Missend merk binnen Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:09
Naar aanleiding van een topic was ik op zoek naar voedingen gemaakt door OCZ. Ze bestaan, zie bijvoorbeeld
pricewatch: OCZ ModXStream Pro 600W.

Wil ik in de PW / voedingen sorteren op merk, dan zie ik (en mijn Ctrl+f) OCZ niet staan. Dus óf ik ben ontzettend kippig (niet uitgesloten) of er is een bugje waardoor OCZ er niet in staat. Als de laatste zo is, kan OCZ dan misschien toegevoegd worden in het rijtje?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:53

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Volgens mij zijn ze tegenwoording er niet meer.
Zie ook:
Wikipedia: OCZ

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nat-Water schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:42:
Naar aanleiding van een topic was ik op zoek naar voedingen gemaakt door OCZ. Ze bestaan, zie bijvoorbeeld
pricewatch: OCZ ModXStream Pro 600W.

Wil ik in de PW / voedingen sorteren op merk, dan zie ik (en mijn Ctrl+f) OCZ niet staan. Dus óf ik ben ontzettend kippig (niet uitgesloten) of er is een bugje waardoor OCZ er niet in staat. Als de laatste zo is, kan OCZ dan misschien toegevoegd worden in het rijtje?
Het merk staat niet meer in het merkenfilter, omdat de voedingen geen prijzen (meer) hebben. Als je in het trefwoordenfilter OCZ intikt en dan de prijsslider op Prijsloos, krijg je het volgende resultaat: categorie: Voedingen.

OCZ is in 2013 inderdaad overgenomen door Toshiba, maar tot nu toe maken ze alleen maar SSD's onder het beheer van Toshiba.