Ik ben van plan binnekort Overwatch aan te schaffen, en wou dus gebruik maken van dit weekend om het spel een beetje te leren kennen, maar ik kan niet eens 1 potje spelen waar ik met normale fps kan spelen.
Ik jheb het spel op de allerlaagste settings gezet, en het ging nog steeds net aan maar veels te vaak dik onder de 20 en zelfs 10 fps, totaal niet te spelen...
Ik heb crossfire uitgezet en 1 kaart uitgezet in device manager, uiteiendelijk kon ik dan een normaal potje spelen met ongeveer 40-60 fps op medium op de resolutie van 2560x1080.
Ik vroeg me dus af hoe ik met redelijke fps dit spel kan spelen waarbij allebei de kaarten goed worden benut want ik las al op meerdere site dat Overwatch wel goed gebruik zou maken van Crossfire en SLI...
de rest van mijn systeem :
AMD A10-6790K (bijna nooit 100% benut)
Cooler Master GM G750M (speciaal voor deze kaart gekocht)
Cooler Master Seidon 120V V2
Corsair DDR3 2X4GB 1333Mhz (nooit meer als 7 GB gebruikt)
Gigabyte F2A88XM-HD3
edit: Nog maar een poging gedaan, en het viel me ook op hoeveel texture fouten er waren, als ik met Tracer speelde bijvoorbeeld haar wapen pas tevoorschijn kwam als ik schoot....
Ik jheb het spel op de allerlaagste settings gezet, en het ging nog steeds net aan maar veels te vaak dik onder de 20 en zelfs 10 fps, totaal niet te spelen...
Ik heb crossfire uitgezet en 1 kaart uitgezet in device manager, uiteiendelijk kon ik dan een normaal potje spelen met ongeveer 40-60 fps op medium op de resolutie van 2560x1080.
Ik vroeg me dus af hoe ik met redelijke fps dit spel kan spelen waarbij allebei de kaarten goed worden benut want ik las al op meerdere site dat Overwatch wel goed gebruik zou maken van Crossfire en SLI...
de rest van mijn systeem :
AMD A10-6790K (bijna nooit 100% benut)
Cooler Master GM G750M (speciaal voor deze kaart gekocht)
Cooler Master Seidon 120V V2
Corsair DDR3 2X4GB 1333Mhz (nooit meer als 7 GB gebruikt)
Gigabyte F2A88XM-HD3
edit: Nog maar een poging gedaan, en het viel me ook op hoeveel texture fouten er waren, als ik met Tracer speelde bijvoorbeeld haar wapen pas tevoorschijn kwam als ik schoot....
[ Voor 8% gewijzigd door Zipperman op 18-11-2016 21:34 ]