Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRedHead
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-08 12:01
Ha forum! Ik ga nu voor het eerst toch ook even wat vragen hier.

Ik heb sinds begin september een Oneplus 3 (zeer goede telefoon). Alleen is de accuduur de laatste tijd zeer droevig (snachts opgeladen met een 2A blokje, is dus smorgens 100%). Ik haal amper de avond met dit gebruik:
Totaal maximaal een uur op Facebook/whatsapp/dergelijken. Mobiele netwerk staat (als de accuduur dit toelaat...)
Nu spotte ik echter een zeer gek iets...
Als ik ga kijken bij Gebruikt sinds laatste volledige lading staat daar bovenaan Android-besturingssysteem, en vervolgens als ik dit ga bekijken staat hier onder andere Verzonden mobiele pakketten: 159200?!? Dit in tegenstelling tot 2149 ontvangen mobiele pakketten! Heeft iemand enig idee hoe dit komt en of dit misschien kan verklaren waardoor mijn accuduur netjes gezegd belabberd is?

Alvast bedankt!
Oh ja, ik heb er niet veel extra's bij gezet, voor een lijst van alle applicaties, stuur me een persoonlijk bericht (enigzins privacygebonden, via een PB ben ik wel gewillig om dit te sturen!)

Alvast bedankt voor de hulp, voor meer informatie zeg het hier of stuur een persoonlijk bericht!

Bovendien, als ik een hele dag niks doe op de telefoon is hij in de avond ook al onder de 40% (als hij smorgens volledig opgeladen is), er lijkt mij dat er iets heel raars aan de hand mee is. :'(

WvdG

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Een app als betterbatterystats installeren, waarmee je het accugebruik beter kunt analyseren.

En er zijn zat mensen met Grindr op hun telefoon, hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRedHead
Momus schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:11:
Een app als betterbatterystats installeren, waarmee je het accugebruik beter kunt analyseren.

En er zijn zat mensen met Grindr op hun telefoon, hoor!
Ik zal zo'n app batterystats installeren, zo iets zoals Grindr staat er niet op (maak je maar geen zorgen whaha)

WvdG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:00

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Resetten van je netwerk instellingen. Heeft mij enorm geholpen. Kun je vinden onder settings, sectie "personal" en dan backup and reset.

Je moet daarna al je wifi en Bluetooth verbindingen opnieuw doen, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRedHead
HTT-Thalan schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:22:
Resetten van je netwerk instellingen. Heeft mij enorm geholpen. Kun je vinden onder settings, sectie "personal" en dan backup and reset.

Je moet daarna al je wifi en Bluetooth verbindingen opnieuw doen, dat wel.
Dit instellen maakt me niet uit, die is zo weer ingesteld!
Ik heb het gereset, nu kijken of hij een stukkie langer mee gaat :)

WvdG