Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HUIPI3
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Beste tweakers, graag wil ik jullie het volgende onder de aandacht brengen. De EVE V is een crowd developed 2in1 die is ontworpen met behulp van een community. Er wordt binnen deze community goed gekeken naar wat de consument nou graag wil en niet wat wil ons bedrijf de consumenten opleggen.

Het eindproduct is geworden de EVE V
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/targethd.net/wp-content/uploads/2016/11/Eve-V.jpg
Het product zal komende maandag 21 november op Indiegogo worden aangeboden waar het kan worden gepreorderd, dit is niet gewoon crowdfunding want alle research en design is al gedaan. De verwachte leverdatum is eind februari/begin maart.

De specs zijn als volgt geworden:
Afbeeldingslocatie: https://cdn-business2.discourse.org/uploads/eve/optimized/2X/a/af358bb2ad6019275ad1ba716bc4ecf5f03cf7d4_1_285x500.jpg

De prijs is nog niet bekend behalve dat de goedkoopste <€1000 is en de duurste <€2000, het zou niet heel relatief goedkoop moeten zijn want ze halen alle middelmannen weg en verkopen direct zelf.
Je kan zelfs de prijs raden en een i7 model winnen, dit kan hier

Wat denken jullie hiervan, kan dit een mooi apparaat worden voor de juiste prijs? En wat vinden jullie van het idee van community development? Wil je meedenken met de ontwikkeling van een volgend product, join dan de eve community. We zijn altijd op zoek naar meer members en ik denk dat tweakers veel kennis hebben die we goed kunnen gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door HUIPI3 op 18-11-2016 09:19 . Reden: Verkeerde opzet, leek teveel op marketing (sorry) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Misschien een gekke opmerking, maar eigenlijk komt er een crowdfunded surface ?

• HUIPI3
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Nou nee, de funding hebben ze gewoon prive gedaan, ze willen de eerste lading via indiegogo verschepen zodat ze hun eigen website en web shop nog beter kunnen testen tegen grote bezoekersaantallen, tijdens de launch van hun vorige device, de T1 vloog die er namelijk een aantal keren uit.

Daarnaast is het niet helemaal hetzelfde als een surface, de EVE V heeft twee usb A en twee usb C poorten (waarvan een met TB3). Het toetsenbord werkt ook draadloos met bluetooth, je kan het dus op meerdere manieren gebruiken dan de surface. Er zit een fingerafdrukscanner in de tablet zelf ipv het toetsenbord, je kan deze dus ook gebruiken in tablet mode. De batterij gaat veel langer mee. Er zijn natuurlijk nog veel meer kleine verschillen waaronder de audio, AR-coating en als het goed is de prijs. Hoewel deze nog niet bekend is zou deze zich echt moeten distantiëren van de concurrentie. Mocht de prijs nog aardig hoog blijken te zijn, tsja dan is het product misschien nog steeds een beetje beter dan de concurrentie maar dan koop je liever bij een bekend merk.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Slotje tot nadere orde.

@TS, zie PM

Topic weer open na overleg met TS.

[ Voor 51% gewijzigd door rens-br op 18-11-2016 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ze gaan zo live.
Early Bird aanbieding met 700 dollar korting op de i7 (1399 dollar meen ik).
Best interessant, al vind ik het ook wel een risico om hem te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Hier is een review van de Eve V van Austin Evans

Ziet er wel interessant uit, maar ik zou het nog niet aandurven.
Ik zou wat meer reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:49
Heeft er iemand binnen de gelederen inmiddels een Eve V aangeschaft? Ik ben namelijk erg benieuwd naar de ervaringen.

Shikata ga nai.

Pagina: 1