"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Realtek Pci netwerkkaartje.
Werken prima en kosten 3-4 tientjes.
Bijkomend voordeel:
Werken ook onder linux (als je ooit eens wilt overstappen). Werken trouwens onder de meeste os'en.
EDIT:
Realtek kaartjes zijn kwalitatief niet de beste maar voldoen prima voor de meeste toepassingen.
Werken prima en kosten 3-4 tientjes.
Bijkomend voordeel:
Werken ook onder linux (als je ooit eens wilt overstappen). Werken trouwens onder de meeste os'en.
EDIT:
Realtek kaartjes zijn kwalitatief niet de beste maar voldoen prima voor de meeste toepassingen.
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Verwijderd
3com zijn kwalitatief 1 van de beste... ik gebruik een 3com voor chello en realtek voor intern netwerk..
ik heb dat internet van casema;
ethernetkaart met com21 modem
Ik kreeg alleen die kaart er gewoon bij.
De kaart is een:
Realtek RTL 8029 kaart..
geen problemen mee gehad....
speeds is overigens wel om te
maar dat was al bekend van casema
ethernetkaart met com21 modem
Ik kreeg alleen die kaart er gewoon bij.
De kaart is een:
Realtek RTL 8029 kaart..
geen problemen mee gehad....
speeds is overigens wel om te
ik ook! Die realtek kaartjes zijn goed(koop)Op zaterdag 30 juni 2001 11:44 schreef achappey het volgende:
3com zijn kwalitatief 1 van de beste... ik gebruik een 3com voor chello en realtek voor intern netwerk..
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
en nog een stel merkenOp zaterdag 30 juni 2001 11:44 schreef achappey het volgende:
3com zijn kwalitatief 1 van de beste...
En dat kun je dus beter omruilenik gebruik een 3com voor chello en realtek voor intern netwerk..
Bij lichte belasting merk je het verschil tussen een 'goede' en 'slechte' kaart niet. Daarom kun je de 'slechte' kaart beter voor je langzame verbinding (=chello 1.5mbit) gebruiken.
Bij grote filetransfers over je interne netwerk (=snelle verbinding 10mbit) zal je CPU minder hoeven te doen, omdat de 3COM efficienter is daarin.
Verwijderd
Daarom zeg ik 1 VAN de beste...Op zaterdag 30 juni 2001 12:45 schreef Rukapul het volgende:
[..]
en nog een stel merken
Heb je gelijk in maar ik transfer niet zoveel over mijn interne netwerk...[..]
En dat kun je dus beter omruilen
Bij lichte belasting merk je het verschil tussen een 'goede' en 'slechte' kaart niet. Daarom kun je de 'slechte' kaart beter voor je langzame verbinding (=chello 1.5mbit) gebruiken.
Bij grote filetransfers over je interne netwerk (=snelle verbinding 10mbit) zal je CPU minder hoeven te doen, omdat de 3COM efficienter is daarin.
Niet vergeten eerst je 3com vrij te geven voordat je switcht!Op zaterdag 30 juni 2001 12:45 schreef Rukapul het volgende:
[..]
en nog een stel merken
[..]
En dat kun je dus beter omruilen
I want to live forever, so far.. so good.
Farralon, zoekt zelf irq en nooit gezeik met die kaarten. Monteurs van Planhold hebben die dingen.
Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...
Ik ken zo ver maar 3 merken: Intel, 3com en realtek, maar hp en ibm zullen ze zeker ook wel maken voor de high-end markt
@Vinky:Heb nu Wanadoo Basic á 5kbps
.Hoe snel is jouw Wanadoo Premium?! In het upgradepakket staat trouwens dat je zelf je ethernetkaart moet aanschaffen....?!
RaD
RaD
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Goed nieuws dan voor je! De snelheid van het Premium abonnement wordt verhoogd van 256/96 naar 512/128 (kilobit/s that is)! Kan je navragen bij 0800-1884. En de ethernetkaart moet je idd zelf aanschaffen...Op zondag 01 juli 2001 22:32 schreef RaDKiLL het volgende:
@Vinky:Heb nu Wanadoo Basic á 5kbps.Hoe snel is jouw Wanadoo Premium?! In het upgradepakket staat trouwens dat je zelf je ethernetkaart moet aanschaffen....?!
RaD
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Pagina: 1