[W10] HP Elitebook 840 G3 Touchpad werkt niet meer na update

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:03
Mijn vraag

Mijn laptop's touchpad werkt opeens niet meer nadat ik de drivers had geüpdatet door middel van Driverbooster 4. :| Driverbooster functioneerde altijd naar wensen tot vandaag.
Daarnaast heb ik de laptop ruim 3 weken in bezit en heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan.

Heeft iemand ervaring met dit?

Relevante software en hardware die ik gebruik
  • HP Elitebook 840 G3
  • Driverbooster 4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het vermoeden dat de updates een instelling hebben veranderd maar ik heb alles nagekeken en kon niks raars vinden.

Ik heb op Google naar oplossingen gezocht maar de meeste stammen uit 2010 en werken niet. Verder staat er dat ik me moet beroepen op de garantie maar ik vrees dat dat niet zoveel nut zal hebben aangezien het voor de updates nog wel werkte.

Enige tips/tricks?

edit: Geen idee of het hier hoort of in Windows Clients.

[ Voor 5% gewijzigd door Amsterdamn op 19-11-2016 00:27 ]

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Volgens mij kun je in "apparaatbeheer" je touchpad kiezen, naar "eigenschappen" gaan en vervolgens "stuurprogramma's" kiezen. Als je geluk hebt kun je daar ook kiezen voor "terug naar de vorige driver".

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?