Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is de beste optie?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik ben vrij nieuw hier  (lees al een tijdje mee) maar zit nu met het volgende dilemma en ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.

Ik heb een beetje op dragoncomputers zitten neuzen en zit nu te twijfelen tussen de volgende combinaties in gpu en cpu

Optie 1:

CPU:  Intel Core i5 6600 4-Core 4x3.3Ghz
Gpu:  GTX 1070 met 8GB GDDR5

Optie 2:

CPU: AMD FX-8350 8-Core 8x4.0GHz
Gpu: GTX 1070 met 8GB GDDR5

Optie 3:

CPU: Intel Core i7 6700 4-Core (8 threads) 3.4Ghz

Gpu: Geforce GTX 1060 6GB GDDR5

Wat lijkt jullie de beste optie?

• MrSkillzz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-11 20:06
Optie 1 is het beste voor gamen, als je er echter niet op gaat gamen is optie 3 beter.

Je moet wel opletten welke socket in je moederbord past, ze verschillen namelijk.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Zonder te weten wat je er mee gaat doen (ga uit van gamen) zou ik voor optie 1 gaan. Maar dan sowieso niet bestellen vanaf dragon computers je betaald veel meer dan als je het systeem zal zou samenstellen / bouwen

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:50
dragoncomputers:

De winkel waar computers met spullen zoals 1070 en i5 of i7 en 1060 goedkoop lijken (naja zijn)
Worden vaak geleverd met slechte goedkope voedingen/kasten/goedkopere moederborden om zo de kosten te drukken.
Vaak standaard CPU koeling, kleine SSD. Vaak combinatie van 120/240 GB en 1 HDD van 1 TB.
EN je betaald gewoon veel te veel .
Maak een leuke lijstje hier op tweakers, bestel de onderdelen.
Kijk youtube filmpje, en voila game PC kan je zelf bouwen.
En als je er niet comfortabel bij ben om hem zelf in elkaar te zetten,
dan is er vaak wel tweakertje die voor lekkere koek/bakkie koffie of kratje bier jou PC wil maken.
Voor de echte hobby'isten is een PC maken heerlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Het gaat inderdaad voornamelijk om het spelen van games

Dit zou de uiteindelijke configuratie worden:

Intel Core i5 6600 4-Core 4x3.3Ghz (turbo: 3.9Ghz) socket 1151 6MB Skylake 65 watt met koeler

240 gb Kingston ssd

Geforce GTX 1070 met 8GB GDDR5

extreem stille 700 watt Xilence Performance C 12cm fan 82+ voeding                                                            

16gb DDR4 Ram geheugen

ASRock B150M-HDV 1151 mATX moederbord

zwarte Sharkoon VG4-W ATX gamer behuizing met twee ventilatoren

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 21:17 ]

• MrSkillzz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-11 20:06
dfbt schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:03:
Kijk youtube filmpje, en voila game PC kan je zelf bouwen.
En als je er niet comfortabel bij ben om hem zelf in elkaar te zetten,
dan is er vaak wel tweakertje die voor lekkere koek/bakkie koffie of kratje bier jou PC wil maken.
Voor de echte hobby'isten is een PC maken heerlijk.
Ik zou hem inderdaad niet bestellen, gewoon laten doen door iemand in je omgeving. Als je het zelf niet kan besteed je vijftig euro max aan het laten bouwen door iemand anders. Zo'n zaak gaat richting de 400 bouwkosten blijkbaar (zo ongeveer :9 )

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:15
-

[ Voor 100% gewijzigd door dylan111111 op 17-11-2016 21:33 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.