerd bent en dan ga je vervolgens lopen klagen dat je niet tevreden bent :?

Mijns inziens lossen ze het nog netjes op.

Iedereen wist dat de actie eigenlijk te mooi is om waar te zijn en dat het nooit lang goed kon gaan. Als er dan mensen alsnog voor tientallen euros bonnen gaan kopen dan moeten ze niet verbaasd zijn dat ze niet geleverd worden :w

Leuk als het gelukt was maar we moeten niet gaan zeuren wanneer het geannuleerd wordt.
Die mail had ik gestuurd voordat ik iets terug had ontvangen, dus ik klaag hier niet over.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Zojuist ook het mailtje gekregen. Erg mooie oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastachilla
Jochemd13 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:09:
[...]

Die mail had ik gestuurd voordat ik iets terug had ontvangen, dus ik klaag hier niet over.

Mvg
Mijn excuses, ik heb dan de verkeerde conclusie getrokken.

Zeer coulante afhandeling van Scoupy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
mastachilla schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:23:
[...]

Mijn excuses, ik heb dan de verkeerde conclusie getrokken.

Zeer coulante afhandeling van Scoupy
Maar ze hebben het zeker goed afgehandeld. Wat ik nog niet helemaal begrijp is dat ze nogmaals die cadeaubon versturen terwijl ze al bij een andere mail waren gegeven. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Klagen" lijkt mij niet meer dan logisch. Even nog een reactie op alle andere mensen die wel tevreden blijken te zijn en blij zijn met de twee codes. Als je als consument een aankoop doet, vervolgens het product ontvangt (in dit geval een code) en er wordt naderhand door de verkopende partij jouw aankoop nietig verklaard is dat onacceptabel. Dat zou betekenen dat als je een tv hebt gekocht in de aanbieding dat de winkel bij de uitgang kan zeggen dat het toch een foutje was en dat je hem niet mag kopen. Als je het niet kunt/wilt verkopen, verkoop het niet. Zo geldt heel simpel het Nederlands Recht.
Deze manier kan gewoon niet. En dat iemand blij is met twee codes is enorm fijn, mijn insteek was dat ik ik iets had gezien (meubel) dat ik graag had willen bestellen omdat het eindelijk betaalbaar was. Ik heb niet al mijn geld terug gekregen, dat is ook fout gegaan en ben er nog steeds achteraan aan het gaan om al mijn geld terug te krijgen op die ene na waarvoor we een coupon hebben gekregen. Dat Sanoma/Scoupy in gebreke gesteld wordt is niet meer dan terecht.

Zoals Nano2009 terecht stelt er waren andere voorwaarden tijdens de actie van kracht dan achteraf. Deze zijn letterlijk aangepast. Zoals Nano ook aangeeft, op pepper.com stond ook letterlijk dat je oneindig kon bestellen en dat de actiecodes stapelbaar zijn daarom heeft iedereen er meer bestelt (buitenkansje). Anders slaat het nergens op dat je er bijv. 20 besteld. Want ook op VTwonen.nl hebben ze geen gratis bezorgen tot €50. Dus als je iets kleins besteld van die 20 of 40 euro gaat er al een deel af aan verzendkosten. Ja en dat mag je gerust een kat in de zak noemen zeker tezamen met de ongelooflijke kulargumenten die zijn aangevoerd onder de noemer "technische storing".

Zo lust ik er ook nog wel een paar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Vigo ik ben het niet met je eens. Zoals jij het brengt mag een bedrijf dus geen fout maken. De codes waren blijkbaar op, je kunt er alsnog 2 bestellen.

Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar mis toch wat "sportiviteit".

Ik heb zelf overigens 1 bon terug gestort gekregen van de 16 die ik besteld had. De andere 15 heb ik wel gehad. Gelukkig was ik er als de kippen bij. De 15 euro bonnen waren er echter toen al niet meer.

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Weet iemand wanneer je de mail ontvangt met daarin de link om de aankoop te doen ?

• Jochemd13
Thrilseeka schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:47:
Weet iemand wanneer je de mail ontvangt met daarin de link om de aankoop te doen ?
Ik vroeg het mij ook al af, maar in de mail staat: Dit kan een aantal dagen duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 15:24

KWM

Jochemd13 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:49:
[...]

Ik vroeg het mij ook al af, maar in de mail staat: Dit kan een aantal dagen duren ;)
Iemand al die link ontvangen? Het is nu toch weer een weekje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
KWM schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:11:
[...]

Iemand al die link ontvangen? Het is nu toch weer een weekje geleden.
Nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
Ik heb Zaterdag een mail gehad waarin ze aan hebben gegeven Maandag (vandaag dus), een mail te sturen met de oplossing/ link. Ik heb op het moment nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Ik heb direct een bestelling geplaatst toen ik mijn cadeau bonnen ontvangen had. Heb een aantal hue onderdelen (dimmer, lampen en motion sensor) besteld. Hierbij stond dat ze een levertijd van 4 tot 6 dagen hadden.

Afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat het niet ging lukken ze op tijd te leveren. Verwachte leverdatum: 30 december!

Beetje raar als je het mij vraagt. De hue onderdelen staan nog steeds op hun website, allemaal met een levertijd van 4 tot 6 werkdagen. Contact opgenomen hoe dat kan maar geen reactie meer gekregen...

Ik blijf maar gewoon wachten tot ze geleverd worden. De deal was te goed, maar wel raar dat de leverdatum zo veel (5 keer zo lang) wordt zonder dat de leverdatum op hun site aangepast wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Brammel schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:21:
Ik heb direct een bestelling geplaatst toen ik mijn cadeau bonnen ontvangen had. Heb een aantal hue onderdelen (dimmer, lampen en motion sensor) besteld. Hierbij stond dat ze een levertijd van 4 tot 6 dagen hadden.

Afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat het niet ging lukken ze op tijd te leveren. Verwachte leverdatum: 30 december!

Beetje raar als je het mij vraagt. De hue onderdelen staan nog steeds op hun website, allemaal met een levertijd van 4 tot 6 werkdagen. Contact opgenomen hoe dat kan maar geen reactie meer gekregen...

Ik blijf maar gewoon wachten tot ze geleverd worden. De deal was te goed, maar wel raar dat de leverdatum zo veel (5 keer zo lang) wordt zonder dat de leverdatum op hun site aangepast wordt.
Ik had een Hue Lightstrip+ besteld voor 35 euro en die kwam geloof ik een week geleden al binnen (dinsdag) na zondag besteld te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Nog steeds geen mailtje ontvangen.
Ik ga morgen maar eens eens bellen met scoupy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Nice mail binnen :)

Gelukt :)
Moest 17,50 betalen en heb voor 34 euro ontvangen dus ik ben tevreden, maar waar die euro naar toe is :?

[ Voor 106% gewijzigd door Jochemd13 op 29-11-2016 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Jochemd13 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:22:
Nice mail binnen :)

Gelukt :)
Moest 17,50 betalen en heb voor 34 euro ontvangen dus ik ben tevreden, maar waar die euro naar toe is :?
Kun je de cadeaubonnen weer via Paypal betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
TweakersOnly schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:36:
[...]

Kun je de cadeaubonnen weer via Paypal betalen?
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Brammel schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:21:

Beetje raar als je het mij vraagt.
Niet zo heel raar, toch?
Er zijn talloze mensen op deze actie afgekomen, waaronder veel mensen die niets met VT Wonen hebben (zoals tweakers ;) ). Philips Hue is voor die mensen een goed product (en zelden met zoveel korting).
Dus grote kans dat hun voorraden gewoon op waren en weer aangevuld moeten worden.

Marktplaats werd ook overspoeld met Hue-producten na die actie (ik weet dat omdat ik een keyword-alert heb lopen :P ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammel
Nieuwe leverdatum van de Philips hue motion sensor ontvangen: 14 februari, 3 maanden na het doen van de bestelling...

Zou best kunnen dat ze die niet kunnen leveren, maar er staat op hun site nog steeds 4 tot 6 werkdagen voor dit product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastachilla
Same here, heb ook dat bericht ontvangen voor de motion sensor. Had het in eerste instantie verkeerd gelezen en dacht dat ze 14 december gingen leveren.
Lijkt me niet dat het zolang duurt tot de leverancier levert toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat zei VTWonen toen je ze vroeg waarom het zo lang duurt? Dit soort vragen zijn niet voor dit topic bestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Heb er uiteraard naar gevraagd. Geen antwoord gekregen waarom het zo lang duurt. Wel dat de levertijd op de site fout was.

Heb ze bovendien gevraagd of ze de overige producten vast op kunnen sturen. Ik wacht nog op een reactie hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Ik heb gisteren gebeld om de motion sensor te annuleren, duurde me te lang. De dame heeft netjes mijn order omgezet en vertelde mij dat de Hue dimming kit gewoon in het magazijn ligt, dus vandaag mijn bestelde 5 stuks op kunnen halen.

Ik vind het raar dat ze ze niet meteen op hebben gestuurd, dus wellicht kan een telefoontje voor jullie ook helpen.

• mastachilla
Yorinn schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 21:43:
[mbr]En wat zei VTWonen toen je ze vroeg waarom het zo lang duurt? Dit soort vragen zijn niet voor dit topic bestemd.[/]
Brammel schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:00:
Heb er uiteraard naar gevraagd. Geen antwoord gekregen waarom het zo lang duurt. Wel dat de levertijd op de site fout was.

Heb ze bovendien gevraagd of ze de overige producten vast op kunnen sturen. Ik wacht nog op een reactie hierop.
Ik heb idd even gebeld en het blijkt dat de gecommuniceerde datum van 14 februari 2017 niet juist was (vond het al vreemd dat het zo lang moest duren). Gister zijn er voldoende bewegingsensors binnengekomen om alle backorders uit te kunnen leveren. oOo

Ik ga hier wel offtopic denk ik aangezien dit ansich niets meer te maken heeft met de afhandeling van de actie..

[ Voor 22% gewijzigd door mastachilla op 15-12-2016 09:35 ]

• Brammel
Zojuist gebeld met de klantenservice. De levering van de motion sensor staat nog steeds op ergens halverwege februari. Zij kon niets zien dat er gisteren wat was binnen gekomen. Ik blijf dus maar afwachten.

Wel is mijn bestelling nu gesplitst. Dimmers & lampen komen eerder (eind december) dan de motion sensor.

• mastachilla
Brammel schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:02:
Zojuist gebeld met de klantenservice. De levering van de motion sensor staat nog steeds op ergens halverwege februari. Zij kon niets zien dat er gisteren wat was binnen gekomen. Ik blijf dus maar afwachten.

Wel is mijn bestelling nu gesplitst. Dimmers & lampen komen eerder (eind december) dan de motion sensor.
Ok, vaag. De dame aan de lijn wist te melden dat er gister 44 stuks (oid weet niet preciese aantal meer) binnen waren gekomen. En dat dus, zo als ik al zei, alle backorders uitgeleverd konden worden. Het zou dan vandaag of morgen verzonden worden.
Even afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:05
Je kunt in de ING Rentepuntenwinkel als ING klant ook een VTwonen cadeaukaart t.w.v. €20 euro voor €10 (+1.000 rentenpunten) kopen :) https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6548911#103300

Niet super interessant, maar aangezien de meeste mensen toch niks doen met die rentenpunten...
[...]
- Per betaalrekening kunt u maximaal 1 cadeaukaart per 12 maanden bestellen
- De cadeaukaart is niet stapelbaar, per bestelling kunt u maximaal 1 cadeaukaart inleveren

[ Voor 43% gewijzigd door ThinkPad op 17-12-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastachilla
Mijn Hue motion sensor is vandaag verzonden.
Niet de beloofde 14 december maar gelukkig ook niet pas 14 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Ik heb de bewegingsmelder ook een week geleden besteld maar als het goed is wordt hij vandaag ook verwacht, mij werd eerst ook 17 januari beloofd :?

Krijg spontaan een melding: Morgen ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Jochemd13 op 28-12-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Iemand het blad nog ontvangen?
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat er nutteloze 'ik ook-posts' komen.