Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe Android telefoon om mijn Xperia Z1 Compact te vervangen
Wat is je budget?
< 300
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben een vrij standaard gebruiker: WhatsApp, internet, Netflix/Youtube... En foto's natuurlijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals in de topic, ik overweeg met name de Nexus 5X.
Alternatieven zijn de Moto G4+ (heeft momenteel een nette cashback waardoor die op 232 euro uitkomt) en de A5, want Amoled
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik erger me momenteel groen en geel aan de camera in de Z1C. Dat is de belangrijkste reden om naar een nieuwe telefoon te zoeken. Ik heb er in 2014 zo'n 500 euro aan uitgegeven en had gehoopt dat 'ie 3 jaar relevant zou blijven, maar da's helaas niet het geval geweest. Vandaar nu het idee om een midrange te kopen.
Ik vraag me met name af of de Nexus camera 50 euro beter is dan de G4+.
Verdere plus voor de 5X is de NFC (ik neem aan dat Android pay en "OV chipkaart op mobiel" de komende tijd meer relevant gaan worden). En de Moto schijnt te 'overheaten'
De A5 staat er ook bij ivm Amoled scherm. Ik ben benieuwd naar de camera kwaliteit (in vergelijking met de 5X). Een groot nadeel vind ik het update beleid van Samsung. Er is nog niet duidelijk of en wanneer dit toestel naar 7 gaat.
Ik neig vrij sterk naar de 5X (32gb), maar hoor graag jullie mening!
Mis ik nog een interessante optie? (wel graag te koop in een NL winkel!)
Ik zoek een nieuwe Android telefoon om mijn Xperia Z1 Compact te vervangen
Wat is je budget?
< 300
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben een vrij standaard gebruiker: WhatsApp, internet, Netflix/Youtube... En foto's natuurlijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals in de topic, ik overweeg met name de Nexus 5X.
Alternatieven zijn de Moto G4+ (heeft momenteel een nette cashback waardoor die op 232 euro uitkomt) en de A5, want Amoled
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik erger me momenteel groen en geel aan de camera in de Z1C. Dat is de belangrijkste reden om naar een nieuwe telefoon te zoeken. Ik heb er in 2014 zo'n 500 euro aan uitgegeven en had gehoopt dat 'ie 3 jaar relevant zou blijven, maar da's helaas niet het geval geweest. Vandaar nu het idee om een midrange te kopen.
Ik vraag me met name af of de Nexus camera 50 euro beter is dan de G4+.
Verdere plus voor de 5X is de NFC (ik neem aan dat Android pay en "OV chipkaart op mobiel" de komende tijd meer relevant gaan worden). En de Moto schijnt te 'overheaten'
De A5 staat er ook bij ivm Amoled scherm. Ik ben benieuwd naar de camera kwaliteit (in vergelijking met de 5X). Een groot nadeel vind ik het update beleid van Samsung. Er is nog niet duidelijk of en wanneer dit toestel naar 7 gaat.
Ik neig vrij sterk naar de 5X (32gb), maar hoor graag jullie mening!
Mis ik nog een interessante optie? (wel graag te koop in een NL winkel!)