Hallo,
Ik heb besloten om mijn computer te vernieuwen en graag om jullie advies vraag
aangezien ik 2 nieuwe GTX1080 in mijn bezit heb is het tijd om mijn oude 3770K gedag te zeggen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen alles op max setting , Streamen Videobewerking enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x GTX 1080 Asus strix , 1x SSD 256GB Samsung Pro 840 , Beeldscherm , Corsair AX860i
Toetsenbord & muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Cpu , Moederbord , Ram , Cpu koeler , Behuizing , HDD , SSD (dat was het denk ik?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd Asus producten gekocht zoals formule/rampage mobo's maar mag ook wat anders zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goeie prestaties , Betrouwbaarheid , koele computer hij mag dus lawaai maken om alles koel te houden misschien een waterkoeler Corsair H115?
Een goede kast beter dan ik nu heb (Cm Storm Trooper) ben ik eigenlijk niet tevreden over
kwa desing boeit het me allemaal niet zoveel als hij maar koel is en er niks trilt in de kast
Ga je overklokken?
Misschien gelieve wel een K processor
Wat verwacht je van ons?
Ideeën , Tips , Advies Iets is altijd beter dan niets
En mocht ik iets aan moeten passen of bij moeten vullen hoor ik dat graag
Alvast bedankt allemaal
M.v.g Vincent
Ik heb besloten om mijn computer te vernieuwen en graag om jullie advies vraag
aangezien ik 2 nieuwe GTX1080 in mijn bezit heb is het tijd om mijn oude 3770K gedag te zeggen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen alles op max setting , Streamen Videobewerking enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x GTX 1080 Asus strix , 1x SSD 256GB Samsung Pro 840 , Beeldscherm , Corsair AX860i
Toetsenbord & muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Cpu , Moederbord , Ram , Cpu koeler , Behuizing , HDD , SSD (dat was het denk ik?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd Asus producten gekocht zoals formule/rampage mobo's maar mag ook wat anders zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goeie prestaties , Betrouwbaarheid , koele computer hij mag dus lawaai maken om alles koel te houden misschien een waterkoeler Corsair H115?
Een goede kast beter dan ik nu heb (Cm Storm Trooper) ben ik eigenlijk niet tevreden over
kwa desing boeit het me allemaal niet zoveel als hij maar koel is en er niks trilt in de kast
Ga je overklokken?
Misschien gelieve wel een K processor
Wat verwacht je van ons?
Ideeën , Tips , Advies Iets is altijd beter dan niets
En mocht ik iets aan moeten passen of bij moeten vullen hoor ik dat graag
Alvast bedankt allemaal
M.v.g Vincent