.
Ik zoek een?
Een tablet 7-8"voor m' dochter van (bijna) 5.
Wat is je budget?
Voor de tablet 100-120 euro, plus e.v.t. hoesje/screen protector.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het gaat vooral om wat spelletjes (Lego, Baby Hazel, etc.) en misschien een YT filmpje. e.v.t. een app om te leren/lezen (ja...)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had zelf de Lenovo Tab3 gevonden, in de review over goedkope tablet's. Dit leek mij een erg mooie,ook omdat er een officiele hoesje voor te krijgen is. Ben niet echt merk gebonden, maar het moet wel "gewoon" in NL leverbaar zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er mensen die nog een alternatief hebben, misschien zie ik iets over t hoofd. De tablet moet vooral een tijdje mee gaan, wil/kan niet elk jaar een nieuwe kopen, dus de cpu/gpu en geheugen moeten even vooruit kunnen.
Een tablet een maatje groter mag ook, maar max 8".
Had zelf al gekeken ook voor een 2e hands iPad mini, maar die zijn toch nog wel aan de prijs voor een recent model.
Ik zie zojuist, dat de Tab3 ook standaard al te verkrijgen is met Android 6.0 en 16GB opslag.
Zelf weinig ervaring met Android, dus in dat opzicht vraag ik ook wat advies.
Welke merken leveren de meest kale, soepel draaiende versie etc.
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Een tablet 7-8"voor m' dochter van (bijna) 5.
Wat is je budget?
Voor de tablet 100-120 euro, plus e.v.t. hoesje/screen protector.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het gaat vooral om wat spelletjes (Lego, Baby Hazel, etc.) en misschien een YT filmpje. e.v.t. een app om te leren/lezen (ja...)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had zelf de Lenovo Tab3 gevonden, in de review over goedkope tablet's. Dit leek mij een erg mooie,ook omdat er een officiele hoesje voor te krijgen is. Ben niet echt merk gebonden, maar het moet wel "gewoon" in NL leverbaar zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er mensen die nog een alternatief hebben, misschien zie ik iets over t hoofd. De tablet moet vooral een tijdje mee gaan, wil/kan niet elk jaar een nieuwe kopen, dus de cpu/gpu en geheugen moeten even vooruit kunnen.
Een tablet een maatje groter mag ook, maar max 8".
Had zelf al gekeken ook voor een 2e hands iPad mini, maar die zijn toch nog wel aan de prijs voor een recent model.
Ik zie zojuist, dat de Tab3 ook standaard al te verkrijgen is met Android 6.0 en 16GB opslag.
Zelf weinig ervaring met Android, dus in dat opzicht vraag ik ook wat advies.
Welke merken leveren de meest kale, soepel draaiende versie etc.
Alvast bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door hansie_k op 18-11-2016 11:46 ]
Live from Denmark