It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
denk dat t wel klopt.
t werkt namelijk nog veels te instabiel.
fastwrites is trouwens gewoon weer zon marketingtruuk.
het levert haast geen/niet performance op.
je zou t wel denken door die term en t klinkt gewoon wel lekker in de oren.
net zoals t verschil agp2x/4x in snelheid is dit ook mischien 1 fps verschil/of niks.
dus boeie als dat fastwrites t niet doet joh.
zou in praktijk mischien 1 fps extra opleveren
t werkt namelijk nog veels te instabiel.
fastwrites is trouwens gewoon weer zon marketingtruuk.
het levert haast geen/niet performance op.
je zou t wel denken door die term en t klinkt gewoon wel lekker in de oren.
net zoals t verschil agp2x/4x in snelheid is dit ook mischien 1 fps verschil/of niks.
dus boeie als dat fastwrites t niet doet joh.
zou in praktijk mischien 1 fps extra opleveren
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Hmmmm bij mij staat het gewoon aan hoor net zoals agp 4x en sideband adressing, alles bij elkaar geeft het best een leuke boost maar niks om over naar huis te schrijven. Tis wel allemaal erg stabiel.
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
Ja maar hij heeft het ook over de Geforce 3...Op zaterdag 30 juni 2001 09:13 schreef BeyondHorizon het volgende:
Hmmmm bij mij staat het gewoon aan hoor net zoals agp 4x en sideband adressing, alles bij elkaar geeft het best een leuke boost maar niks om over naar huis te schrijven. Tis wel allemaal erg stabiel.
Verwijderd
Ik heb alles aanstaan, fw + sideband + 220/500 en alles draait stabiel. Dit alles met een v8200
Met welk proggie heb je dat gedaan, met de rivatuner loopt m'n asusV8200 na een tijdje vast als ik sidebanding aanzet, faswrites loopt gelijk vast, ik heb ook de AsusA7M266.
Niet op voorraad.
Sidebanding loopt bij mij ook vast, fast writes kan ik niet eens aanzetten omdat de optie niet in m'n bios staat (stom server mobo
). Met vorige GF1/2 kaarten heb ik gemerkt dat het idd allemaal geen reet uitmaakt in snelheid dus ik maak me er niet druk om ..
Werkt AGP FastWrite nu wel op de Asus V8200 en hoe zet ik dit anders aan?
Ik ben zelf in het bezit van een Asus A7M266 (AMD760) moederbord en die ondersteund FastWrite volledig....
Wie?
Ik ben zelf in het bezit van een Asus A7M266 (AMD760) moederbord en die ondersteund FastWrite volledig....
Wie?
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
Met nvmax kun je die opties aan zetten, zit onder agp services. Btw eerst rebooten na install anders zijn die opties grijs. En ik gebruik de 12.90 detonater drivers + via 4.32 dit leverde de beste resultaten bij me op
suc6 ermee
suc6 ermee
Verwijderd
oja en de nieuwste bios voor mijn mobo
zitten nog wat leuke extra settings voor DDR in(geen flauw idee wat ik ermee moet) en ongetwijfeld weer wat verbeterd
zitten nog wat leuke extra settings voor DDR in(geen flauw idee wat ik ermee moet) en ongetwijfeld weer wat verbeterd
Pagina: 1