KPN tv-ontvangers van standaard naar instap pakket

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 10:02
Hallo Allemaal ik heb een kleine vraag over de standaard en instap KPN abonnementen en de bijbehorende tv-ontvangers.

Op het moment van schrijven ben ik aan het overwegen om van mijn KPN glasvezel standaard abonnement terug te stappen naar het instap pakket.
Nu heb ik 2 tv-ontvangers van kpn die inbegrepen zitten in het standaard pakket, In het instap pakket zit maar 1 tv-ontvanger inbegrepen en moet je 4 euro per maand extra betalen voor een tweede tv-ontvanger.

Mijn vraag: wat gebeurt er als ik in het instap pakket geen tweede tv-ontvanger kies. Doet mijn huidige tweede tv-ontvanger het dan nog ? Of moet ik deze terug sturen ?

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee ?

Met vriendelijke groet,

Jim

Beste antwoord (via D3LTTA op 23-11-2016 09:43)

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 13:36

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Ik heb dit een tijdje terug zelf gedaan en ik kreeg een doos opgestuurd met daarop een antwoordnummer waarin je de 2e ontvanger en afstandbediening in moet stoppen en terug sturen. KPN weet namelijk dat je 2 tv kastjes hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door angerfist-yentl op 23-11-2016 15:25 . Reden: Toevoeging ]

Vake bei te bange

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 16:15
Ik denk zelf dat je dan 4 euro gaat betalen en je die ontvanger kan blijven gebruiken. Maar dat weet ik niet zeker.

De klantenservice kan dit gewoon voor je verifiëren. Even bellen dus. Dan kun je ook direct de wijziging in laten gaan als je dat wil.

[ Voor 49% gewijzigd door krakendmodem op 18-11-2016 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
HvanderT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:03:
Ik denk zelf dat je dan 4 euro gaat betalen en je die ontvanger kan blijven gebruiken. Maar dat weet ik niet zeker.

De klantenservice kan dit gewoon voor je verifiëren. Even bellen dus. Dan kun je ook direct de wijziging in laten gaan als je dat wil.
Ik heb het idee dat je niet helemaal mijn vraag begrijpt. Zodra ik overstap naar het instap pakket heb ik
dus een tweede ontvanger thuis liggen van het standaard pakket.
Kan ik KPN een limiet van tv-ontvangers op je signaal zetten of wordt er verwacht dat ik deze tv-ontvanger terug stuur ?

Met andere woorden wat weerhoud mij ervan om die tweede tv-ontvanger evengoed niet gewoon te gebruiken terwijl ik maar betaal voor een ontvanger als ik terug ga naar het instap pakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

KPN zal zien dat je een tweede ontvanger aangesloten hebt, en zal gewoon 4 euro p/m extra in rekening brengen. Verder veranderd er niets voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
oke bedankt voor de snelle reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je loopt zelfs kans dat KPN je vraagt een STB terug te sturen als je daar niks voor regelt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 13:36

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Ik heb dit een tijdje terug zelf gedaan en ik kreeg een doos opgestuurd met daarop een antwoordnummer waarin je de 2e ontvanger en afstandbediening in moet stoppen en terug sturen. KPN weet namelijk dat je 2 tv kastjes hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door angerfist-yentl op 23-11-2016 15:25 . Reden: Toevoeging ]

Vake bei te bange

Pagina: 1