Knop single page weergave, bovenaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:26
Tegenwoordig staat er een mooi knopje bij de reviews en andere lange artikelen voor een singlepage weergave. Deze staat echter helemaal onderaan. Dit betekent dat nu eerst de hele pagina moet worden ingeladen, vervolgens naar beneden scrollen etc. En als je dan de knop indrukt laadt hij de pagina wederom.

Nu weet ik dat er ook verzoeken geweest zijn om standaard singlepage te weergeven, en dat zou uiteraard nog fijner zijn. Maar als de knop in het initiële scherm zou zijn opgenomen scheelt dat ook!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 22:31

matroosoft

Lone Christian

Eigenlijk zou er een optie moeten zijn om dit in je instellingen te kunnen instellen. Staat volgens mij ook op de lijst van de devs, maar ze hebben maar beperkte tijd dus kan nog wel even duren voordat dat komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
Daarnaast zijn we druk met een redesign van de redactionele content. Bij dit redesign wordt single page standaard (met een switch naar multipage). Vandaar dat dit momenteel even geen aandacht krijgt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 22:31

matroosoft

Lone Christian

Super, geweldig! Daar zat ik al best lang op te wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:26
Altijd fijn om te horen dat er aan gewerkt wordt!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19

Reptile209

- gers -

Misschien een handige "tussentijdse" oplossing om een anchor toe te voegen, zodat je in de single page weergave wel gelijk begint aan het begin van "pagina 2". Nu lees ik pagina 1, klik op single page en moet dan weer scrollen en zoeken naar waar ik was :).
(En dat zal dan weer niet gewaardeerd worden door de mensen die wel de discipline hebben om eerst te scrollen en te klikken en dan pas te gaan lezen :+ ).

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbadbull
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-03 20:10
zou ook al heel tevreden zijn met die knop bovenaan.

anchor is mogelijk een 2e optie
en via het profiel zou natuurlijk de max zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven vraagt zich ook af waarom de knop onderaan staat.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1