Vraag

• JansieWansie
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-12-2016
Hallo, ik vroeg me af of ik mijn Panasonic TGB1611 kan uitbreiden met een dect telefoon met een ouderwets koord eraan? (voor een 97 jarige vrouw die niks met handsfree toestellen kan beginnen)

Of als er een set is waarbij ik een handsfree en een toestel met koord heb waarbij mijn handsfree het bassisstation is?

bij voorbaat dank!

ps ik heb sinds kort een glasvezel verbinding incl. telefonie, heb ik dan om gebruik te maken van stuntcalls een ander toestel (voip) nodig?

Alle reacties

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Samsung heeft paar jaar geleden dect handsets gehad mrt draad, s230 ofzo, ze bestaan in ieder geval wel.

Bij glasvezel zet je modem dit al om naar een normaal signaal (aparte aansluiting op de modem), zodat je je huidige toestellen kan blijven gebruiken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JansieWansie
SinergyX schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:50:
Samsung heeft paar jaar geleden dect handsets gehad mrt draad, s230 ofzo, ze bestaan in ieder geval wel.

Bij glasvezel zet je modem dit al om naar een normaal signaal (aparte aansluiting op de modem), zodat je je huidige toestellen kan blijven gebruiken.
Ok ga ik even zoeken.
Ze moet namelijk gewoon de haak erop kunnen gooien zodat de verbinding verbroken wordt. :X
maar omdat ze daar geen aansluiting heeft kan haar bedrade toestel niet het basisstation zijn (kan ook nooit eens eenvoudig....)

Dus speciaal voip is niet noodzakelijk voor bijvoorbeeld stuntcalls? das mooi!

bedankt!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JansieWansie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:59:
[...]

Ok ga ik even zoeken.
Ze moet namelijk gewoon de haak erop kunnen gooien zodat de verbinding verbroken wordt. :X
maar omdat ze daar geen aansluiting heeft kan haar bedrade toestel niet het basisstation zijn (kan ook nooit eens eenvoudig....)

Dus speciaal voip is niet noodzakelijk voor bijvoorbeeld stuntcalls? das mooi!

bedankt!
Ah stuntcall als voip provider? Dat is even afhankelijk van je modem/router, ik bedoelde je provider-voip, die zet je modem automatisch om. Aantal routers kunnen ook eigen voip services configureren op de telefoon aansluitingen, dat geval heb je niets anders nodig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JansieWansie
SinergyX schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:23:
[...]

Ah stuntcall als voip provider? Dat is even afhankelijk van je modem/router, ik bedoelde je provider-voip, die zet je modem automatisch om. Aantal routers kunnen ook eigen voip services configureren op de telefoon aansluitingen, dat geval heb je niets anders nodig.
ik heb achter het glasmodem van Caiway nu een TP-link Archer C2 wifi router zitten.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JansieWansie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:39:
[...]

ik heb achter het glasmodem van Caiway nu een TP-link Archer C2 wifi router zitten.
Die heeft helemaal geen telefoonaansluiting, jij zal je telefoon dus direct op de glasvezel 'splitter' aansluiten. Dat geval gaat andere voip provider niet makkelijk werken, heb je of andere router nodig (die sip services ondersteund) of andere set moeten nemen met eigen voip mogelijkheden.

Ik had bv een C450ip, handsets kunnen daarin wisselen tussen 'landlijn' en eigen voip service.

• JansieWansie
SinergyX schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:57:
[...]

Die heeft helemaal geen telefoonaansluiting, jij zal je telefoon dus direct op de glasvezel 'splitter' aansluiten. Dat geval gaat andere voip provider niet makkelijk werken, heb je of andere router nodig (die sip services ondersteund) of andere set moeten nemen met eigen voip mogelijkheden.

Ik had bv een C450ip, handsets kunnen daarin wisselen tussen 'landlijn' en eigen voip service.
Dus of een andere router of een andere handset met eigen voip ondersteuning? (apart basisstation achter het glasmodem met sip ondersteuning waar je toestellen aan koppelt)
Pagina: 1