Mediaspeler met volledige Netflix support en Kodi

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Buwka
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-11-2022
Hey,
Nou heb ik van de week een Venz V10 mediaplayertje gekocht en kwam er toen pas achter dat je eigenlijk met alle Android gebaseerde players gewoon een mobiele versie van Netflix krijg die niet in HD afspeelt. Nou zie ik ondertussen door de bomen het bos niet meer, of ik wil iets wat niet bestaat.
Ik ben dus op zoek naar een mediaplayer die volledige Netflix ondersteuning heeft en ook Kodi kan draaien.
Ik heb de lijst op wikipedia https://en.wikipedia.org/...etflix-compatible_devices al een paar keer doorgespit maar daar is weer de helft van niet in Nederland te verkrijgen. Heb al contact gehad met Netflix of bijv. 'Amazon fire tv' het wel doet met de Nederlandse regio. Maar zij beweren dus van niet.

Even voor de duidelijkheid, ik bedoel met volledige ondersteuning dat Netflix dus in full HD kan worden afgespeeld.

Ik heb overigens een budget van maximaal 150 euro en vind een afstandsbediening er bij ook erg belangrijk. Als het in de form van een Blu ray speler kan met wat geklooi vind ik het ook prima. Android gebaseerd of niet maakt niks uit.

M.v.g.
Niels

Beste antwoord (via Buwka op 17-11-2016 19:42)

Alle reacties

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:50
Apple TV 4 kan Kodi draaien en heeft meen ik ook een native Netflix app. Of Kodi stabiel werkt weet ik niet. Heb zelf geen Apple TV.

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
deze rond de 125 euro
https://wetek.com/product/wetek-core

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Qua android moet je het OS Android TV hebben, niet zoals al die boxjes gewoon full android (tablet/phone aangepaste versie). De nieuwe Xiaomi Mi box is daar een leuk voorbeeld van of als je het geld ervoor over hebt (ook voor games grafische capciteit) een Nvidia shield. Op android TV krijg je wel 1080p en 4k output op netflix.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:57
Heb een minix neo 8h plus. Kodi werkt hier perfect op. Ik gebruik een betaald realdebrid account voor de betere streams. Kost 32e per half jaar. Dit apparaat krijgt geen ondersteuning voor android 5, waardoor kodi 17 niet zal werken. Ik heb begrepen dat kodi 16 gewoon blijft werken.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Buwka
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-11-2022
Kijk dat is nou precies wat ik bedoelde! Hulde!
De meeste fabrikanten houden zich heel erg stil over die DRM. En melden alleen maar dat er Netflix op staat.

De apple tv heb ik ook al naar gekeken maar daar kom ik een beetje in de knoop met het jailbraken van af een Windows pc.

Dank!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Buwka schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:47:
[...]

De meeste fabrikanten houden zich heel erg stil over die DRM. En melden alleen maar dat er Netflix op staat.

De apple tv heb ik ook al naar gekeken maar daar kom ik een beetje in de knoop met het jailbraken van af een Windows pc.

Dank!
Kun je hier Netflix op draaien? De laatste keer dat ik keek kon je op Open Elec geen netflix draaien (misschien is het ondertussen anders of dat het werkt op het Android deel)

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 17-11-2016 19:57 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Ik geloof er niets van dat je daarop netflix in FHD kunt krijgen.
Edit: wel dus. Ok, leuk boxje.

Ik sluit me aan bij de Xiaomi mi box met Android tv, die kan gegarandeerd ook wat jij zoekt en is ruim binnen budget.

[ Voor 5% gewijzigd door ASW1 op 17-11-2016 20:24 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ASW1 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:11:
[...]

Ik geloof er niets van dat je daarop netflix in FHD kunt krijgen. Echt helemaal niets.
Of je leest eerst wat voordat je iets roept?
Ik ga geen lmgtfy-linkje posten, die moeite mag je zelf doen.

Ah, ik zie dat je al bijgelezen hebt :P

Wetek Core ondersteunt widevine level 1 en daarmee dus ook oa Netflix HD, etc.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 17-11-2016 20:28 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een verhuizing naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 09:16
Buwka schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:47:
[...]

Dank!
Linkje is verouderd, check: https://www.bol.com/nl/p/...-tv-box/9200000062754145/
Pagina: 1