All Inclusive 10 dagen, what to do

Pagina: 1
Acties:

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Goed, mijn vrouw en ik willen op vakantie. Even wat gegevens:

personen: 2 (30/28)
Ligging: max 1 uur van het vliegveld af
Vliegtijd: Niet al te lang, 3-4 uur vinden we wel genoeg stilzitten
Zwembad: Zeker nodig
Strand: niet nodig
Airco: Liefst inclusief. Genoeg plekken in Griekenland/Portugal waar het niet inclusief is.
Duur vakantie: 10 nachten
Budget: 2000-2300
Periode: Mei/Begin Juni
Rondkijken: Gewoon op resort blijven en genieten
Niet nodig maar leuk: Massage, goede minibar/koffie zet opties (sommige hebben Nespresso, leuk, maar niet nodig)
Leuk meegenomen: Boekbaar via TUI/Corendon oid.

Zelf gevonden:

Griekenland
Ikis Oceania
Ikis Olivia

Turkije
Voyage Belek
Titanic Lara
Delphin Hotels

Nu is het zo dat wij graag een keer wat anders willen dan Turkije, we zijn hier al geweest in Titanic (Lara) en dat beviel goed, echter zijn we toe aan een ander land.

Na wat rondzoeken op sites als Tripadvisor, Tui, Corendon, D-reizen etc kom je al snel uit op "wil je luxe, ga naar turkije". Jammer alleen dat D-Reizen en Corendon op dit moment gewoon aanraden het af te wachten omdat de situatie nu niet goed is.

Dus de situatie + het andere willen zien, neigen we al snel naar Griekenland.

Griekenland alleen, ja, daar zit het hem nou juist. Veel plekken noemen zich all Inclusive, maar zijn het niet. De volgende dingen mag je vaak betalen:

1.) Kluisje
2.) Airco
3.) Bar bij het strand

En dat is in onze ogen niet iets waar je 2000+ euro voor betaald.

Portugal, goede optie alleen is dat 80% "all inclusive mogelijk" en dus vaak een stuk minder luxe voor dezelfde prijs.

Mijn vraag is nu wat meer, wat zijn de ervaringen hier? Wat zouden jullie aanraden? Turkije valt gewoon even af voorlopig, dus die zullen we ook niet in de opties meenemen. Misschien heeft iemand hier wel het ideale All inclusive hotel gevonden, of juist diegene
die je gigantisch moet ontwijken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:50
Gran Canaria?

Maar goed, het belangrijkste is wel de periode. Buiten het seizoen scheelt een factor 3-4. Denk dat het ouderwetse reisbureau nog niet zo slecht voor je is. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Señor Sjon op 17-11-2016 10:48 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• corset
Señor Sjon schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:46:
Gran Canaria?

Maar goed, het belangrijkste is wel de periode. Buiten het seizoen scheelt een factor 3-4.
Periode toegevoegd, dacht echt dat ik alles had. Mis ik dat nog 8)7

Gran canaria ga ik even uitzoeken :) We hadden er 1 gezien daar, maar 2900 totaal was redelijk boven budget. Toch maar wat verder kijken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Een cruise van 10 dagen in die periode is vaak goedkoper, je ziet veel steden, hebt alle luxe aan boord en die periode is niet zo gek duur.

Anders naar Cancun, heb je vaak echt all-in voor een kleine 800e per persoon :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 14:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik snap dat all inclusive niet zo goed,zeker zonder kinderen, maar ja...

Misschien Gambia nog een idee? anders zoals al gezegt Gran canaria of kaapverdie? egypte (nijl cruise?)?

mexico hoeft ook niet te duur te zijn

Zit zelf in december in Cuba :) beetje rond reizen daar,waren mooie ticket prijzen :P heb je trouwens ook nog all-in voor niet al te duur,maar daar blijf ik dus vandaan :+

[ Voor 42% gewijzigd door mrsar op 17-11-2016 11:05 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• corset
mrsar schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:00:
Ik snap dat all inclusive niet zo goed,zeker zonder kinderen, maar ja...

Misschien Gambia nog een idee? anders zoals al gezegt Gran canaria of kaapverdie? egypte (nijl cruise?)?

mexico hoeft ook niet te duur te zijn

Zit zelf in december in Cuba :) beetje rond reizen daar,waren mooie ticket prijzen :P heb je trouwens ook nog all-in voor niet al te duur,maar daar blijf ik dus vandaan :+
All inclusive omdat dit voor ons echt ontspanning is. We vinden het heerlijk om gewoon 10 dagen even niks te doen, alles wordt voor ons gedaan etc.

Cuba, Mexico zijn leuke ideeën, maar voorlopig nog even te lang vliegen :) je kan het zielig noemen, maar dankzij een vliegangst vind ik zelf 3-4 uur echt meer dan genoeg, daarna wordt ik langzaam gek.
Misschien in een later stadium dat vliegen beter zal gaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-08 16:58
http://www.tui.nl/p/vakantie/kaapverdie/

Laatst in een aflevering van 3 op reis. Lekker relaxte sfeer, en goed weer.
Misschien een tip?

https://www.reisgraag.nl/...erdie/reistijd-kaapverdie

[ Voor 19% gewijzigd door Clavis op 17-11-2016 11:41 ]

• mrsar

mrsar

vliegangst is niets zielig aan,genoeg mensen die het hebben,vind het knap dat je er dan alsnog in gaat voor 3 a 4 uur ;) Cuba is inderdaad tegen de 10 uur onderweg,je hebt er trouwens cursussen voor :)

Maar dan wordt de radius wel wat kleiner natuurlijk, Gran canaria/ kaapverdie haal je dan nog net,egypte,Israel? al weet ik niet of die all inclusive hebben in het zuiden.

Midden oosten? al kan dat voor vrouwlief minder leuk zijn.

tegen die tijd is portugal/spanje etc ook wel weer te doen

Cruise naar noorwegen etc kan ook nog :) is ook erg mooi en alles aanwezig qua luxe :P heb alleen geen enkel idee meer wat het kostte

[ Voor 11% gewijzigd door mrsar op 17-11-2016 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Misschien Macedonië eens kijken? Zelf geen ervaringen mee ondanks ik er wel graag eens naar toe wil

Verder kom je dan al snel terecht in de bekende landen: Spanje, Griekenland, Portugal.
Andere opties waar je nog kan zoeken: Cyprus, Bulgarije en Malta.

Ik vrees dat andere landen al snel buiten de wensen/eisen vallen.

[ Voor 53% gewijzigd door Audiowaste op 17-11-2016 11:49 ]

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-08 21:38
Heb je ook al naar Kroatië gekeken? Daar zijn ook all-in resorts wat nog betaalbaar is. Anders Bulgarije een optie ?

• mrsar

mrsar

Murrays schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:49:
Heb je ook al naar Kroatië gekeken? Daar zijn ook all-in resorts wat nog betaalbaar is. Anders Bulgarije een optie ?
Dat is ook nog een goede inderdaad,die was ik helemaal vergeten

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-08 11:11
Ik heb zelf wel aardige ervaringen met RIU hotels (is van TUI) wbt all inclusive. Gran Canaria (Meloneras) of Kaapverdie (iets langer vliegen) zijn de meest voor de hand liggende opties denk.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:35

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Paar jaar terug hier op vakantie geweest. All inclusie (minus een paar duurdere coctails, maar meeste is gewoon all-inclusive):
http://www.tui.nl/zonvaka...resort/#prijzen-en-boeken

Rond de 1000 euro pp.

Steam/Discord: Flimovic

• corset
Flimovic schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:02:
Paar jaar terug hier op vakantie geweest. All inclusie (minus een paar duurdere coctails, maar meeste is gewoon all-inclusive):
http://www.tui.nl/zonvaka...resort/#prijzen-en-boeken

Rond de 1000 euro pp.
Toevallig stond deze ook op de short list :) Toch maar wat meer in verdiepen.

Bedankt voor de tips en ideeën iedereen! Ook veel locaties langs zien komen waar we niet zo snel aan zouden denken. Ik ga deze allemaal rustig bekijken :)

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 20:40
Ik heb zelf hele leuke ervaringen gehad bij Blue Bay Beach Resort op Rhodos. Alles was inclusief (alleen kluisje weet ik niet zeker).

Echter was dit wel een aantal jaar terug en kan er een hoop anders zijn als ik de reacties mag geloven op zoover..

[ Voor 31% gewijzigd door virtualite op 17-11-2016 12:33 ]

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:43
Litouwen, 20 km buiten vilnius, 5 sterren 950 euro

http://tinyurl.com/zcz65p7

succes.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:57

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Dubai? Misschien iets langer vliegen, maar zo gaaf daar. Alles binnen 3-4u vliegen zijn zo van die standaard vakanties waar iedereen al heen gaat? Keer wat verder is niet verkeerd denk ik, de wereld is zo mooi!

Professioneel Heftruck Syndroom

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:35

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

corset schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:10:
[...]

Toevallig stond deze ook op de short list :) Toch maar wat meer in verdiepen.

Bedankt voor de tips en ideeën iedereen! Ook veel locaties langs zien komen waar we niet zo snel aan zouden denken. Ik ga deze allemaal rustig bekijken :)
Nog een voordeel: geen kinderen, dus je kan er ook echt rustig op vakantie. Ik heb er iig een erg prettige vakantie gehad en alles inclusief gehad. Kluisje zat er geloof ik niet bij, maar die hebben we niet nodig gehad. Verder was t personeel erg vriendelijk.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-08 14:15
Hehe, je schrijft dat je liever een ander land wilt zien dan Turkije. Maar je schrijft ook dat je je resort niet af wilt. Wat wil je dan nog van het land zien?

In dat geval zou ik het meest luxe hotel binnen je budget en overige wensen uitkiezen. Het land maakt dan minder uit lijkt me. Qua prijzen (en afstand) kom je dan toch snel weer in Turkije uit. Of je moet het idd voor de veiligheid niet willen doen, wat ik volledig begrijp.

• Dannyo90
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
Wij zijn zelf naar Hotel Mitsis Laguna Beach op Kreta geweest. Als je van luxe en all inclusive houdt is het zeker waard om er eens naar toe te gaan. Je hebt de keuze om te gaan eten bij de standaard 'vreetschuur' of bij kleine restaurantjes. Advies hierbij is om dit wel van te voren te boeken omdat dit druk bezochte restaurantjes zijn. (alleen voor de hotelgasten) Geen bar bij het strand en de bar bij het grote zwembad is voorzien van middaghapjes en ijs.

Wel hebben wij gekozen voor een bungalow in plaats van een hotel kamer. Overigens is het een hotel keten met hotels op verschillende griekse eilanden waar ik geen ervaring mee hebt.

[ Voor 32% gewijzigd door Dannyo90 op 17-11-2016 14:45 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:18

vhal

ಠ_ಠ

Blue Lagoon op Kos. All-inclusive, 2 keer geweest in het najaar toen we nog geen kinderen hadden. Is wel een aantal jaar geleden, geen idee hoe het nu is.

Overigens zijn de AI-hotels niet te vergelijken met de AI-hotels in Mexico/DR/etc...daar is alles nog meer AI. Dan liever wat extra bijleggen of korter verblijven zodat je zeker weet dat ALLES echt AI is.

En dan heb je nog Turkijke...maar ja..niet iedereen zit daar op te wachten. :/

[ Voor 24% gewijzigd door vhal op 17-11-2016 15:42 ]

Strava

• corset
vhal schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:40:
Blue Lagoon op Kos. All-inclusive, 2 keer geweest in het najaar toen we nog geen kinderen hadden. Is wel een aantal jaar geleden, geen idee hoe het nu is.

Overigens zijn de AI-hotels niet te vergelijken met de AI-hotels in Mexico/DR/etc...daar is alles nog meer AI. Dan liever wat extra bijleggen of korter verblijven zodat je zeker weet dat ALLES echt AI is.

Turkije totaal geen problemen mee, nu is het wel russenvrij (vooral om dat "groot leider en grootheid' Putin vind dat je er niet naar op vakantie mag). alleen is het qua veiligheid wat... lastig

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 22:09
corset schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:47:
[...]

Turkije totaal geen problemen mee, nu is het wel russenvrij (vooral om dat "groot leider en grootheid' Putin vind dat je er niet naar op vakantie mag). alleen is het qua veiligheid wat... lastig
just fyi: Putin pusht Russen weer naar Turkije. In reistrends zie je het weer terugkomen vanuit Rusland.

Je zegt dat kluisje en dergelijke bij all-inclusive moet zitten, maar als je dat er gewoon bijboekt heb je het toch gewoon? Wat maakt het dan uit of het initieel in de prijs zat of niet? Zelfde met airco.

Do what you love, do it often

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:03
red1 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:00:
Hehe, je schrijft dat je liever een ander land wilt zien dan Turkije. Maar je schrijft ook dat je je resort niet af wilt. Wat wil je dan nog van het land zien?

In dat geval zou ik het meest luxe hotel binnen je budget en overige wensen uitkiezen. Het land maakt dan minder uit lijkt me. Qua prijzen (en afstand) kom je dan toch snel weer in Turkije uit. Of je moet het idd voor de veiligheid niet willen doen, wat ik volledig begrijp.
Het land maakt heel wat uit. Ik wil niet het regime van Erdogan ondersteunen en ontwijk Turkije daarom. Dat is ook gelijk de reden waarom het inmiddels zo'n goedkoop vakantieland is geworden (naast de veiligheidssituatie natuurlijk). In Griekenland betaal je gewoon 40% meer voor dezelfde luxe, maar dat is het mij waard.

Ik steun dan liever Griekenland, Spanje, Portugal etc als je gewoon een zonvakantie wil. Dat bespaart wellicht ook weer wat steunpakketten. :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-08 18:23
Probleem is dat Turkije het ALL-IN concept heeft uitgevonden en tot in de puntjes beheerst. Als je daar eenmaal bent geweest ben je verwend en zijn alle andere landen altijd minder.

Zelf heb ik goede ervaringen in Griekenland. En ja, voor sommige dingen met name kluisjes moet je bijbetalen. Zo goed als Turkije krijg je het niet tenzij je de hoofdprijs betaald. Wellicht dat je de verwachtingen enigszins bij moeten stellen met een dergelijk eisenpakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinales
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-08 12:41
Leuke topic, krijg zelf ook zin in vakantie. Voor ons geen all inclusive, maar ieder zijn keuze daarin.

Tip: waarom niet vliegen naar napoli, auto huren en de amalfikust etc bekijken. En als je dan zoekt op agricultura of agriturismo dan kom je leuke adresjes tegen. Wij verbleven bijv net onder Napoli bij een wijnboer. Prachtig appartement met zwembad, het ontbijt en het avondeten zat er ook bij in. Ook leuk dat we konden meedoen aan een kookworkshop. En de Amalfikust...wow! Ps. Als je daar gaat autorijden, vergeet gewoon elke verkeersregel en doe lekker mee.

Tip2: vakantiepiraten.nl (kun je ook toevoegen op whatsapp), zij komen voorbij met de meest gekke vakantiebestemmingen tegen zeer creatieve prijzen zullen we maar zeggen. :-)

• Tommie12
  • Laatst online: 11:50
Al eens gekeken naar Sharm-el sheikh?
Egyptisch pond is net met 35% gedevalueerd.
Kan je duiken in de rode zee.

En pin je niet vast op dat All-in!
Er is toch niks zo saai als elke dag aan datzelfde zwembad liggen en van datzelfde buffet gaan vreten (ik haat buffetten).

Wij nemen hoogstens kamer met ontbijt, en 's avonds vinden we wel een restaurantje. Dat hoeft in die zuiderse landen de hoofdprijs niet te kosten, en je kan elke dag elders eten.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-08 23:10
ImdaMned schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:32:
Litouwen, 20 km buiten vilnius, 5 sterren 950 euro

http://tinyurl.com/zcz65p7

succes.
Vilnius is overigens een leuke stad om te bezoeken!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Tommie12 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:26:
En pin je niet vast op dat All-in!
Er is toch niks zo saai als elke dag aan datzelfde zwembad liggen en van datzelfde buffet gaan vreten (ik haat buffetten).

Wij nemen hoogstens kamer met ontbijt, en 's avonds vinden we wel een restaurantje. Dat hoeft in die zuiderse landen de hoofdprijs niet te kosten, en je kan elke dag elders eten.
Laat TS dat zelf maar uitmaken, All inclusive kan zijn tijd erg lekker zijn. Afhankelijk van het resort kan het ook inhouden meerdere restaurants zodat je zelden hetzelfde eet.

Wat jij niet leuk vindt kan een ander wel leuk vinden.

Voor TS heb ik weinig tips, mijn ervaring met All inclusive was een RIU Resort in cancun, top tijd gehad (met dus meerdere restaurants en een vreetschuur met elke dag een ander thema).
Echter verder vliegen dan je wil. Wel weer meer mogelijkheden op en af het resort.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:45
Akemi schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:12:
Probleem is dat Turkije het ALL-IN concept heeft uitgevonden en tot in de puntjes beheerst. Als je daar eenmaal bent geweest ben je verwend en zijn alle andere landen altijd minder.
[...]
Is ook mijn ervaring. Aantal keren in Turkije geweest en daarna in Griekenland. Was in Griekenland toch wel minder uitgebreid dan Turkije qua eten. Niet slecht ofzo, maar in Turkije had je elke dag ander eten, in Griekenland was het toch wat meer van hetzelfde.

[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 17-11-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:01
Evt all in in iets andere vorm:evt zoek je een groot mooi hotel uit met je wensen, en eet drink je daar van de kaart en laat je dit op je kamer opschrijven. Moet je ook nog wel voor minder uitkomen dan je budget denk ik.

en voor ons werkt tripadviser echt perfect. Dan lees je direct of de moeite waard is per hotel. Pak anders gewoon de lijst van tui etc erbij, en zoek alle hotels op.

Maar met dat budget zou genoeg mogelijk moeten zijn.

Gambia hoor je ook wel vaker inderdaad. Of mallorca/gran canaria welllicht? En anders: reisbureau binnenlopen?

[ Voor 28% gewijzigd door ErgoStijn op 19-11-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:02
Wij zijn pas naar Tenerife geweest. Daar heb je een heel mooi eiland dat ook perfect aan jouw wensen voldoet. Ik ben zelf echter geen fan van all-in, maar ik zie wel vanalles te verkrijgen in je prijscategorie.

Voordeel: Het weer is er eigenlijk altijd goed, zeker in het zuiden. Praktisch het hele eiland is vlakbij, mooi waterpark, stranden, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik vond het noorden van het eiland juist het mooiste omdat het niet zo druk was.

Nadeel/voordeel: Vliegen vanaf Brussel. Tip: Ga dagje van tevoren en pak 1 nacht hotelletje bij NH Hotel of Van der Valk, dan kun je de auto gratis tot 14 dagen laten staan.

[ Voor 25% gewijzigd door I-King op 19-11-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-08 17:31

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Ibiza is in die periode ook niet duur. Het is dan tussen de 18 - 22 graden overdag, dus redelijk relaxed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zoals al eerder in het topic genoemd, als je geen Gran Canaria doet, kies dan voor het goedkopere maar iets verdere Kaapverdië. Toerisme komt daar net op, ik ben daar 3 jaar terug geweest met mijn vriendin en hebben het erg leuk gehad. Kies wel een bekend hotel, bijvoorbeeld een Riu o.i.d.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je iets anders dan het gebruikelijke zoekt, kijk dan bijvoorbeeld naar Marokko (Marakech, Agadir, Essaouira etc). Lekker goedkoop, en zitten ook zat All Inclusive-resorts, ook van grotere ketens. (RIU, Sensimar, Pullman, Sofitel, Mövenpick etc).

Volgens mij ook goedkoper dan Canarische Eilanden, Griekenland en Turkije.

Gambia of Senegal kunnen idd ook goede opties zijn. Maar dan zit je wel al iets langer in het vliegtuig (7 uur geloof ik?)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Corfu, Mitsis Roda Beach Resort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:07
Turkije: Sunprime C-Lounge. Afgelopen zomer geweest, prima ervaringen gehad. Goed eten, genoeg te drinken en je zit niet in de middle-of-nowhere. Wel een strand voor de deur, maar dat is natuurlijk kiezen of je daar gebruik van wilt maken.

In het hotel voornamelijk Nederlanders, Scandinaviërs en Engelsen, aangezien het vanuit Neckermann is. Transfer vanuit Gazipasa is zo'n uur tot anderhalf uur, afhankelijk van het aantal stops. Echt een vakantiegevoel en aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:23

paQ

3 keer nu geweest (en zou zo weer een 4e keer gaan)
http://www.marbella.gr op Corfu

_/-\o_

(lekker zelf vliegen met Ryanair vanuit Weeze of Brussel op NORMALE tijden, tegen LAGE tarieven.)

[ Voor 38% gewijzigd door paQ op 19-11-2016 17:09 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
paQ schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:42:
3 keer nu geweest (en zou zo weer een 4e keer gaan)
http://www.marbella.gr

_/-\o_

(lekker zelf vliegen met Ryanair vanuit Weeze of Brussel op NORMALE tijden, tegen LAGE tarieven.)
Hoe was het eten? En het strand?? En de bedden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Sbakker1982 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:04:
[...]

Hoe was het eten? En het strand?? En de bedden??
Wij waren (tot voor 4 jaar geleden) nog nooit op een "All Inclusive" dinges geweest. Ik vind dat ook 3 keer niks, met zo'n bandje om enzo brrrr. Maar goed, twee kleine kinderen, toch eens googlen maar.
Toen vonden we dus Marbella. Zo van... Als DIT niks is, dan hoeven we het nooit meer te doen :+

maar damn :D
alles is de afgelopen 5 jaar compleet vernieuwd, verbouwd, 5 restaurants met geweldig eten, champagne bij het ontbijt, elke avond 6 soorten desserts :9, het ls luxe, groot, maar niet masasal.
Het is zo ruim van opzet dat je soms ook niemand tegen komt, terwijl de tent volgens mij nagenoeg altijd vol zit.
3 zwembaden, waarvan 1 grote voor kinderen (met glijbaan), maar die zit wat lager gelegen dan de andere twee baden. Het is er super groen, mooi uitzicht, alle blaadjes, vlekjes, papiertjes die eventueel (!!!) ergens op een pad zouden terecht kunnen komen, dis worden al weer weggehaald voordat je wakker wordt.
2 x per dag housekeeping, er is een kinderopvang én creche (handig als je kleintjes hebt).

De kamers zijn echt van hoge kwaliteit. Zoals je het thuis ook graag zou hebben zeg maar :+ Heerlijke bedden, luxe badkamers.

Het strand is zoals op veel Griekse eilanden. Kiezel... MAAR! Marbella heeft een prive strand aangelegd van zand, met.. ja... ook een restaurant, gewoon op het strand .

Behalve het hotel, is Corfu gewoon een leuk eiland. Er is veel te doen, veel te bezoeken, maar je hoeft niet van het resort af als je besluit om gewoon geen zak te doen :+

Nee, na 3 jaar hebben we nog steeds niks gevonden om over te zeiken of te pietlutten.
Dit is zo'n hotel waar je over de meest onzinnige dingen kunt zaniken, en dan lossen ze het gewoon op voor je.

offtopic:
ze doen niet aan bandjes trouwens; je board plan staat op je sleutelkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-08 16:01
paQ schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 17:03:
[...]

Wij waren (tot voor 4 jaar geleden) nog nooit op een "All Inclusive" dinges geweest. Ik vind dat ook 3 keer niks, met zo'n bandje om enzo brrrr. Maar goed, twee kleine kinderen, toch eens googlen maar.
Toen vonden we dus Marbella. Zo van... Als DIT niks is, dan hoeven we het nooit meer te doen :+

maar damn :D
alles is de afgelopen 5 jaar compleet vernieuwd, verbouwd, 5 restaurants met geweldig eten, champagne bij het ontbijt, elke avond 6 soorten desserts :9, het ls luxe, groot, maar niet masasal.
Het is zo ruim van opzet dat je soms ook niemand tegen komt, terwijl de tent volgens mij nagenoeg altijd vol zit.
3 zwembaden, waarvan 1 grote voor kinderen (met glijbaan), maar die zit wat lager gelegen dan de andere twee baden. Het is er super groen, mooi uitzicht, alle blaadjes, vlekjes, papiertjes die eventueel (!!!) ergens op een pad zouden terecht kunnen komen, dis worden al weer weggehaald voordat je wakker wordt.
2 x per dag housekeeping, er is een kinderopvang én creche (handig als je kleintjes hebt).

De kamers zijn echt van hoge kwaliteit. Zoals je het thuis ook graag zou hebben zeg maar :+ Heerlijke bedden, luxe badkamers.

Het strand is zoals op veel Griekse eilanden. Kiezel... MAAR! Marbella heeft een prive strand aangelegd van zand, met.. ja... ook een restaurant, gewoon op het strand .

Behalve het hotel, is Corfu gewoon een leuk eiland. Er is veel te doen, veel te bezoeken, maar je hoeft niet van het resort af als je besluit om gewoon geen zak te doen :+

Nee, na 3 jaar hebben we nog steeds niks gevonden om over te zeiken of te pietlutten.
Dit is zo'n hotel waar je over de meest onzinnige dingen kunt zaniken, en dan lossen ze het gewoon op voor je.

offtopic:
ze doen niet aan bandjes trouwens; je board plan staat op je sleutelkaart
Wow ziet er super interessant uit!
Hebben ze hiking trips/boottochtjes vanuit het hotel geregeld, al dan niet inclusief? Omgeving ziet er super uit.

Even gegoogled en blijkt dat ze veel activiteiten al hebben geregeld zoals hiking, mountainbiken, kayaken etc. Even de familie lief aankijken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Xepos op 19-11-2016 17:19 . Reden: Even zelf gegoogled ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Yep. All there. Incl parachute dinges achter een boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellicaantje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:31
vhal schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:40:

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest, is zeker een aanrader! Eten is prima, maar hou er wel rekening mee dat het een ontzettend groot resort is en er toch nog wel veel dingen niet bij het all-inclusief is opgenomen zoals de luxere coctails, merkdrank etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:36
Voor all-in kan ik je aanraden eens naar Egypte te kijken. Ik heb een aantal jaar terug 8 dagen in een 5-sterrenhotel gezeten, inclusief vliegreis voor €400 p.p. Het hotel was erg netjes, de toiletten werden om de 15 minuten schoongemaakt, ze hadden een dedicated vlieggenmepper rondlopen en als je iets liet vallen in het restaurant kwam er meteen iemand aanrennen om het schoon te maken :+

Ze hadden een hoop zwembaden, met bar in het zwembad, en een bar aan het strand. En los van het uitgebreide buffet kon je ook in een aantal restaurants eten (moest je wel van tevoren reserveren). Ze hadden destijds Libanees (érg lekker), Indiaas en Italiaans. Dit was het hotel: https://www.corendon.nl/e...?tab=destination-info-tab

Hurghada is trouwens vrij ver van de bewoonde wereld, er is dus niet veel te doen (zoals je in de OP schrijft wil je dat ook niet). Wel kun je er fantastisch snorkelen of duiken. Qua veiligheid zit het wel snor, met name de Sinaï is onveilig, maar daar zit je ver vandaan. Er zijn altijd wel bewapende beveiligers in de buurt.

[ Voor 17% gewijzigd door Avalaxy op 19-11-2016 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Laatst online: 26-08 16:40
Boeiend waar je naartoe gaat, als je toch alleen maar op je resort gaat zitten...... Dan hoef je alleen te kijken naar waar het een beetje goed weer is
Pagina: 1