Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 841001

Topicstarter
Mijn vraag
...ik heb een nieuwe sdkaart in mijn samsung a52016 geplaatst. Via: apps-tools-sdkaart-meer-bewerken-selecteren-meer-verplaatsen-apparaatopslag-gereed heb ik alles van de oude sdkaart op de telefoon gezet. nieuwe kaart erin en via dezelfde weg alles weer terug op de sdkaart gezet. Nu bleek de galerij leeg en de foto's van whatapp vaag. Wanneer ik daar op klik krijg ik: sorry, dit mediabestand bestaat niet op uw sd kaart.
Ik heb de foto's weer terug op het apparaat gezet. Nu staan ze in de galerij. De foto's van whatsapp in een apart album in verkeerde volgorde (oudste eerst). In whatsapp zelf zijn ze nog steeds vaag. Via de optie camera-galerij krijg ik de mededeling geen items in galerij.
Vraag:
- hoe krijg ik de foto's in whatsapp terug
- hoe kan ik fotos op de sdkaart zetten zodat ze toch zichtbaar blijven in de galerij
- zelfde probleem met muziek: staat die op de sdkaart dan kan ik die niet openen via muziek

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..Wat ik al geprobeerd heb: van alles. ik blijk iig geen backup op google drive te hebben
ik ben een totale nitwit op dit gebied dus indien mogelijk heel simpel uitleggen als er een oplossing is ;)

Relevante software en hardware die ik gebruik.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:36
whatsapp haalt zijn images uit /sdcard/WhatsApp/Media/WhatsApp Images(/Sent)

Mogelijk is deze map niet 1 op 1 naar dezelfde locatie gekopieerd, of whatsapp is de linkjes kwijt omdat de nieuwe sdcard een andere naam heeft...

Wat betreft je muziek, heeft je muziek app wel rechten op de nieuwe sd kaart? het kan zijn dat je de rechten opnieuw moet toekennen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 841001

Topicstarter
Dank voor de snelle reactie.
geen idee, ik wist niet dat er rechten toegekend moeten worden. de muziekapp is van samsung, de sdkaart ook. Hoe moet dat dan??
En waar zijn de linkjes te vinden?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 841001 op 18-11-2016 11:35 ]