PayPal account gebruiken zonder creditcard

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 840525

Topicstarter
Hallo allemaal, sinds kort heb ik een PS4, waar ik nu ook online mee wil gaan gamen. Omdat ik geen creditcard heb, heb ik na tips van anderen een PayPal account aangemaakt. Het is dus de bedoeling dat PayPal geld van mijn rekening af schrijft na het kopen van PlayStation plus. Ik heb een paar dagen gewacht, netjes mijn bankrekening geactiveerd, de 2 bedragen ingevoerd voor activatie etc. Nu wil ik dus PayPal als betaalmethode invoeren bij PlayStation network, maar dan word er gevraagd om mijn creditcard. Ik lees op verschillende sites onder andere dat er geld toegevoegd moet worden aan mijn PayPal account, dat ik wel een creditcard nodig ben om met PayPal te kunnen betalen, maar dus ook dat ik gewoon aankopen kan doen en dat PayPal een paar dagen later automatisch het geld van mijn rekening haalt. PayPal wil ik dus gaan gebruiken omdat ik GEEN creditcard heb, weet iemand waarom ik toch een creditcard moet toevoegen, en zou iemand me dus kunnen vertellen hoe het zonder kan?

Mvg

Alle reacties

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De ontvangende partij kan ook eisen dat uitsluitend creditcard (of variant) betalingen via paypal kunnen worden gedaan, dit geval Sony dus ook. Is het dan niet makkelijker gewoon een PS tegoedkaart te kopen?>

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:58:
De ontvangende partij kan ook eisen dat uitsluitend creditcard (of variant) betalingen via paypal kunnen worden gedaan, dit geval Sony dus ook. Is het dan niet makkelijker gewoon een PS tegoedkaart te kopen?>
Dat is inderdaad ook een optie, maar wou het toch via PayPal proberen. Als ik in de toekomst spellen via PSN wil kopen zou dit makkelijk gaan via PayPal. Daarnaast wou ik als beginner starten met eerst een maandje PlayStation plus, aangezien ik ook weer niet zo'n fanatieke gamer ben. Als ik een PS tegoedkaart koop moet ik direct 3 maanden nemen, en dat vind ik een beetje zonde.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan nog een via via optie gebruiken met bv een virtuele creditcard, deze weer op paypal, dan naar PS+, maar daar heb ik zelf weinig ervaring mee welke virtuele CC's op deze manier werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Toen ik mijn paypal account met gekoppelde bankrekening wou toevoegen aan mijn microsoft account werkte het ook niet. Nadat ik er geld had opgezet werkte het wel, misschien is dat ook zo bij Sony. Ik had toen geld erop gezet via ideal , het minium is dan wel 25€.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Waarom stort je niet gewoon geld via Ideal op je SEN (Sony Entertainment Network) account?
Dat kan al vanaf €5 of €10, Begrijp ik het goed dat je nu via Ideal op je PayPal rekening gestort hebt?
Dat is zwaar omslachtig, gewoon via SEN doen. Heb je ook geen gezeur met PayPal.

Maak je niet druk over het verlopen van je PS+ abbo, deze kan je na het verlopen gewoon weer activeren (opnieuw kopen) en alles is weer zoals het was.

[ Voor 27% gewijzigd door LocK_Out op 17-11-2016 05:50 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:30
Een andere optie is om een pre-pais CC te halen. En daar iedere keer z bedrag op zetten. Werk gegarandeerd.

Topicstarter
LocK_Out schreef op donderdag 17 november 2016 @ 05:48:
Waarom stort je niet gewoon geld via Ideal op je SEN (Sony Entertainment Network) account?
Dat kan al vanaf €5 of €10, Begrijp ik het goed dat je nu via Ideal op je PayPal rekening gestort hebt?
Dat is zwaar omslachtig, gewoon via SEN doen. Heb je ook geen gezeur met PayPal.

Maak je niet druk over het verlopen van je PS+ abbo, deze kan je na het verlopen gewoon weer activeren (opnieuw kopen) en alles is weer zoals het was.
Geld storten en dan ps plus abboneren kan niet, aangezien je een betaalmethode moet hebben toegevoegd.

Anoniem: 454358

Als er geen geld op je paypal staat, is er geen directe bevestiging van je betaling. Immers moet paypal het eerst van je bankrekening boeken en dit kan tot enige dagen duren. En daar zal het dan ook misgaan. Als je gewoon een paar tientjes op je paypal zet, kan het daarvan worden betaald, en is er wel direct een bevestiging van de betaling.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 454358 op 17-11-2016 12:33 ]

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:30
Anoniem: 454358 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:32:
Als er geen geld op je paypal staat, is er geen directe bevestiging van je betaling. Immers moet paypal het eerst van je bankrekening boeken en dit kan tot enige dagen duren. En daar zal het dan ook misgaan. Als je gewoon een paar tientjes op je paypal zet, kan het daarvan worden betaald, en is er wel direct een bevestiging van de betaling.
Inderdaad, bij Google Play werkt het zo dat je bij de eerste betaling met PayPal 30 euro saldo moet hebben, ook als je bankrekening al geverifieerd is. Denk dat het bij PlayStation dan ook zo zal werken.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-05 18:54
PS Plus kopen in de winkel, daarna kan je spellen via PSN gewoon met Ideal betalen.

Doe ik ook altijd, werkt perfect :D

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:31
Anoniem: 840525 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:55:
......, weet iemand waarom ik toch een creditcard moet toevoegen, .........
Je moet een creditcard toevoegen als backup optie voor je bankrekening. Op die manier kan paypal de verschuldigde betaling van de CC afschrijven als jouw bankrekening onvoldoende saldo heeft. Hiermee is paypal altijd verzekerd van betaling van de verschuldigde kosten.

[ Voor 26% gewijzigd door mcsluis op 17-11-2016 16:18 ]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:22
Anoniem: 454358 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:32:
Nou, bij mij geeft ie dat vooraf aan. Tot een bepaald bedrag wordt er gewoon direct een bevestiging afgegeven. Als ik boven dat bedrag kom geeft PayPal een melding dat het enkele dagen kan duren.

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Anoniem: 840525 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:07:
[...]
Geld storten en dan ps plus abboneren kan niet, aangezien je een betaalmethode moet hebben toegevoegd.
Onzin, ik doe dit al sinds 2014 en pas weer.
Ik heb geen CC gekoppeld omdat ik na de hack van Sony weiger om daar een CC aan m'n account te koppelen.

Niet zeggen dat het niet kan, ik heb het 2 weken geleden opnieuw gedaan.

[ Voor 68% gewijzigd door LocK_Out op 17-11-2016 16:40 ]

Pagina: 1