Vraag

• MaceWindu1
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18-11-2016
Hoi Sinds eergisteren doet de speaker van mijn telefoon spontaan niks meer.
Ik heb dit probleem al eerder in de zomer gehad, maar toen herstelde die zich spontaan toen die de apps ging controleren. Zowel, ringtone, muziek als alarm doet het allemaal niet meer. Volume staat aan logischerwijd
...

Mode P7-L10
Android versie 5.1.1
Emui versie 3.1
Kernel versie 3/0/9

...

Ik heb hem al gereset naar factory settings, Op internet ook al gezien dat er misschien probleem was dat die in headset modus bleef staan,. Dus geprobeerd met een koptelefoon hem paar keer erin en eruit halen, maar volgens mij is het puur een software issue.

...

Met vriendelijke groeten.

Mace

[Voor 7% gewijzigd door MaceWindu1 op 17-11-2016 03:18]

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
MaceWindu1 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 03:17:
Dus geprobeerd met een koptelefoon hem paar keer erin en eruit halen, maar volgens mij is het puur een software issue.
Als het een software issue was geweest, had ik verwacht dat het probleem opgelost zou zijn met een factory reset. Eerlijk gezegd denk ik gewoon dat je speaker kapot is.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee