Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Administratie,veel downloaden,videobewerken en misschien een beetje photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik denk zelf dat ik echt als maximum niet meer dan 650 eur wil uitgeven .
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat op mijn lijstje staat eigenlijk ik heb nog een Coolermaster atx kast die ik wil gaan hergebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst toch wel Intel en Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Wensen niet echt maar misschien wel dat hij stil en zuinig is als de pc aanstaat .Want hij zal elke dag wel minimaal 12 uur aanstaan .Is mijn onboard videokaart geschikt of toch een losse en welke ?
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag controleren of ik wel goede keuze heb gemaakt van de producten,en of het ook wel bijelkaar past gaat het wel zonder problemen werken ?
Administratie,veel downloaden,videobewerken en misschien een beetje photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik denk zelf dat ik echt als maximum niet meer dan 650 eur wil uitgeven .
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat op mijn lijstje staat eigenlijk ik heb nog een Coolermaster atx kast die ik wil gaan hergebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst toch wel Intel en Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Wensen niet echt maar misschien wel dat hij stil en zuinig is als de pc aanstaat .Want hij zal elke dag wel minimaal 12 uur aanstaan .Is mijn onboard videokaart geschikt of toch een losse en welke ?
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag controleren of ik wel goede keuze heb gemaakt van de producten,en of het ook wel bijelkaar past gaat het wel zonder problemen werken ?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,- | € 183,- |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,95 | € 85,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 48,89 | € 48,89 |
1 | Seasonic G-series 360 watt | € 60,95 | € 60,95 |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 72,93 | € 72,93 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 451,72 |
[ Voor 13% gewijzigd door diquan2001 op 17-11-2016 21:04 ]