Hey,
Ik ben al langere tijd aan het overwegen om over te stappen van ios naar android.
Toch blijf ik twijfelen en daarom wil ik hier advies vragen.
Waarom ik het wel wil:
Ik ben een stuk goedkoper uit qua toestel
Betere camera
Sneller
Meer opslag
NFC
Betere accu
Sneller opladen
Meer vrijheid in android
Waarom ik het niet wil:
Google.
Ik gebruik de iCloud agenda functie veel
Ik heb een iPad voor school waardoor de berichten, agenda's, en contacten goed samenwerken
Oplossingen voor nadelen:
OnePlus lijkt een android versie te draaien waarin het gebruik van google's shit niet al te erg is.
Ik vond op internet dit als oplossing voor de agenda's en contacten: SmootSync (smoothsync.com).
Verder wil ik graag als ik naar android ga mijn whatsapp chats overzetten. Iemand ervaring met WazzapMigrator?
Verder wil ik als ik ga overstappen graag een OnePlus 3T in gebruik nemen. Ik bezit nu een iPhone 5s. Is dit verstandig?
Ten slotte vroeg ik mij ook nog af of de Apple oortjes werken in de OnePlus.
Alvast dank voor jullie hulp!
Ik ben al langere tijd aan het overwegen om over te stappen van ios naar android.
Toch blijf ik twijfelen en daarom wil ik hier advies vragen.
Waarom ik het wel wil:
Ik ben een stuk goedkoper uit qua toestel
Betere camera
Sneller
Meer opslag
NFC
Betere accu
Sneller opladen
Meer vrijheid in android
Waarom ik het niet wil:
Google.
Ik gebruik de iCloud agenda functie veel
Ik heb een iPad voor school waardoor de berichten, agenda's, en contacten goed samenwerken
Oplossingen voor nadelen:
OnePlus lijkt een android versie te draaien waarin het gebruik van google's shit niet al te erg is.
Ik vond op internet dit als oplossing voor de agenda's en contacten: SmootSync (smoothsync.com).
Verder wil ik graag als ik naar android ga mijn whatsapp chats overzetten. Iemand ervaring met WazzapMigrator?
Verder wil ik als ik ga overstappen graag een OnePlus 3T in gebruik nemen. Ik bezit nu een iPhone 5s. Is dit verstandig?
Ten slotte vroeg ik mij ook nog af of de Apple oortjes werken in de OnePlus.
Alvast dank voor jullie hulp!
Thom