Inhoud email wordt niet weergegeven.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Zoekend op bepaalde trefwoorden in email, krijg ik in Outlook mails te zien waarbij vermeld wordt dat <Dit item bevat een ingesloten script. Open het item als u de inhoud wilt lezen.>. Ik krijg dan een resultaat die niet overeen komt met de oorspronkelijke inhoud. Weten jullie hoe dit kan, hoe dit te verhelpen is, hoe ik de oorspronkelijke email gewoon weer kan openen?

Ik heb verschillende zoekopdrachten op internet geprobeerd maar dit probleem heb ik niet zien terugkomen. Het is ook iets waar ik geen idee bij kan krijgen waar het aan kan liggen of hoe ik het kan verhelpen.
Er volgt namelijk een hele lap tekst in de mail en het lijkt op een database bestand die niet goed getoond wordt.

Screenshots volgen nog.

Het gaat om Office 2016 - Outlook 2016.

Alle reacties

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Lijkt het hier op?
Afbeeldingslocatie: https://fud.community.services.support.microsoft.com/Fud/FileDownloadHandler.ashx?fid=378c4bc9-ca88-4bc1-b245-7e18ac61df45

Dan zijn het geen emails, maar vergaderverzoeken. Wat gebeurt er verder als je er tweemaal op klikt?

Screenshots kunnen handig zijn, dus die wacht ik ook even af.

Edit: Ik zie dat je een ander topic hebt lopen, is dit dezelfde computer of een andere?

[ Voor 20% gewijzigd door Meg op 17-11-2016 17:09 ]

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies, maar het gaat om een andere computer. deze is namelijk van een klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Is dat een antwoord op mijn vraag m.b.t. de foto?
maar het gaat om een andere computer. deze is namelijk van een klant.
Duidelijk.

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Markimoo schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:04:
[...]

Is dat een antwoord op mijn vraag m.b.t. de foto?
Ja, maar ik zie in deze screenshot dat het een vergaderitem/uitnodiging is. Ik ben nog wachtende op screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:24:
[...]

Ja, maar ik zie in deze screenshot dat het een vergaderitem/uitnodiging is. Ik ben nog wachtende op screenshots.
Als het vergaderitems/uitnodigingen zijn kan je het niet veranderen. Als het wat anders is, zijn screenshots waar je op wacht handig.

Pagina: 1