Het is weer zover. Ik ga op vakantie, na afgelopen mei 8 dagen heerlijk in Titanic te hebben mogen verblijven (Lara, Turkije), wordt het tijd voor een andere all inclusive. Turkije valt af, daar zijn we even klaar mee (buiten alle problematiek daar).
Dus wat zijn de andere opties?
1.) Griekenland
2.) Spanje
3.) Portugal
Waarom daar? Omdat we niet te ver willen vliegen, en we wat nieuwe omgevingen willen zien.
Maar nu komt de vraag, ik neem aan dat hier ook wel genoeg mensen zitten die ook naar All inclusives zijn geweest. Wat zijn jullie ervaringen? Waar zouden jullie heengaan.
Overigens, opmerkingen als "je moet gewoon naar turkije" e.d. zijn niet nodig. Die valt al af
Info:
personen: 2 (30/28)
Ligging: geen 2,5 uur van het vliegveld af
Zwembad: Graag
Strand: niet nodig
Airco: Liefst inclusief. Genoeg plekken in Griekenland/Portugal waar het niet inclusief is.
Duur vakantie: 10 nachten
Budget: 2000-2300
Dus wat zijn de andere opties?
1.) Griekenland
2.) Spanje
3.) Portugal
Waarom daar? Omdat we niet te ver willen vliegen, en we wat nieuwe omgevingen willen zien.
Maar nu komt de vraag, ik neem aan dat hier ook wel genoeg mensen zitten die ook naar All inclusives zijn geweest. Wat zijn jullie ervaringen? Waar zouden jullie heengaan.
Overigens, opmerkingen als "je moet gewoon naar turkije" e.d. zijn niet nodig. Die valt al af
Info:
personen: 2 (30/28)
Ligging: geen 2,5 uur van het vliegveld af
Zwembad: Graag
Strand: niet nodig
Airco: Liefst inclusief. Genoeg plekken in Griekenland/Portugal waar het niet inclusief is.
Duur vakantie: 10 nachten
Budget: 2000-2300
[ Voor 15% gewijzigd door corset op 17-11-2016 10:03 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."