Samsung TV: afstandsbediening reageert niet op de TV

Pagina: 1
Acties:
  • 9.936 views

• Kerma21
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-03-2021
Hallo iedereen,

Ik heb net een tv opgehaald bij een kennis de Samsung LE40B530P7W met de samsung afstandsbediening BN59-00940A. Deze kon ik gratis ophalen omdat de tv niet reageert op de afstandsbediening.

Eenmaal thuis aangesloten ben ik erachter gekomen dat de tv naar een verloop van tijd automatisch wisselt tussen het kanaal extern en TV. Ik kan met de afstandsbediening alleen de TV aan en uit zetten, als ik verder knopjes indruk op de afstandsbediening dan knippert het rode licht wel op de tv maar hij reageert niet op wat ik doe.

De afstandsbediening reageert wel op de andere samsung tv's in huis die nieuwer zijn, hierbij doen meerdere knoppen het dan alleen de aan/uit knop.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Dennis

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
staat er niks over in de handleiding? mogelijk is de afstandsbediening in te stellen op de 1 of andere manier :?

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-07 19:21

Gorefest

serial killer.

Staat de TV niet in een zogenaamde Hotel mode? Dan zijn er allerlei functies uitgeschakeld zodat mensen in het hotel niet aan allemaal settings gaan klooien.
Kun je instellen/uitzetten met een speciale code, samsung heeft bijvoorbeeld MUTE - 1 - 1 - 9 - ENTER maar dit kan per type verschillen.
Kijk wel uit met dit soort settings voor je het weet kun je helemaal niks meer.

Anoniem: 606648

Hey.

ik zie je berichtje en zit nu opeens met het zelfde probleem.
Lijkt erop dat het komt omdat het op onze slaapkamer misschien wel wat vochtig is.
De tv reageert trouwens ook niet op de knopjes aan de zijkant
Heb jij nog een oplossing gevonden

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 606648 op 30-09-2017 16:30 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:22

FeaR

In GoT we trust

Een topic kapen is niet netjes en ook niet volgens de regels op GoT. Tevens heb je al een eigen topic geopend: Samsung Tv.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.