Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gmail gebruik van minister Kamp

Pagina: 1
Acties:

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 15:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
De titel van het artikel is: "Minister Kamp had voor andere landen interessante documenten in Gmail staan"

Terwijl in het bericht van de NOS dit staat: Kamp zegt dat er geen documenten in zijn mailbox zaten die afkomstig waren van internationale organisaties of regeringen. De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) heeft geconcludeerd dat er geen informatie bijzat die mogelijk interessant was voor andere landen, en heeft besloten geen vervolgonderzoek in te stellen.

http://nos.nl/artikel/214...iet-nader-onderzocht.html

Dus ik ben wel benieuwd welke waar is :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NOS lijkt me fout, in de brief van Kamp zelf:
hebben mij bericht dat naar hun oordeel de documenten informatie bevatten die zowel ten tijde van versturen als heden ten dage de interesse van buitenlandse inlichtingendiensten (hadden) kunnen hebben. De AIVD heeft verder geen vervolgonderzoek ingesteld

Tegenover NOS:
De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) heeft geconcludeerd dat er geen informatie bijzat die mogelijk interessant was voor andere landen

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
In de brief staat duidelijk zoals SinergyX het quote. Dus onze tekst is waar, voor zover iets waar is in dit post-truth-tijdperk dan he. ;)

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 19:53

RaJitsu

B.S.U.R.

Het zgn. niet-herkenbaar maken van het mailadres in de betreffende afbeelding is erg zwak gedaan. Ik zag het geboortejaar meteen en bij een check of het inderdaad zijn geboortejaar is, had ik meteen de bevestiging.

B.S.U.R.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Het zgn. niet-herkenbaar maken van het mailadres in de betreffende afbeelding is erg zwak gedaan. Ik zag het geboortejaar meteen en bij een check of het inderdaad zijn geboortejaar is, had ik meteen de bevestiging.
Mail hem maar, misschien stuurt hij je Staatsgeheimen.zip ook wel toe :P