• rkoestering
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hoi allen, goedenavond,

Sinds vanavond loopt mijn camera op de iphone vast. Wanneer ik een video wil maken kan dit wel maar zodra ik switch naar de foto camera of vierkant dan werkt het niet. Panorama daar in tegen werkt weer wel. Af en toe werkt panorama niet maar de foto's juist weer wel.

Tevens kan ik wanneer de video optie geslecteerd is wel switchen naar de front camera maar bij foto's niet.

Wanneer ik foto's via een app, bijvoorbeeld whatsapp maakt werkt dit wel. Om die reden denk ik dat er een fout zit in de standaard camera app van de iphone.

Ik heb al een oudere backup terug gezet, echter heeft dit het probleem niet verholpen.

Wat zal het probleem kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 15:46
Als je een backup hebt connect even je toestel met iTunes, restore en update hem via het menu in iTunes en stel hem daarna even als nieuw in via het toestel, dan heb je er een schone installatie op staan en geen backup gebruikt (waar soms fouten in terug komen) en kijk even wat hij dan doet.

Als je de fout nog steeds hebt is het hardware matig, als het weg is dan is het mogelijk dat je het probleem met je backup elke keer weer terug plaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rkoestering
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
@TopsNL

Hartelijk dank voor uw reactie. Ook backups werkte niet. Wat ik uiteindelijk heb gedaan is het toestel terug zetten naar de fabrieksinstellingen, zonder back-up. Dit werkte uiteindelijk wel. En ben ik slechts de apps kwijt, aangezien alle contacten en foto's in de cloud stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:44
Ik had precies het zelfde zie hier

[iphone 6] Homebutton vervangen geen camera?