Facebook gegevens werden bijgewerkt zonder mijn weten

Pagina: 1
Acties:

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:15

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
Situatie: Ik gebruik al veel jaren (hoe lang juist weet ik niet vanbuiten, ik zou het moeten checken) Facebook, voor mij is dit steeds strikt gescheiden van het werk en er komen op mijn FB-profiel dus geen werkgegevens ik krijg te pas en te onpas meldingen dat mijn FB-profiel 'niet volledig' is maar dat boeit me niet dus ik klik steeds op overslaan. Aangezien dit eigenlijk iets principieel is weet ik met 100% zekerheid dat ikzelf nooit enige werkgegevens op mijn profiel heb toegevoegd. Ook vriendschapsverzoeken van collega's, ik zal ze aanvaarden maar ik zal nooit aangeven dat ik collega ben, ik vind dat die info niets te maken heeft met de reden waarom ik indertijd een FB-account heb aangemaakt, dat was toen persoonlijk, en is het nu nog. Voor het werk gebruik ik andere media.

Vandaag is mijn verjaardag dus ik zie veel meldingen voorbijkomen, als ik daarop klik zie ik boven de melding mijn naam staan met daaronder "beschutte werkplaats" als huidige werkgever....
Ik bedoel: WTF?!?!?!

Ten eerste en ik herhaal: ik heb met grote zekerheid NOOIT mijn werkgegevens ingevuld!!
Ten tweede: "Beschutte werkplaats": vanwaar inshemelsnaam komt dàt?!?!?!?!
Met alle respect voor mensen die wel in zo'n beschutte werkplaats werken maar ik heb daar nooit in gewerkt, ik heb geen arbeidshandicap en ik ben ook nooit werkloos, laat staan langdurig werkloos geweest, dus van waar komt dat plots?!?!

ik kon deze werkplaats deze morgen dus ook niet verwijderen tenzij door effectief een andere werkplaats in de plaats te zetten, hetgeen ik dan ook gedaan heb en gewoon dus mijn huidige werkgever (waar ik al 13 jaar werk en het is géén beschutte werkplaats 8)7 ) toegevoegd zodat ik die ""vorige werkplaats"" kon verwijderen...

Ik dacht eerst "mijn profiel is gehackt" maar wat zouden hackers nu winnen met het wijzigen van iemands tewerkstellingsgegevens en verder niks?!?! Er gebeurt verder ook niks abnormaals met m'n profiel, het wordt niet gebruikt om anderen lastig te vallen zonder dat ik dit doe dus ik vermoed dat het niet gehackt is.

dus mijn vragen:
- Kunnen anderen deze gegevens op iemand anders z'n profiel wijzigen?! (want ik heb dit dus zelf niet gedaan en àls ik al tewerkstellingsgegevens zou toevoegen zou het zeker niet 'beschutte werkplaats' zijn |:( )
- Of is het een manier van Facebook om toch maar aan meer gegevens te geraken, dat ze plots een foutieve tewerkstelling in je profiel zetten die je niet kan verwijderen zonder dat je een alternatief in de plaats toevoegt, zodat je bijna niet anders kan dan het te wijzigen?!
- Zijn er hier mensen die ook zoiets zijn tegengekomen?

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Heb je deze vragen ook aan Facebook zelf gesteld? En zo ja, wat was hun antwoord daarop?
Lijkt me namelijk zeer onwenselijk en foutieve informatie zou dan ook aangepast moeten worden.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
PinusRigida schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:17:
dus mijn vragen:
- Kunnen anderen deze gegevens op iemand anders z'n profiel wijzigen?! (want ik heb dit dus zelf niet gedaan en àls ik al tewerkstellingsgegevens zou toevoegen zou het zeker niet 'beschutte werkplaats' zijn |:( )
- Of is het een manier van Facebook om toch maar aan meer gegevens te geraken, dat ze plots een foutieve tewerkstelling in je profiel zetten die je niet kan verwijderen zonder dat je een alternatief in de plaats toevoegt, zodat je bijna niet anders kan dan het te wijzigen?!
- Zijn er hier mensen die ook zoiets zijn tegengekomen?
- Nee
- Ik denk dat je even je alu-hoedje moet afzetten 8)7
- Nee, niet dat het "vanzelf" verandert. Hier is echt wel een logische verklaring voor.

Misschien dat iemand grappig heeft willen zijn? Misschien een collega, vriend of kennis? Ergens vergeten uit te loggen? Zoiets?

Stappen die je iig. moet ondernemen
- Wijzig je wachtwoord
- Zet 2FA en/of login approvals aan
- Verbreek alle ingelogde sessies

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 17-11-2016 10:34 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
armageddon_2k1 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:21:
Heb je deze vragen ook aan Facebook zelf gesteld? En zo ja, wat was hun antwoord daarop?
Lijkt me namelijk zeer onwenselijk en foutieve informatie zou dan ook aangepast moeten worden.
Heb het gerapporteerd als probleem maar heb nog geen feedback ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:06
Is er ook niets in je Activiteitlogboek te vinden? En check ook gelijk even Waar je bent aangemeld?.

[ Voor 56% gewijzigd door Ryan_ op 17-11-2016 10:41 ]

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:38
Ik gebruik geen Facebook, maar:
Je geeft aan dat je aan kan geven wie je collega is. Als een collega dat met jou doet dan weet Facebook toch meteen wie je werkgever is (dezelfde als die van je collega)?
Dat je daar niet op zit te wachten snap ik, maar dat lijkt me een simpele verklaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:30:
[...]

- Nee
- Ik denk dat je even je alu-hoedje moet afzetten 8)7
- Nee

Misschien dat iemand grappig heeft willen zijn? Misschien een collega, vriend of kennis? Ergens vergeten uit te loggen? Zoiets?

Stappen die je iig. moet ondernemen
- Wijzig je wachtwoord
- Zet 2FA aan
- Verbreek alle ingelogde sessies
Bedankt voor het advies en m'n paswoord is ondertussen veranderd, ook alle privacy-instellingen -die eigenlijk al eerder naar mijn wensen aangepast en zeer beperkt waren- heb ik herbekeken maar "alu hoedje" :F
Het spijt me hoor maar de feiten zijn: de gegevens werden gewijzigd, ik deed het niet.
Ik meld een gebeurtenis die ik op geen enkel andere manier kan verklaren dan bovenstaande 3 mogelijkheden en het is niet dat FB op gebied van privacy altijd heilig is geweest dus het is mijns inziens geen vergezochte verklaring, daar hoef je geen alu-hoedje voor op te hebben.

Alcohol en drugs doe ik ook al niet dus ik mag wel beweren dat als ik 100% zeker ben dat ik het niet deed, dat het zo is.

Op het werk is FB sowieso niet toegankelijk en dan nog: ik neem m'n laptop mee naar huis dus die kans is nagenoeg onbestaande. Thuis heeft voor zover ik me kan herinneren geen enkele kennis of familielid m'n computer gebruikt, alleen m'n vrouw, die haar eigen aanmeldingsgegevens heeft in Win10 en zo automatisch op haar eigen FB account komt. Ze heeft er ook geen enkel nut bij om dit te gaan wijzigen. (ze viel vanochtend ook door de lucht en haar kennende zijn dat geen fratsen waarmee zij zich bezig houdt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Snippo schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:43:
Je geeft aan dat je aan kan geven wie je collega is. Als een collega dat met jou doet dan weet Facebook toch meteen wie je werkgever is (dezelfde als die van je collega)?
Dat je daar niet op zit te wachten snap ik, maar dat lijkt me een simpele verklaring.
Dan nog lijkt 't me verdomd stug dat FB daar "voor jou" je werkgever invult. Je zult 't heus "zelf" (althans: iemand ('de grapjas') onder in een ingelogde sessie van je) ingevuld hebben.
PinusRigida schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:54:
Bedankt voor het advies en m'n paswoord is ondertussen veranderd
Zet 2FA/login approvals aan (of vermeld dat volgende keer ook even erbij...)!
Nou, ik vrees dat die opmerking redelijk terecht was ;) Als FB zomaar bij mensen dingen ging invullen om ze er toe te bewegen correcte/meer gegevens in te vullen dan was dat écht wel bekend geweest. Of je bent 'proefkonijn #1'. Wat denk je zelf dat waarschijnlijker is?
Het spijt me hoor maar de feiten zijn: de gegevens werden gewijzigd, ik deed het niet.
FB voor 99.99999999% zeker ook niet. Een 'grapjas' (of desnoods 'kwaadwillende') wél.
Ik meld een gebeurtenis die ik op geen enkel andere manier kan verklaren dan bovenstaande 3 mogelijkheden
Euh, nee, jij vindt dat er "enkel bovenstaande 3 mogelijkheden zijn" en sluit daarmee alle andere mogelijkheden die je zelf nog niet bedacht had zomaar uit...? 8)7 (overigens noem je maar 2 mogelijkheden zover ik zie...)
en het is niet dat FB op gebied van privacy altijd heilig is geweest dus het is mijns inziens geen vergezochte verklaring, daar hoef je geen alu-hoedje voor op te hebben.
Dat FB graait in je gegevens: best. Hoeven we niet lang over te twisten (hooguit over de mate waarin). Maar dat doen ze "achter de schermen" en niet door bij jan-en-alleman random gegevens in het profiel in te vullen :X

[ Voor 63% gewijzigd door RobIII op 17-11-2016 11:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
Ryan_ schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:39:
Is er ook niets in je Activiteitlogboek te vinden? En check ook gelijk even Waar je bent aangemeld?.
Super, thanx.

In activiteitenlogboek voor zover ik al ben terug gegaan (heel 2016) niks noemenswaardigs gevonden, toch niet wat betreft het wijzigen van werkgever...

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
Snippo schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:43:
Ik gebruik geen Facebook, maar:
Idd, en neen, ik zit daar niet op te wachten maar ik vind het nu ook geen ramp maar dan nog: waarom zou een collega dan een verkeerde werkplaats aanduiden want: noch ik, noch mijn collega's werken in een beschutte werkplaats... ik snap echt niet vanwaar dat komt.

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:55:

Euh, nee, jij vindt dat er "enkel bovenstaande 3 mogelijkheden zijn" en sluit daarmee alle andere mogelijkheden die je zelf nog niet bedacht had zomaar uit...? 8)7 (overigens noem je maar 2 mogelijkheden zover ik zie...)
Tja idd 2 mogelijkheden die ik aangaf, geen 3, maar dat zei ik ook "ik kan het op geen enkele andere manier verklaren" anderen misschien wel, vandaar ook dit topic

ofwel iemand anders, ofwel FB, ofwel mezelf... alleen bij dat laatste heb ik 100% zekerheid, bij het tweede heb jij 99.99999999% zekerheid dus vertel me; welke andere mogelijkheden sluit ik dan uit?

[ Voor 3% gewijzigd door PinusRigida op 17-11-2016 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
PinusRigida schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:10:
[...]

dus vertel me; welke andere mogelijkheden sluit ik dan uit?
RobIII in "Facebook gegevens werden bijgewerkt zonder mijn weten"
Overigens: àls iemand het 'voor jou' kon aangeven zoals snippo suggereert dan kreeg je daar geheid een 'Hee, Jantje geeft aan dat je bij X werkt, klopt dat?' bevestigingsvraag van voordat 't in je profiel zou verschijnen.

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 17-11-2016 11:20 ]

Over mij

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:16:
[...]

RobIII in "Facebook gegevens werden bijgewerkt zonder mijn weten"
Overigens: àls iemand het 'voor jou' kon aangeven zoals snippo suggereert dan kreeg je daar geheid een 'Hee, Jantje geeft aan dat je bij X werkt, klopt dat?' bevestigingsvraag van voordat 't in je profiel zou verschijnen.
even mezelf quoten: "- Kunnen anderen deze gegevens op iemand anders z'n profiel wijzigen?!"

Ik wil niet mierenneuken maar dit slaat dus op "anderen" die de grapjas willen uithangen... ik geloof dat dat een optie is die ik zelf al meegaf in mijn beginpost en dus m.a.w. niet uitsloot.

Maar anyhow:

Het kan idd wel zijn dat ik ooit 'ja' op zo'n bevestigingsvraag van een collega geklikt heb indien het om mijn échte werkgever zou gaan maar toch niet indien dit totaal niet klopt, ik bedoel: "beschutte werkplaats" :F
Dan zou ik in ieder geval al niet op 'ja' klikken want ik ken niemand die daar werkt en heb er ook nooit iets mee te maken gehad. :?

Bij deze bedankt om FB voor me uit te sluiten, het lijkt me nl. ook stug dat ze zoiets zouden wijzigen maar hey, wouldn't be the first fuckup they make... dus enige -voor mezelf zal ik maar verduidelijken- mogelijke oplossing is iemand anders... maar dan moet het in het activiteitenlogboek staan...

tot hier toe nog niks gevonden dus zal nog verder moeten terug gaan.

btw: als ik antwoord krijg van FB zal ik het hier ook even ter info posten

[ Voor 17% gewijzigd door PinusRigida op 17-11-2016 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
beetje meer info:

Heb blijkbaar al FB van mei 2008
Het veranderen van je tewerkstellingsgegevens valt in activiteitenlogboek onder de categorie 'levensgebeurtenissen' dus heb ik gefilterd op levensgebeurtenissen van vandaag tot mei 2008, heb niks gevonden waarin dit gewijzigd werd... behalve dan vanochtend toen ik al het bovenstaande ontdekte... bizar...

update:

bij het filteren op 'informatie' in het activiteitenlogboek ben ik ook niets tegengekomen dat hiervan de oorzaak kan zijn maar desondanks wel iets anders bizars tegengekomen...

In 2012 heb ik blijkbaar 'Arabisch' toegevoegd aan mijn talen... |:( 8)7
voor zover ik weet heb ik nooit Arabisch gekend en ook nooit toegevoegd aan mijn talen maar volgens het logboek staat er duidelijk "Voornaam Naam heeft Arabisch toegevoegd aan talen"

Ik begin meer en meer te denken dat mijn account toch ooit eens gehackt is geweest. Noem het een alu hoedje >:) maar dit is op z'n minst verdacht te noemen; "Arabisch"?!

Zeker en vast tijd dus voor een nieuw paswoord en dat is ondertussen klaar.
Ik vind het toch verdacht want het is niet dat mijn paswoord makkelijk te achterhalen was, het bestond uit 13 tekens, was alfanumeriek en bevatte zowel hoofdletters als leestekens, het werd overal waar ik het gebruik bestempeld als "veilig" maar toch... het zekere voor het onzekere nemen maar best...
en nog eens bedankt voor de andere tips.

[ Voor 63% gewijzigd door PinusRigida op 17-11-2016 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suigetsu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 17:43
PinusRigida schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:54:
beetje meer info:
het werd overal waar ik het gebruik bestempeld als "veilig" maar toch...
Dit. Mogelijk zijn je inloggegevens ergens anders buit gemaakt: https://haveibeenpwned.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:27

Coach4All

I'm a Coach 4 All

het werd overal waar ik het gebruik bestempeld als "veilig" maar toch...
Oh, ga er dan maar vanuit dat het "openbare" informatie is.
Altijd per site een ander wachtwoord gebruiken, al zijn het de eerste twee letters van de domeinnaam voor of achter je "standaard" wachtwoord plaatsen.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
Suigetsu schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:35:
[...]

Dit. Mogelijk zijn je inloggegevens ergens anders buit gemaakt: https://haveibeenpwned.com
Bedankt voor de link maar ik had dit al gecheckt... apparently I'm not pwned... :)
blijft sowieso wel een heel handige link natuurlijk dus thanx!

...maar in hoeverre kan je die site eigenlijk vertrouwen of hij echt werkt?
edit: ben m'n eigen antwoord aan het lezen in hoe de website werkt en aan z'n gegevens komt. :*)

[ Voor 18% gewijzigd door PinusRigida op 17-11-2016 16:02 ]

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
Coach4All schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:53:
[...]

Oh, ga er dan maar vanuit dat het "openbare" informatie is.
Altijd per site een ander wachtwoord gebruiken, al zijn het de eerste twee letters van de domeinnaam voor of achter je "standaard" wachtwoord plaatsen.
Thanx for the tip en ik hou de boot al een tijdje af maar zal het toch wel moeten gaan doen...
of een of ander passwoordprogramma gebruiken maar ik heb daar eigenlijk niet veel ervaring of vertrouwen in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
PinusRigida schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:57:
Bedankt voor de link maar ik had dit al gecheckt... apparently I'm not pwned... :)
blijft sowieso wel een heel handige link natuurlijk dus thanx!
Als je niet in die lijst voorkomt zegt dat he-le-maal niets.

Als je dat wachtwoord op meer plaatsen gebruikt dan is dat, inderdaad, ontzettend onhandig (om niet "dom" te zeggen).

Gebruik een fatsoenlijke(!) wachtwoordmanager (ik ga de discussie over wélke hier niet aan, dat loopt toch altijd op niets uit) en gebruik overal, op elke site en elke overige plek, een uniek wachtwoord. Basta.
PinusRigida schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:57:
...maar in hoeverre kan je die site eigenlijk vertrouwen of hij echt werkt?
Niet. Je kunt geen enkele site vertrouwen. En waarschijnlijk zal een wachtwoord bij, zeg, een Google beter opgeslagen zijn dan bij mijnvetgavewebshop.nl maar, in principe, kan 't iedereen overkomen dat de gegevens van hun gebruikers op straat komen liggen. Wélke gegevens, hoe zijn de wachtwoorden opgeslagen etc. is dan vers 2 natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 17-11-2016 16:11 ]

Over mij

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:06:

Als je niet in die lijst voorkomt zegt dat he-le-maal niets.
Nja dat donkergrijs vermoeden had ik ook al...

bedankt voor de link en het advies, het zal wat wennen worden maar wat moet, moet.

en ja, ik weet dat dat niet slim is maar hey, wie kent er x -aantal paswoorden vanbuiten? waar dan nog eens variaties in gehouden worden qua hoofdlettergebruik en cijfers/letters en leestekens... je mag ze ook nergens opschrijven dus ja...

maar idd... zo een wachtwoordmanager biedt soelaas dus bedankt!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Naast een wachtwoordmanager is een 2FA ook altijd aan te raden als 't aangeboden wordt (ik gebruik 't op 30+ plekken waaronder FB/Google/LinkedIn/Apple etc.) en als je ergens 'app specific passwords' kunt instellen (o.a. ook Google/Microsoft/Apple e.v.a) dan is dat ook nog eens aan te raden. Met dat laatste kun je voor 1 account een 'apart' wachtwoord voor je desktop, je telefoon, je koelkast en whatever gebruiken. Raak je je telefoon kwijt (of je koelkast :P ) dan kun je dat wachtwoord revoken zonder meteen alle andere plaatsen waarop je dat account gebruikt het wachtwoord te moeten aanpassen. Dat is dus iets anders dan een apart wachtwoord per site/account, maar wel een extra laagje bescherming.
In 2012 heb ik blijkbaar 'Arabisch' toegevoegd aan mijn talen... |:( 8)7
voor zover ik weet heb ik nooit Arabisch gekend en ook nooit toegevoegd aan mijn talen maar volgens het logboek staat er duidelijk "Voornaam Naam heeft Arabisch toegevoegd aan talen"

Ik begin meer en meer te denken dat mijn account toch ooit eens gehackt is geweest. Noem het een alu hoedje >:) maar dit is op z'n minst verdacht te noemen; "Arabisch"?!
Mjah, of je hebt een keer met een dikke vinger misgedrukt op je telefoon toen je ergens in de instellingen zat te rommelen en dat meteen daarna weer ongedaan gemaakt of ergens mis-geklikt of zoiets. Dat overkomt iedereen. Ik zou hier nou niet meteen een hack achter zien/zoeken. Zeker niet als Arabisch bovenaan 't lijstje talen staat; misschien heb je 'm van Engels naar Nederlands gezet (of willen zetten) en bij 't scrollen naar beneden even Arabisch aangetikt ofzo.

[ Voor 80% gewijzigd door RobIII op 17-11-2016 16:28 ]

Over mij

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:15:
Naast een wachtwoordmanager is een 2FA ook altijd aan te raden als 't aangeboden wordt (ik gebruik 't op 30+ plekken waaronder FB/Google/LinkedIn/Apple etc.) en als je ergens 'app specific passwords' kunt instellen (o.a. ook Google/Microsoft/Apple e.v.a) dan is dat ook nog eens aan te raden. Met dat laatste kun je voor 1 account een 'apart' wachtwoord voor je desktop, je telefoon, je koelkast en whatever gebruiken. Raak je je telefoon kwijt (of je koelkast :P ) dan kun je dat wachtwoord revoken zonder meteen alle andere plaatsen waarop je dat account gebruikt het wachtwoord te moeten aanpassen. Dat is dus iets anders dan een apart wachtwoord per site/account, maar wel een extra laagje bescherming.

[...]

Mjah, of je hebt een keer met een dikke vinger misgedrukt op je telefoon toen je ergens in de instellingen zat te rommelen en dat meteen daarna weer ongedaan gemaakt of ergens mis-geklikt of zoiets. Dat overkomt iedereen. Ik zou hier nou niet meteen een hack achter zien/zoeken. Zeker niet als Arabisch bovenaan 't lijstje talen staat; misschien heb je 'm van Engels naar Nederlands gezet (of willen zetten) en bij 't scrollen naar beneden even Arabisch aangetikt ofzo.
Het is een mogelijkheid idd... ik zal niet beweren dat ik me niet kan vergissen natuurlijk... en uiteraard zal ik het me in dat geval ook niet herinneren dat ik zoiets deed.
Ik zou het sowieso 'raar' vinden in het geval van een hack, dat ze niet meer doen dan een taal toevoegen en een valse tewerkstelling plaatsen... het blijft me een groot vraagteken maar ik kan in ieder geval veel met je advies over wachtwoorden en authenticatie, better safe than sorry.
Thanx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58
Is het niet mogelijk dat je een keer bij je laptop bent weggelopen op het werk zonder dat je je laptop hebt gelockt?

De welbekende "taart voor iedereen namens mij!!!!!11111oneoneoneleven"-grap, maar dan anders uitgevoerd?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Pagina: 1