Toon posts:

USB MUIS en Toetsenbord doen het niet een usb stick wel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...USB muis en toetsenbord doen het niet

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Windows 7 Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Nieuwe voeding, nieuw geheugen, nieuwe cpu, windows opnieuw geinstalleerd via een usb stick op de poorten waar de muis en toetsenbord het niet op doen, het rare is de muis en toetsenbord geven wel gewoon licht. tevens bios gereset mocht ook geen baat hebben :( iemand ooit iets dergelijks gehad?

Alle reacties

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01 17:43
Heb je de muis toetsenbord combinatie al op een andere PC geprobeerd? Deze kan namelijk gewoon kapot zijn.

πŸ‡ΊπŸ‡¦

Verwijderd

Topicstarter
ja natuurlijk :-) daar werk ik nu op.

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01 17:43
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:34:
ja natuurlijk :-) daar werk ik nu op.
Oke dat was niet duidelijk uit je TS. Zijn de poorten in het andere systeem misschien USB 3 poorten en ondersteunt jouw setje alleen USB 2? Dat heb ik zelf namelijk wel eens mee gemaakt.

πŸ‡ΊπŸ‡¦

Verwijderd

Topicstarter
nee ook niet het geval het probleem is wel ontstaan na het verwisselen van de voeding.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 16:25
Bios controleren tav instellingen usb.
Voorkant en achterkant usb is vaak verschillend intern aangesloten, test beide.

Boot eens van een linux livecd, werkt het dan wel.

Verwijderd

Topicstarter
dit gaat om de achterkant niet de voorkant die werkt prima en is correct aangesloten

• Tomdeaardappel
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-12-2025
Zou het misschien helpen om de drivers van je muis/toetsenbord van internet te downloaden? Deze zijn vaak gewoon te vinden bij de site van de fabrikant.

Verwijderd

Topicstarter
pfff doh lol

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Vriendelijk verzoek om een stuk meer informatie en inzet in je posts te steken :o

Jij post hier een uiterst minimale topicstart waar veel relevante informatie ontbreekt. Vervolgens proberen mensen je zo goed als het gaat te helpen maar zucht en steun jij omdat zij niet in staat waren te raden wat jij zelf allemaal al gedaan had.

Zo kunnen we jou niet goed helpen en met een post als dit vergaat het mensen ook de zin om jouw te helpen :o

Graag je topicstart alsnog op orde maken door exacte compontenten (muis en toetsenbord in kwestie, moederbord, de voeding en andere onderdelen die je vervangen hebt, incl wat er eerst in zat) te benoemen en duidelijk en uitgebreid aan te geven wat je zelf gedaan en geprobeerd hebt.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
okidoki komt in orde
Pagina: 1