Toon posts:

Recht op je adwords account gegevens ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste lezer,

Ik heb een simpele vraag.

Ik heb 4 jaar geleden een website met webshop laten maken door een bedrijfje bij ons uit de buurt en die beheert tevens voor ons de adwords.

Dit gaat al 4 jaar exact hetzelfde qua omzet en er gebeurd eigenlijk weinig met de maandelijkse prijs van de adwords. Nu wil ik een andere partij laten kijken naar onze adwords campagnes en die partij vraagt onze inlog gegevens van adwords waar ik al 4 jaar voor betaal en waar ik de opstart kosten van heb betaald ooit.

De partij die het nu voor mij beheert wil die gegevens niet aan ons overhandigen.
Is dit hun recht? Of zijn die gegevens gewoon van mij?? En moeten zij die naar mij toe sturen?

Kan ik op een of andere manier druk zetten bij die partij dat ze het toch aan mij zullen overhandigen zonder dat er met modder zal moeten worden gegooid?

Groet!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:25
Wat is er destijds afgesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janloef
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 19:30
Dit topic hoort volgens mij hier niet thuis.
Het gaat hier over Feedback van de rubriek V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Enkel dat zij het zouden aanmaken en beheren. Maar ik neem aan dat de betaler ten alle tijden eigenaar is van de gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:13
Doen ze dit vanuit hun eigen account voor jouw website (factureren zij aan jou of factureert Google aan jou?)? Of is er een los account aangemaakt?

Mocht dat laatste aan de hand zijn, vraag ze dan nogmaals vriendelijk om dat over te dragen. Zet anders de dienstverlening stop (wanneer dat kan) en maak zelf een account aan.

[ Voor 3% gewijzigd door TRON op 18-11-2016 14:37 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zij factureren aan mij. Niet Google.
Ik neem aan dat ze voor elke klant een apart account aan maken. Ze zijn een professioneel bedrijf. Zijn daar geen standaard stelregels voor?
Ga er maar van uit dat de account voor ons apart is. Maar ik denk dat ze al onraad ruiken dat ik misschien naar een ander zal overstappen.
Waar het mij om gaat is, is het mijn eigendom omdat ik ervoor heb betaald.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:03

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Dat ligt er dus maar net aan wat afgesproken is....

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:33

Qwerty-273

Meukposter

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:13:
Als je naar het zwembad gaat en betaald, is het zwembad van jouw?
Het ligt er dus inderdaad maar net aan wat er afgesproken is / wat er op papier staat. Het is dan wel teken als je al bij zo'n eenvoudige vraag, zo veel tegenwerking krijgt (er van uitgaande dat jouw vraagstelling op een normale manier was). Maar dat is een andere discussie.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:13
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:13:
Zij factureren aan mij. Niet Google.
Ik neem aan dat ze voor elke klant een apart account aan maken. Ze zijn een professioneel bedrijf. Zijn daar geen standaard stelregels voor?
Ga er maar van uit dat de account voor ons apart is. Maar ik denk dat ze al onraad ruiken dat ik misschien naar een ander zal overstappen.
Nee, geen standaard regels. Het ligt er echt helemaal aan wat je afspreekt. Houd daar in het vervolg rekening mee en maak daar expliciete afspraken over, ook met de nieuwe partij met wie je zaken wil doen.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de info. Ze hebben de gegevens doorgestuurd. Gelukkig zonder enige verdere moeilijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verplaatst naar SF

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1