Vraag

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:59
Mijn vraag
Voor de werking van mijn toestel heb ik een paar vragen waar ik niet achter kom.
- Is het mogelijk om de contacten van 2 accounts te scheiden (zakelijk / Privé)?
- Hoe kan ik voorrang geven voor een bepaalde simkaart op bepaalde tijden? (werktijden)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om een Microsoft Lumia 650 dual-sim

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Alle dual-sim instellingen welke ik kon vinden in mijn telefoon, echter kan ik niet achter komen hoe ik voorrang kan geven aan sim 2 of sim 1
- contacten scheiden door middel van groepen ed. helaas worden ze gewoon door elkaar gegooid...
- de Windows store door geplozen op een bruikbare app, maar niet gevonden

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Rob-T6 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:23:
- Hoe kan ik voorrang geven voor een bepaalde simkaart op bepaalde tijden? (werktijden)
Waarom wil je 'voorrang' geven. Je bent op beide simkaarten namelijk gewoon altijd bereikbaar. Dus 'voorrang' geven lijkt me niet nodig.

Het scheiden van contacten kun je wellicht oplossen door twee verschillende accounts aan te maken?

• Rob-T6
Het voorrang geldt voor bijvoorbeeld de koppeling met je carkit. Standaard pakt deze Sim 1.

Ik snap alleen niet hoe je het bedoel met twee accounts. Mijn werk mobiel us ook gelijk gekoppeld met mail en contactpersonen. Alleen komen alle personen naar voren met beide simkaarten / Dailers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Rob-T6 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:14:
Ik snap alleen niet hoe je het bedoel met twee accounts. Mijn werk mobiel us ook gelijk gekoppeld met mail en contactpersonen. Alleen komen alle personen naar voren met beide simkaarten / Dailers
Ah op die manier. Ik verwacht niet dat het mogelijk is om alleen contacten sim 1 te zien in de dialer en op andere momenten contacten sim 2 te zien.

Ik dacht dat hij je contacten op één grote hoop gooide in één account, maar dat was het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-T6
Nog even de huidige stand van zaken:

Ik heb voor het bellen van de contactpersonen uit de algemene bak aan moeten geven welke Sim er standaard gebruikt wordt, (wel even een werkje....) en nu met bellen vanaf de telefoon pak ik automatisch de goede sim kaart.

Voor het bellen via de Carkit gaat het standaard middels de Sim 1. Sim 2 krijg ik alleen maar als ik vanaf het toestel bel. :+