Beste Tweakers, ik wil graag mijn eigen PC bouwen - maar heb geen ervaring (heb het nooit gedaan). Ik heb een beetje rondgekeken, maar kon maar geen keuzes maken vandaar deze "request".
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een goed en snel startend systeem, waarmee ik goed kan gamen en een paar jaar vooruit kan. Denk aan games zoals Ark Survival Evolved, GTA V, Mafia III en de nieuwere games. Qua softwaare heb ik geen idee, ik heb wel een voorkeur voor een intelchipset en geforce videokaart (ervaringen).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maxmimum prijs is € 1500, daarbij moet nog wel een (goede) monitor komen, ik heb alleen een goede muis omdat ik altijd heb gebruik gemaakt van een laptop.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen m'n muis!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, vandaar dat ik dit formulier invul, ik kom er maar niet uit...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor intel & geforce omdat ik daar goede ervaringen mee heb gehad. Zou op iets anders kunnen overstappen, maar het liefst niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zou ik een tower willen, het energieverbruik en geluidsniveau maakt me niet zo uit heb een goede koptelefoon
Ga je overklokken?
Nope!
Wat verwacht je van ons?
Wat ik verwacht is eigenlijk een mooi overzicht wat ik kan doen met dit budget, natuurlijk wilt het oog ook wat maar het budget is echt maximaal.
Update:
reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2016
Ik vond die wel goed uitzien, maar het budget is MAX 1500, maar er dient nog een goede monitor en toetsenbord bij te komen, en wellicht kunnen er betere onderdelen gekozen worden?
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een goed en snel startend systeem, waarmee ik goed kan gamen en een paar jaar vooruit kan. Denk aan games zoals Ark Survival Evolved, GTA V, Mafia III en de nieuwere games. Qua softwaare heb ik geen idee, ik heb wel een voorkeur voor een intelchipset en geforce videokaart (ervaringen).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maxmimum prijs is € 1500, daarbij moet nog wel een (goede) monitor komen, ik heb alleen een goede muis omdat ik altijd heb gebruik gemaakt van een laptop.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen m'n muis!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, vandaar dat ik dit formulier invul, ik kom er maar niet uit...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor intel & geforce omdat ik daar goede ervaringen mee heb gehad. Zou op iets anders kunnen overstappen, maar het liefst niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zou ik een tower willen, het energieverbruik en geluidsniveau maakt me niet zo uit heb een goede koptelefoon
Ga je overklokken?
Nope!
Wat verwacht je van ons?
Wat ik verwacht is eigenlijk een mooi overzicht wat ik kan doen met dit budget, natuurlijk wilt het oog ook wat maar het budget is echt maximaal.
Update:
reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2016
Ik vond die wel goed uitzien, maar het budget is MAX 1500, maar er dient nog een goede monitor en toetsenbord bij te komen, en wellicht kunnen er betere onderdelen gekozen worden?
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 10:36 . Reden: Extra info ]