TP Link kit aangeschaft om schuur te voorzien van internet. Kabel trekken is gehele stoep open breken.
Niet aan gedacht dat er krachtstroom naar schuur loopt en daar weer verdeelt wordt naar groepen / 230 volt.
Kan ik dit aangesloten krijgen? Als nood oplossing de extender in een houten tuinhuis verder in de tuin geplaatst n en haal ik in in de schuur 30Mbit. Ook gaat het daar in de winter wel onder de 0 graden maar wel droog.
Maar vroeg me af of dit mogelijk moet zijn in de schuur aan te sluiten?
Foto's meterkast; groep 7 is de schuur

Foto in de schuur nieuwe groepenkast

Verder lijkt die 600mbit me een wassen neus en alleen haalbaar als stopcontact op paar meter van elkaar ligt :-)
En die TP link utillity geeft aan een 120mbit verbinding tussen de 2 plekken. Bekabeld haalt die dan nog maar 30-35Mbit;
Gelukkig is 30Mbit wel genoeg voor wat spotify/youtube/browsen.
Niet aan gedacht dat er krachtstroom naar schuur loopt en daar weer verdeelt wordt naar groepen / 230 volt.
Kan ik dit aangesloten krijgen? Als nood oplossing de extender in een houten tuinhuis verder in de tuin geplaatst n en haal ik in in de schuur 30Mbit. Ook gaat het daar in de winter wel onder de 0 graden maar wel droog.
Maar vroeg me af of dit mogelijk moet zijn in de schuur aan te sluiten?
Foto's meterkast; groep 7 is de schuur
Foto in de schuur nieuwe groepenkast
Verder lijkt die 600mbit me een wassen neus en alleen haalbaar als stopcontact op paar meter van elkaar ligt :-)
En die TP link utillity geeft aan een 120mbit verbinding tussen de 2 plekken. Bekabeld haalt die dan nog maar 30-35Mbit;
Gelukkig is 30Mbit wel genoeg voor wat spotify/youtube/browsen.
[ Voor 18% gewijzigd door trekker22 op 17-11-2016 13:15 ]