Ik heb in mijn systeem zowel IDE en SCSI-schijven hangen in ik wil graag de controle-LED op beide controlers aansluiten. Zowel mijn mobo MSI K7T Pro2 (natuurlijk
) als mijn SCSI-contoler (Tekram DC395UW) hebben hiervoor een aansluiting. Kan ik gewoon een 2e draad afsplitsen zonder dat dit gevolgen heeft voor het LED-tje of voor 1 van beide controlers?
Het lijkt me dat dat wel werkt.
kzou er wel een diode tussen zetten
edit: Of een optokoppeler nogwa moest ertussen,
nah beschouw deez post maar als niet geplaatst
Strax mol ik de boel nog
kzou er wel een diode tussen zetten
edit: Of een optokoppeler nogwa moest ertussen,
nah beschouw deez post maar als niet geplaatst
Strax mol ik de boel nog
Logische AND poort ertussen moet de truuk doen 
En tot zo ver gaat mijn kennis over verkrijgbaarheid van zo'n ding.
En tot zo ver gaat mijn kennis over verkrijgbaarheid van zo'n ding.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Ik zou er een OR poort van maken, anders moeten beide controlers tegelijk het ledje aansturen voor hij gaan branden. met een or gaat hij branden als 1 van de twee of beide met de HDD bezig is.
* Ronald slaat zich voor de kopOp zaterdag 30 juni 2001 07:01 schreef Wingman25 het volgende:
Ik zou er een OR poort van maken, anders moeten beide controlers tegelijk het ledje aansturen voor hij gaan branden. met een or gaat hij branden als 1 van de twee of beide met de HDD bezig is.
dat had ik ook uitgedacht in me hoofd maar dan moek het wel goed opschrijven
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ok, thanx.
Ik kan dus gewoon naar een electronica-zaak en vragen naar een OR-poort en deze er tussen zetten (ik ben niet al te technisch)?
Of moet ik zoiets zelf bouwen (dan laat ik het maar zitten).
Ik kan dus gewoon naar een electronica-zaak en vragen naar een OR-poort en deze er tussen zetten (ik ben niet al te technisch)?
Of moet ik zoiets zelf bouwen (dan laat ik het maar zitten).
Pagina: 1