Ik mag binnenkort een nieuwe lease auto uitzoeken. Aangezien ik veel rijd (60-70k/pj) maak ik veel gebruik van het infotainment systeem in mijn huidige auto.
Ik heb momenteel het discover media systeem van volkswagen. Aangezien ik het moeilijk vind om in een uurtje proefrit en systeem te beoordelen zou ik graag wat ervaringen horen van anderen.
Mijn ervaringen tot nu toe :
- traag systeem. Dit omdat de navigatie gelezen word vanaf een sd kaart.
- verkeer systeem is op zich goed alleen voor 1 minuut sneller gaat hij soms erg omrijden wat natuurlijk niet handig is. Google maps is daar beter in... Dus soms 2x navigatie naast elkaar.
- radio is goed
- bellen en muziek streamen gaat uitstekend.
- duidelijke instellingen waar je niet te diep in hoeft te graven
Graag hoor ik van jullie wat voor een soort systeem jullie hebben een wat de voors en tegens zijn.
Ik heb momenteel het discover media systeem van volkswagen. Aangezien ik het moeilijk vind om in een uurtje proefrit en systeem te beoordelen zou ik graag wat ervaringen horen van anderen.
Mijn ervaringen tot nu toe :
- traag systeem. Dit omdat de navigatie gelezen word vanaf een sd kaart.
- verkeer systeem is op zich goed alleen voor 1 minuut sneller gaat hij soms erg omrijden wat natuurlijk niet handig is. Google maps is daar beter in... Dus soms 2x navigatie naast elkaar.
- radio is goed
- bellen en muziek streamen gaat uitstekend.
- duidelijke instellingen waar je niet te diep in hoeft te graven
Graag hoor ik van jullie wat voor een soort systeem jullie hebben een wat de voors en tegens zijn.