Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 841261

Topicstarter
Hallo, mijn vraag is het volgende:
Ik heb vorige week de Samsung Galaxy S7 Edge gehaald, en ik kan bepaalde apps op de telefoon niet downloaden vanuit de playstore. Ik kreeg laatst een melding met onbekende bronnen en gevaarlijke apps en daardoor kan ik bepaalde apps, die ik juist graag wil downloaden, niet downloaden. Mijn moeder heeft de Samsung Galaxy S6 en bij haar kan ik die apps wel in de playstore zien en downloaden.

Mijn vraag is dus: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dat wel kan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En om wat voor apps gaat het?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:28
Instellen dat je onbekende bronnen wel toestaat. Even Googlen levert al een duidelijke uitleg op: http://www.computeridee.n...-buiten-de-play-store-om/

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 841261

Topicstarter
Dat heb ik geprobeerd, maar helaas doet ook dat hem niet. De apps die ik wil downloaden worden nog steeds niet weergeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:28
Je bedoelt dat je ze niet in de Play Store ziet staan?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ezgiix, geef eens wat meer informatie, want hier kunnen we niet zoveel mee. Welke apps probeer je te downloaden en wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:52
....playstore. Ik kreeg laatst een melding met onbekende bronnen....
deze combinatie slaat nergens op, playstore is (terecht of onterecht) altijd bekend en trusted. onbekende bronnen toestaan is alleen nodig als je buiten de playstore losse APK's (app installatie bestanden) wilt installeren.

Waarschijnlijk zoek je een app in de playstore die niet compatible is met je toestel (vaak is dit ook niet terecht, maar heeft de developer bepaalde requirements opgegeven, wellicht is de scherm resolutie niet OK voor een bepaalde app)

Strava

Pagina: 1