All inclusive griekenland

Pagina: 1
Acties:
  • 511 views

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Het is weer zover. Ik ga op vakantie, na afgelopen mei 8 dagen heerlijk in Titanic te hebben mogen verblijven (Lara, Turkije), wordt het tijd voor een andere all inclusive. Turkije valt af, daar zijn we even klaar mee (buiten alle problematiek daar).

Dus wat zijn de andere opties?

1.) Griekenland
2.) Spanje
3.) Portugal

Waarom daar? Omdat we niet te ver willen vliegen, en we wat nieuwe omgevingen willen zien.

Maar nu komt de vraag, ik neem aan dat hier ook wel genoeg mensen zitten die ook naar All inclusives zijn geweest. Wat zijn jullie ervaringen? Waar zouden jullie heengaan.

Overigens, opmerkingen als "je moet gewoon naar turkije" e.d. zijn niet nodig. Die valt al af ;)

Info:

personen: 2 (30/28)
Ligging: geen 2,5 uur van het vliegveld af :+
Zwembad: Graag
Strand: niet nodig
Airco: Liefst inclusief. Genoeg plekken in Griekenland/Portugal waar het niet inclusief is.
Duur vakantie: 10 nachten
Budget: 2000-2300

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 17-11-2016 10:03 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:44
Wat zoek je precies? Griekenland is groot en divers. Wil je bij de zee? Wil je in het binnenland? Hoeveel personen? Kinderen? Budget? Zwembad erbij of juist niet?

• corset
.Maarten schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:53:
Wat zoek je precies? Griekenland is groot en divers. Wil je bij de zee? Wil je in het binnenland? Hoeveel personen? Kinderen? Budget? Zwembad erbij of juist niet?
Fuck a duck, logische dingen uiteraard totaal vergeten 8)7 Als jullie me zoeken, ik ga me schamen in een hoekje!

personen: 2 (30/28)
Ligging: geen 2,5 uur van het vliegveld af :+
Zwembad: Graag
Strand: niet nodig
Airco: Liefst inclusief. Genoeg plekken in Griekenland/Portugal waar het niet inclusief is.
Duur vakantie: 10 nachten
Budget: 2000-2300

[ Voor 3% gewijzigd door corset op 17-11-2016 10:03 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

En wat heb je zelf al gevonden en wat miste je daarin / vond je daarin leuk? Dit lijkt nu een beetje op een zoekopdracht zonder eigen inzet....

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 14:49

Rannasha

Does not compute.

Nog steeds bijzonder weinig info. Ben je van plan om veel in de omgeving te gaan bezoeken of blijf je juist vooral op het terrein van het hotel? Indien dat eerste, wil je dan vooral kustgebied bezoeken, of bergen, of juist dorpjes/steden? Wat is het budget?

Er is zoveel aanbod in dat gebied dat zonder zeer specifieke wensen het moeilijk is iets zinnigs te zeggen. Kijk eens rond op TripAdvisor o.i.d.

[ Voor 13% gewijzigd door Rannasha op 17-11-2016 10:03 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• corset
naitsoezn schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:58:
En wat heb je zelf al gevonden en wat miste je daarin / vond je daarin leuk? Dit lijkt nu een beetje op een zoekopdracht zonder eigen inzet....
Zelf gevonden:

Ikos Oceania
Ikos Olivia

2 plekken die redelijk hoog scoren (awards van trip advisor als je dat serieus wil nemen)

Voyage keten hotels in turkije,

Het lastige is dat we redelijk luxe willen en daar wel bereid zijn voor te betalen. 2000-2300 voor 2 mensen is zeker te doen voor 10 dagen. In dat segment heb je al redelijk luxe (Delphin, Voyage, Titanic in Turkije) dus dat moet lukken.

Het lastige is dat je vaak ziet dat veel plekken net niet all inclusive zijn. Of airco zit er niet in, of wifi niet, of vruchtensap niet. Op sites als TUI etc kan je goed zoeken, maar juist daarin mist heel erg het overzicht.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Eerst geef je erg weinig info, behalve dat je *niet* in Turkije wilt zitten, en vervolgens kom je zelf met opties in Turkije. Ik stel voor dat je het opnieuw probeert met een gedegen topic-start, met je wensen / eisen, en waarin je zelf al wat vooronderzoek laat zien. Dit topic gaat op slot.

[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 17-11-2016 10:17 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.