• Kaki95
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-04-2021
Ik zoek een?
Android toestel

Wat is je budget?
Max 1000 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Allround telefoon, moet de standaard dingen kunnen en natuurlijk wel een beetje high end zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei P9 lijkt me fijn!

Welke vragen heb je hier nog over?
Het is belangrijk dat er een goeie overstap van iOS naar Android kan worden gemaakt en dat ik er wel wat van snap haha

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Kaki95 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:06:
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Allround telefoon, moet de standaard dingen kunnen en natuurlijk wel een beetje high end zijn.
Standaard dingen kunnen, kun je hier iets specifieker in zijn?

Verder kun je ook nog aangeven of je nog voorkeur hebt met betrekking tot:
  • Schermformaat
  • Opslag
  • Processor
  • Werkgeheugen
  • SD-kaart

• Kaki95
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-04-2021
Daar bedoel ik mee dat ik student bent dus voornamelijk gewoon filmpjes erop kijk, veel internet gebruik, snapchat instagram etc... veel tegelijkertijd dus.

Schermformaat heb ik nu een iPhone 6 vindt dat een fijn formaat iets groter zou wel mogen
Opslag minstens 30GB liefst uitbreidbaar dus inderdaad graag een SD
Processor heb ik niet zoveel verstand van, maar zoals ik al zei doe vaak veel tegelijkertijd op de telefoon.
Werkgeheugen denk ik rond de 3/4? Heb ik helaas ook niet zo heel veel verstand van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:24
Tsja, met 1000 euro budget kan je vrijwel elke Android kopen die je wil. Luxe leventje, dat studeren. :P

Ik zou nu gaan voor een OnePlus3T met 128GB (479,-), Axon7 (~450) of een S7 (edge).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Kaki95 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:20:
Daar bedoel ik mee dat ik student bent dus voornamelijk gewoon filmpjes erop kijk, veel internet gebruik, snapchat instagram etc... veel tegelijkertijd dus.
De genoemde apps draaien ook al prima op een telefoon van 200 euro., dus zou die andere 800 euro mooi in je zak laten zitten. Overigens op een telefoon doe je maar heel weinig dingen tegelijkertijd ;).

Wil je lekker goedkoop uit zijn. Koop dan een Wileyfox Swift 2 Plus wil je iets meer geld uitgeven zou ik gaan voor de OnePlus 3T, te koop vanaf eind november.

De Wileyfox Swift 2 is gewoon een heel snel toestel met goede specificaties. Verder wordt het geleverd met CyanogenOS (Stock Android + hoop handige opties), de Wileyfox toestellen worden ook zeer goed ondersteund.

De OnePlus 3T is een telefoon met een van de beste prijs/kwaliteit/specs verhouding. Er komen veel software updates voor uit en het toestel heeft met 6GB ram en 128GB opslag ook gewoon voldoende in huis om de komende jaren mee voorruit te kunnen.

Wil je jou budget volledig opmaken kun je kiezen voor een Google Pixel telefoon, persoonlijk vind ik die veels te duur voor wat het toestel biedt.