Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.
Misschien krijg je gewoon niet zo veel profielviews? Is er een specifieke reden waarom je dit regelmatig controleert?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Zelf merk ik ook dat deze niet gewoon telt zoals het hoort. Overigens kan ik mijzelf niet voorstellen dat een V&A elite zoals Omni geen of weinig profielgluurders krijgt.
AMD Ryzen 7 7700 | Minisforum MS-A1 | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD
Sinds het plaatsen van dit topic heb ik geloof ik zo'n 1000 views erbij, maar de teller update dus sinds 15 november (denk ik?) maar eenmaal daags. Wellicht kan een Devver er meer over zeggen.Hero of Time schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:54:
Misschien krijg je gewoon niet zo veel profielviews? Is er een specifieke reden waarom je dit regelmatig controleert?
Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.
Gebruikersgegevens worden maximaal 24 uur gecached. Hierdoor kan het inderdaad zo zijn dat deze informatie maar 1x per dag zichtbaar veranderd.
Intentionally left blank
We hebben een aantal caching-issues opgelost waardoor dit probleem als het goed is ook is opgelost
Intentionally left blank
Pagina: 1