Zoekend op bepaalde trefwoorden in email, krijg ik in Outlook mails te zien waarbij vermeld wordt dat <Dit item bevat een ingesloten script. Open het item als u de inhoud wilt lezen.>. Ik krijg dan een resultaat die niet overeen komt met de oorspronkelijke inhoud. Weten jullie hoe dit kan, hoe dit te verhelpen is, hoe ik de oorspronkelijke email gewoon weer kan openen?
Ik heb verschillende zoekopdrachten op internet geprobeerd maar dit probleem heb ik niet zien terugkomen. Het is ook iets waar ik geen idee bij kan krijgen waar het aan kan liggen of hoe ik het kan verhelpen.
Er volgt namelijk een hele lap tekst in de mail en het lijkt op een database bestand die niet goed getoond wordt.
Screenshots volgen nog.
Het gaat om Office 2016 - Outlook 2016.
Ik heb verschillende zoekopdrachten op internet geprobeerd maar dit probleem heb ik niet zien terugkomen. Het is ook iets waar ik geen idee bij kan krijgen waar het aan kan liggen of hoe ik het kan verhelpen.
Er volgt namelijk een hele lap tekst in de mail en het lijkt op een database bestand die niet goed getoond wordt.
Screenshots volgen nog.
Het gaat om Office 2016 - Outlook 2016.